Przetargi.pl
Zaprojektuj i wybuduj- zagospodarowanie terenu Ośrodka Rusałka w Poznaniu ul. Golęcińska 27

Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 61-553 Poznań, ul. Chwiałkowskiego 34A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8357901 , fax. 61 8334651
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
    ul. Chwiałkowskiego 34A 34A
    61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8357901, fax. 61 8334651
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektuj i wybuduj- zagospodarowanie terenu Ośrodka Rusałka w Poznaniu ul. Golęcińska 27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektuj i wybuduj- zagospodarowanie terenu Ośrodka Rusałka w Poznaniu ul. Golęcińska 27 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z dokonaniem stosownych zgłoszeń, uzyskaniem niezbędnych zgód oraz wykonanie wg opracowanego projektu: toru rowerowego, siłowni zewnętrznej, remontu istniejących i wykonanie nowych boisk do siatkówki plażowej, pola do gry w boccia, rozbudowa placu zabaw, utwardzenie ścieżek oraz zainstalowanie 4 stacji do napraw rowerów oraz innych prac wymienionych w programie Funkcjonalno- Użytkowym. Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach: I Etap- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej koniecznej do zrealizowania całości przedmiotu zamówienia wraz z dokonaniem stosownych zgłoszeń, uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii itp., oraz innych dokumentów wymienionych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym. II Etap- Wykonanie robót budowlano- montażowych na podstawie dokumentacji wykonanej w Etapie I oraz innych robót wskazanych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, dotyczących wykonania: toru rowerowego, siłowni zewnętrznej, remontu istniejących i wykonanie nowych boisk do siatkówki plażowej, pola do gry w boccia, rozbudowa placu zabaw, utwardzenie ścieżek oraz zainstalowanie 4 stacji do napraw rowerów oraz innych prac wymienionych w programie Funkcjonalno- Użytkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. dokumentem, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Zakres robót w niniejszym postępowaniu został wymieniony we wzorze Kosztorysu ofertowego- załącznik nr 2. Na oferowane i wyceniane w kosztorysie ofertowym materiały i urządzenia, Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami i innymi przepisami prawa. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający może żądać ich przedłożenia. Wszystkie urządzenia/karty katalogowe załączone do PFU są urządzeniami PRZYKŁADOWYMI, każdy z wykonawców musi dokonać analizy terenu na jakim każdy element jest sytuowany i przedstawić urządzenia z PFU lub równoważne. Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa między innymi : PN-EN 1176, EN 1176:2008. Natomiast wszystkie wymiary proponowanych urządzeń są wartościami minimalnymi. Zamontowane urządzenia muszą spełniać wymagania norm określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Do oferty wymagane jest załączenie certyfikatów, wydanych przez uprawnione podmioty, potwierdzających zgodność z powyższymi normami dla każdego z urządzeń. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego powyższe ubezpieczenie. Wymagana gwarancja: 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.posir.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach