Przetargi.pl
„ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” W RAMACH ZADANIA PT. „POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU TCZEWSKIEGO – POPRZEZ PRACE BUDOWLANE I DOPOSAŻENIE” - drugie postępowanie

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83110 Tczew, ul. Piaskowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 734 800
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2
    83110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 734 800
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” W RAMACH ZADANIA PT. „POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH POWIATU TCZEWSKIEGO – POPRZEZ PRACE BUDOWLANE I DOPOSAŻENIE” - drugie postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia w dwóch częściach jest wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla przebudowy wiaty i budynku Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie oraz przebudowy poddasza Zespołu Szkół Technicznych Tczewie w ramach zadania pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”. 2.2 Zamawiający dokonał podziału zamówienia w sposób następujący: 2.2.1 część 1 zamówienia – „Zaprojektuj i wybuduj” na wykonanie przebudowy budynku Zespołu Szkół Technicznych w Tczewie w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”, 2.2.2 część 2 zamówienia – „Zaprojektuj i wybuduj” na wykonanie przebudowy wiaty i budynku Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego – poprzez prace budowlane i doposażenie”. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę oferty na obie części zamówienia. 2.3 Opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do 1 części zamówienia: 2.3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (realizację) następujących elementów w poszczególnych zakresach: 1) Zakres 1 - Dokumentacja projektowa i STWiORB, w tym: a) projekty budowlane, b) uzgodnienia, opinie, sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, w tym uzyskanie opinii Miejskiego Konserwatora Zabytków, c) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, d) projekty wykonawcze, e) przedmiary robót wraz ze STWiORB, f) przekazanie praw autorskich; 2) Zakres 2 – Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; 3) Zakres 3 – Roboty budowlane, na podstawie opracowanych projektów oraz STWiORB, w zakresie realizacji przebudowy poddasza oraz wybranych elementów zewnętrznych Zespołu Szkół Technicznych w Tczewie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, opcjonalnie – potwierdzenia braku sprzeciwu odpowiedniego organu nadzoru budowlanego do zawiadomienia o zakończeniu budowy. 2.3.2 Adres obiektu, w którym prowadzone będą roboty budowlane: Zespół Szkół Technicznych im. kmdr A. Garnuszewskiego w Tczewie przy ul. Parkowej 1; działka 547/2, obręb 8. 2.3.3 Szczegółowy zakres i forma przedmiotu zamówienia określa dokumentacja autorstwa BUDEN Biuro Inżynierskie Paweł Gliński z Gdańska, stanowiąca Załącznik Nr 5(1) do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy poddasza oraz wybranych elementów zewnętrznych Zespołu Szkół Technicznych w Tczewie w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego”, zwana dalej PFU ZST. 2.4 Opis przedmiotu zamówienia odnoszący się do 2 części zamówienia: 2.4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (realizację) następujących elementów w poszczególnych zakresach: 1) Zakres 1 - Dokumentacja projektowa i STWiORB, w tym: a) projekty budowlane, b) uzgodnienia, opinie, sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, c) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, d) projekty wykonawcze, e) przedmiary robót wraz ze STWiORB, f) przekazanie praw autorskich; 2) Zakres 2 – Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych; 3) Zakres 3 – Roboty budowlane, na podstawie opracowanych projektów oraz STWiORB, w zakresie realizacji przebudowy wiaty oraz dwóch pomieszczeń budynku Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, opcjonalnie – potwierdzenia braku sprzeciwu odpowiedniego organu nadzoru budowlanego do zawiadomienia o zakończeniu budowy. 2.4.2 Adres obiektu, w którym prowadzone będą roboty budowlane: Zespół Kształcenia Zawodowego w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10; działka nr 344/14, obręb 6. 2.4.3 Szczegółowy zakres i forma przedmiotu zamówienia określa dokumentacja autorstwa BUDEN Biuro Inżynierskie Paweł Gliński z Gdańska, stanowiąca Załącznik Nr 5(2) do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy przebudowy wiaty oraz dwóch pomieszczeń budynku Zespołu Kształcenia Zawodowego w Tczewie w ramach zadania pn. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadgimnazjalnych Powiatu Tczewskiego”, zwana dalej PFU ZKZ. 2.5 W związku z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy oraz faktem załączenia do SIWZ dokumentacji, o których mowa w pkt SIWZ: 2.3.3 i 2.4.3, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych, a takim odniesieniom towarzyszyć będą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca natomiast zobowiązany będzie do zastosowania rozwiązań równoważnych co do ich cech i parametrów, przy czym rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie rozwiązań nie gorszych niż rozwiązania, które są opisane przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych musi gwarantować konkretne rozwiązania, które wskazuje PFU, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. 2.6 Do powinności Wykonawcy, należeć ponadto będzie: 1) wykonanie wszystkich robót towarzyszących, wynikających z technologii robót; 2) zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 3) zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem placu budowy; 4) wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami oraz wykonanie geodezyjnej mapy powykonawczej; 5) zapewnienie na własny koszt dostawy energii elektrycznej i wody; 6) doprowadzenie pomieszczeń/terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych pomieszczeń/terenów do stanu w jakim je przejmował; 7) wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac. 2.7 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót budowlanych dla prawidłowego przygotowania oferty i realizacji zamówienia. 2.8 Warunki prowadzenia robót: 1) Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym budynku i na terenie szkoły w trakcie trwania roku szkolnego. 2) Wykonawca jest zobowiązany do właściwego i zgodnego z przepisami BHP zabezpieczenia terenu budowy, zabezpieczenia wszystkich wejść za pomocą daszków drewnianych oraz zastosowania się do wszelkich norm bezpieczeństwa w zakresie prowadzonych robót. 3) Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych. 4) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym do akceptacji Przedstawicielom Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót z dyrekcją danej placówki. 2.9 Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomościami, na których prowadzone będą roboty budowlane w uzgodnieniu z Wykonawcą. 2.10 Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną pomieszczeń/budynków/terenów znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji przed przystąpieniem do robót w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli istniejących nieruchomości. 2.11 Spotkania robocze z przedstawicielami Zamawiającego będą odbywać się 1 raz na 2 tygodnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli któraś ze stron stwierdzi, że jest konieczność zwiększenia liczby spotkań w danym okresie, spotkania robocze będą odbywały się stosownie do potrzeb. Ze spotkań roboczych będą spisywane protokoły. 2.12 Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorys ofertowy na daną część zamówienia, który zostanie zatwierdzony przez Nadzór Inwestorski, po jego wyłonieniu w drodze odrębnego przetargu nieograniczonego. Kosztorys ten będzie używany w celach rozliczeniowych w przypadkach: a) odstąpienia od umowy; b) konieczności zaniechania realizacji części robót objętych zamówieniem; c) konieczności zastosowania robót zamiennych; d) sprawdzenia wysokości wynagrodzenia za wykonanie zakresu prac w ramach podwykonawstwa. UWAGI: 1) Kosztorys ofertowy musi rozgraniczać zakres prac wykonywanych przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców. 2) Kosztorys ofertowy ma uwzględniać szczegółowo wszystkie prace związane z wykonaniem zamówienia. Kosztorys ofertowy ma zawierać stronę tytułową z podpisem sporządzającego, książkę przedmiarów, ceny jednostkowe, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku – dla analiz indywidualnych i analogii – kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. 3) Cena wynikająca z kosztorysu ofertowego będzie tożsama z ceną ryczałtową podaną w ofercie. 2.13 INFORMACJA O UBEZPIECZENIU O.C.: 2.13.1 Wybrany Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie złotych: jeden milion 00/100) w zakresie każdej części zamówienia. 2.13.2 W przypadku składania oferty przez tego samego Wykonawcę na obie części zamówienia, wysokość aktualnego ubezpieczenia o.c. winna wynosić min. 2 000 000,00 PLN. 2.13.3 W związku z powyższym Wykonawca, zgodnie z pkt 14.4.1 SIWZ, przed podpisaniem umowy, dostarczy Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej na wymaganą kwotę. 2.14 INFORMACJA O GWARANCJACH: 2.14.1 Wykonawca musi w swojej ofercie zadeklarować długości okresów gwarancji jakości i rękojmi za wady – w miesiącach, licząc od daty podpisania przez strony bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, przy czym oba ww. okresy nie mogą być krótsze niż 60 m-cy. Zamawiający podkreśla, iż długości zdefiniowanych okresów gwarancji nie należy rozumieć jako sumy m-cy dla dwóch różnych okresów gwarancyjnych, a ponadto długość ta winna być identyczna dla obu rodzajów okresu. To oznacza, że Wykonawca w ofercie winien zaoferować okres gwarancji, który wyniesie – minimum – 60 m-cy na gwarancję jakości i 60 m-cy na rękojmię za wady. 2.14.2 Długość okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty Wykonawcy (szczegóły dotyczące wagi poszczególnych kryteriów oceny ofert zawiera Rozdział 13 SIWZ). UWAGI: 1) Nie wskazanie wymaganego okresu w ogóle, będzie przez Zamawiającego przyjmowane tak, jakby Wykonawca zaoferował minimalny to jest 60 m-czny okres gwarancji. 2) Zadeklarowanie okresu krótszego niż 60 m-cy będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, to jest z uwagi na jej niezgodność z treścią SIWZ. 3) W celu uniknięcia stosowania przez Wykonawców nieuzasadnionego podwyższania wartości ceny jako głównego kryterium wyboru oferty, z równoczesnym nadmiernym (lub wręcz abstrakcyjnym) wydłużaniem zadeklarowanej długości okresu gwarancji, Zamawiający określa maksymalną długość okresu gwarancji jako 180 m-cy. Każde zadeklarowanie okresu gwarancji ponad 180 m-cy, będzie przez Zamawiającego przyjmowane do obliczeń punktów tak, jakby Wykonawca zadeklarował 180 m-cy. 2.15 INFORMACJA O PODWYKONAWCACH: 2.15.1 Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2.15.2 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.15.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.15.4 Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.15.5 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.15.6 Zamawiający w projekcie umowy (stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy) określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, nie spełnienie których spowoduje zgłoszenie odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 2.15.7 Zamawiający w projekcie umowy (stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy) określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, podlegające obowiązkowi informowania Zamawiającego. 2.16 Zamawiający informuje, iż zaoferowana przez Wykonawcę cena za całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie danej części zamówienia (która zostanie podana w odpowiadającym części zamówienia Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy), winna być sumą trzech kwot za wyszczególnione zakresy zamówienia. 2.17 Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do zamówienia podstawowego, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. 2.18 Zamawiający oświadcza, że opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględnia potrzeby wszystkich przyszłych użytkowników. 2.19 Zamawiający informuje, że realizacja zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących następujące czynności związane z robotami remontowo – budowlanymi (zgodnie z PFU), gdyż ich wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.): 2.19.1 dotyczy 1 części zamówienia: • przygotowanie terenu pod budowę, • roboty w zakresie burzenia i rozbiórki, • roboty budowlane w zakresie budynków, • roboty w zakresie wzmacniania istniejących obiektów budowlanych, • roboty w zakresie montażu elementów stalowych, • fundamentowanie, wzmacnianie fundamentów, • wzmacnianie elementów drewnianych, • roboty w zakresie konstrukcji stalowych, • roboty w zakresie konstrukcji betonowych, • roboty zbrojarskie, • roboty z zakresie konstrukcji murowych, • instalacje wodno-kanalizacyjne, • instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza, • instalowanie windy, • instalacje elektryczne, • instalacje teletechniczne, • instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych, • izolacja cieplna kondygnacji +2, • izolacja dźwiękoszczelna, • roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, • tynkowanie, • roboty w zakresie stolarki, • roboty ciesielskie, • kładzenie płytek, • wykładanie podłóg i ścian, • roboty malarskie, • pozostałe budowlane roboty wykończeniowe. 2.19.2 dotyczy 2 części zamówienia: • przygotowanie terenu pod budowę, • roboty w zakresie burzenia i rozbiórki, • roboty budowlane w zakresie wznoszenia obiektów budowlanych, • roboty budowlane w zakresie budynków, • roboty ziemne, • roboty fundamentowe, • roboty w zakresie konstrukcji stalowych, • roboty w zakresie konstrukcji betonowych, • roboty zbrojarskie, • roboty z zakresie konstrukcji murowych, • roboty spawalnicze, • roboty w zakresie instalacji budowlanych, • instalacje wodno-kanalizacyjne, • instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza, • instalacje elektryczne, • instalacje teletechniczne, • instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych, • izolacja cieplna, • izolacja dźwiękoszczelna, • roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, • tynkowanie, • roboty w zakresie stolarki budowlanej, • wylewki samopoziomujące, • kładzenie płytek, • wykładanie podłóg i ścian, • roboty malarskie, • nakładanie powierzchni kryjącej, • pozostałe budowlane roboty wykończeniowe; UWAGI: 1) W zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający zastrzega, iż przewiduje nałożenie kar umownych w przypadku nie stosowania się do obowiązku wynikającego z zapisów ww. artykułu, a także skierowanie wniosku o kontrolę do Państwowej Inspekcji Pracy. 2) Zamawiający informuje, że notoryczne uchylanie się Wykonawcy od obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w sposób następujący: 8.1.1 dotyczy 1 części zamówienia – w kwocie 50 000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100), 8.1.2 dotyczy 2 części zamówienia – w kwocie 30 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100). 8.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 11.1 SIWZ. 8.3 Wadium może być wnoszone w następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 8.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu to należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A.: 06 1560 0013 2226 4983 1000 0003. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg nr ZP.272.11.2017 (… część zamówienia)” W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w punkcie 8.3 SIWZ muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinno znaleźć się, co następuje: 1) treść art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego, 2) jednoznaczny zapis o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie, 3) gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjantów) – informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy zabezpieczenie wadialne oferty. Brak którejś z powyższych adnotacji w treści dokumentu wadialnego, będzie skutkować odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy, to jest z uwagi na wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy. 8.6 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. 8.7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach