Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 72-300 Gryfice, ul. Niechorska 27
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3842127 , fax. 091 3842127
- Data zamieszczenia: 2015-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Niechorska 27 27
72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3842127, fax. 091 3842127
REGON: 00031028400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiającym bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris wraz z integracją z His Eskulap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa, będąca przedmiotem zamówienia polega w szczególności na: 1) utrzymaniu Systemu w ciągłej sprawności; 2) aktualizacji baz danych; 3) instalacji uaktualnionych zabezpieczeń baz danych; 4) update i upgrade Systemu; 5) monitorowaniu pracy serwera pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego LINUX; 6) uaktualnieniu systemu operacyjnego serwera; 7) wsparciu technicznym w administrowaniu serwerem Zamawiającego; 8) usuwaniu bieżących usterek w działaniu Systemu; 9) zdalny monitoring Systemu, serwerów i pamięci masowej z wykorzystaniem szyfrowanych łącz teleinformatycznych (VPN) pod warunkiem zapewnienia łącza teleinformatycznego przez Zamawiającego; 10) wsparciu technicznym przy administrowaniu Systemem; 11) dostępność specjalisty pod telefonem stacjonarnym, celem udzielenia konsultacji Zamawiającemu, dotyczących eksploatacji Systemu; 12) usuwaniu awarii Systemu, przy czym usunięcie awarii będzie każdorazowo potwierdzane protokołem wykonania usługi przygotowanym przez WYKONAWCĘ, a potwierdzonym przez przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO; naprawy wykonane zdalnie będą potwierdzane mailowo na adres e-mail podany przez ZAMAWIĄJCEGO; nie podpisanie protokołu/brak potwierdzenia przyjęcia e-mail lub nie zgłoszenie uwag w terminie max 3 dni roboczych uznaje się za odbiór usługi; 13) możliwość zgłaszania wszystkich usterek i awarii elektronicznym systemem zgłoszeń; 14) helpdesk telefoniczny (Hotline); w godzinach od 8-16 w dni robocze, w przypadku braku możliwości przesłania zgłoszenia usterki i awarii elektronicznie; 15) wykaz zgłoszeń które są krytyczne (dotyczących wszystkich stacji pracujących w systemie Alteris): a) Po uruchomieniu Systemu nie pojawia się ekran logowania. b) Nie można zarejestrować pacjenta w systemie RIS Alteris. c) Nie można zarejestrować badania w systemie RIS Alteris. d) Nie można wykonać/zapisać opisu badania w systemie RIS Alteris. e) Nie można przesłać obrazów do systemu PACS Alteris. f) Nie można pobrać obrazów badania z systemu PACS Alteris na stację diagnostyczną (konfiguracja stacji diagnostycznej nie wchodzi w zakres usuwania Awarii Krytycznej). g) Nie działa istniejąca integracja systemu Alteris z systemem szpitalnym (HL7). h) Nie można wysłać badania do teleradiologii Alteris. i) Nie można odczytać opisu badania teleradiologicznego. j) Po awaryjnym wyłączeniu serwera (np. brak zasilania) nie wszystkie usługi działają. k) System nie odpowiada na operacje wykonywane przez użytkownika. 17) reagowaniu na zgłoszenie usterki lub awarii: I. awaria krytyczna - czas reakcji 8 h, czas naprawy - 48 godzin; II. awaria - czas reakcji 24 h, czas naprawy - 7 dni roboczych; III. usterka - czas reakcji 24 h, czas naprawy - 30 dni roboczych; 18) w przypadku braku możliwości rozwiązania zgłoszonej usterki lub awarii w wyznaczonym wyżej terminie, Wykonawca powiadomi Zamawiającego o proponowanym rozwiązaniu zastępczym oraz uzgodni nowy termin rozwiązania zgłoszonej usterki lub awarii; 19) wizyta Inżyniera Serwisowego na żądanie Zamawiającego - 1 raz w roku; 20) wprowadzanie do Systemu zmian wynikających z wejścia w życie nowych aktów prawnych lub aktów prawnych zmieniających obowiązujący stan prawny, opublikowanych w postaci ustaw lub rozporządzeń. Prace nad zmianami w Systemie związane ze zmianą przepisów zakończone z datą rozpoczęcia obowiązywania przepisów. 21) wprowadzaniu do Systemu zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje w stosunku do których ZAMAWIAJACY ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości: I. Ministerstwa Zdrowia, II. NFZ, III. Centrów Zdrowia Publicznego, w terminie jak wyżej. 24) gotowość do odpłatnego wykonania na zlecenie Zamawiającego zaproponowanych przez niego modyfikacji Systemu; 25) utrzymanie w sprawności interfejsu zamawiającego łączącego system RIS Alteris z systemem HIS Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Tremin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego wraz z usługami serwisowymi umożliwiającymi bieżącą eksploatację systemu HIS Eskulap oraz Impuls ERP
Dodano: 2016-04-26 - NADZÓR I OBSŁUGA SERWISOWA OPROGRAMOWANIA HIPOKRATES/AMMS DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Dodano: 2015-12-21 - Usługa nadzoru autorskiego i opieki serwisowej nad systemem RIS i PACS Alteris oraz dostawę sprzętu serwerowego do SPSK Nr 1 PUM. OS ZP 96 15
Dodano: 2015-12-10 - Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiającym bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris wraz z integracją z His Eskulap
Dodano: 2015-12-09 - Nadzór autorski systemu informatycznego Infomedica zainstalowanego w SPSK Nr 1 PUM. OS/ZP/82/15
Dodano: 2015-10-21 - Zaproszenie do złożenia oferty cenowej w zakresie świadczenia usług konserwacji i asysty technicznej oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów ELOprofessional
Dodano: 2015-06-23 - Nadzór autorski systemu informatycznego Infomedica zainstalowanego w SPSK Nr 1 PUM. OS ZP 93 14
Dodano: 2014-10-24 - Nadzór autorski systemu informatycznego Infomedica zainstalowanego w SPSK Nr 1 PUM OS/ZP/90/14
Dodano: 2014-10-16 - Świadczenie usług konserwacji i asysty technicznej oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów ELOprofessional
Dodano: 2014-06-27 - Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiających bieżącą eksploatację systemów IMPULS 5 - Administracja i HIS Eskulap
Dodano: 2014-04-02