Przetargi.pl
Zaprojektuj i wybuduj place zabaw na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny: Cześć 1: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw w Kleosinie Część 2: Rozbudowa placu zabaw we wsi Juchnowiec Kościelny, w formie zaprojektuj i wybuduj Część 3: Rozbudowa placu zabaw we wsi Księżyno-Kolonia, w formie zaprojektuj i wybuduj Część 4: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw we wsi Baranki

Gmina Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektuj i wybuduj place zabaw na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny: Cześć 1: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw w Kleosinie Część 2: Rozbudowa placu zabaw we wsi Juchnowiec Kościelny, w formie zaprojektuj i wybuduj Część 3: Rozbudowa placu zabaw we wsi Księżyno-Kolonia, w formie zaprojektuj i wybuduj Część 4: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw we wsi Baranki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie placów zabaw na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny: Część 1: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw w Kleosinie, zlokalizowany na części działki nr geod. 48/7 obręb Kleosin, na terenie pobiektu sportowo – rekreacyjnego ORLIK położonego przy ul. Ojca St. Tarasiuka w Kleosinie, Część 2: Rozbudowa placu zabaw we wsi Juchnowiec Kościelny, w formie zaprojektuj i wybuduj, położonego na części działki nr geod. 208/2 obręb Juchnowiec Kościelny w rejonie Ośrodka Kultury w Gminie Juchnowiec Kościelny, Część 3: Rozbudowa placu zabaw we wsi Księżyno-Kolonia, w formie zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na części działki nr geod. 142/2 obręb Księżyno Kolonia, Część 4: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw we wsi Baranki, zlokalizowany na działce nr geod. 252/1 obręb Baranki, w rejonie budynku świetlicy wiejskiej w Barankach, Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie placów zabaw na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny, zgodnie z Programami funkcjonalno – użytkowymi stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Dokumentacja techniczna: • koncepcję programowo - przestrzenną - 2 egz. • projekt budowlano wykonawczy - 4 egz. w tym: 1) Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do sporządzenia projektu, 2) Wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych z wykonaniem następujących czynności: a) porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących elementów infrastruktury technicznej, b) wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno–wysokościowych), c) opracowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1 : 500, d) rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno–Kartograficznej w Białymstoku, e) wykonanie mapy w wersji elektronicznej, 3) Opracowanie koncepcji placu zabaw oraz przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającemu, 4) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu przez projektanta posiadającego wymagane uprawnienia budowlane wraz z projektem technicznym montażu urządzeń 5) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i wymaganych opinii, 6) Uzyskanie skutecznego zgłoszenia wykonania robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Białymstoku Część 1: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw w Kleosinie - zestaw zabawowy, w skład którego wchodzą: wieża z dachem czterospadowym; wieża otwarta; zjeżdżalnia ślimakowa; zjeżdżalnia prosta jednotorowa; ścianka wspinaczkowa łukowa z uchwytami; zjazd strażacki typu freesbe z 5 spodkami; 2 elementy dekoracyjne z motywami roślinnymi i/lub zwierzęcymi, zamontowane na szczytach słupów konstrukcyjnych; 2 panele zabawowo-edukacyjne: gra w kółko i krzyżyk, bulaj z elementem przezroczystym; elementy sprawnościowe takie jak: poręcze do podciągania się, dwuelementowa ścianka wspinaczkowa., - nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa kolorowa przepuszczalna. Część 2: Rozbudowa placu zabaw we wsi Juchnowiec Kościelny, w formie zaprojektuj i wybuduj  Huśtawka potrójna metalowa, wyposażona w siedzisko gumowe płaskie i kubełkowe oraz tzw. bocianie gniazdo, zamontowane na łańcuchach ze stali nierdzewnej,  regulamin placu zabaw, zamontowany na kotwach stalowych. Część 3: Rozbudowa placu zabaw we wsi Księżyno-Kolonia, w formie zaprojektuj i wybuduj  Piramida linowa Część 4: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw we wsi Baranki  Huśtawka podwójna metalowa, wyposażona w siedzisko płaskie i kubełkowe, zamontowane na łańcuchach ze stali nierdzewnej,  Zestaw zabawowy o wys. min.2,10 m, na kotwach stalowych, składający się ze zjeżdżalni i wieży z drabinką ,  drabinka krzyżowa ze ścianką wspinaczkową, o wysokości min.2,00 m, zamontowana na kotwach stalowych,  regulamin placu zabaw, zamontowany na kotwach stalowych,  bujak na sprężynie typu Ważka,  drążki wysokie,  zestaw zabawowy typu sklepik  ławki z oparciem i metalowym stelażem. Wykonawca powinien zaprojektować cały obiekt placu zabaw z rozmieszczeniem ww. urządzeń. Po wykonaniu projektu zagospodarowania terenu, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wybuduje plac zabaw i zamontuje następujące urządzenia: huśtawka podwójna metalowa, Zestaw zabawowy, składający się ze zjeżdżalni i wieży z drabinką, drabinkę krzyżową ze ścianka wspinaczkową oraz regulamin placu zabaw. Montaż pozostałych urządzeń nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną oraz wykona inwentaryzację powykonawczą – 2 kpl. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca przygotuje operat powykonawczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci Programów funkcjonalno – użytkowych: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw w Kleosinie; Rozbudowa placu zabaw we wsi Juchnowiec Kościelny, w formie zaprojektuj i wybuduj; Rozbudowa placu zabaw we wsi Księżyno-Kolonia, w formie zaprojektuj i wybuduj; Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw we wsi Baranki. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz spełniające wymagania określone w art. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 z późn. zm.), co do jakości. Materiały wymienione w programach funkcjonano-użytkowych są propozycją, można stosować równoważne przy zachowaniu zaprojektowanych parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeżeli w dokumentacji użyte zostały nazwy handlowe materiałów i urządzeń to należy traktować je jako propozycję projektanta. W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w PFU oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w PFU wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. W stosunku do użytych materiałów i urządzeń, Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające na zastosowanie/wbudowanie (atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, świadectwa jakości). Każde urządzenie placu zabaw powinno posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa. Elementy drewniane należy zaimpregnować środkiem konserwującym i ognioochronnym. Elementy stalowe należy zabezpieczyć środkiem antykorozyjnym. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp i wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Zamawiający wymaga określenia terminu usuwania wad, usterek i awarii przedmiotu zamówienia w okresie gwarancyjnym - nie dłuższego niż 14 dni od daty zgłoszenia. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: osoby wykonujące wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wykonania przedmiotu zamówienia. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Zatem warunek ten nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy również sytuacji, w której wykonawca lub Podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy oświadczenie zawierające w szczególności – dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wymienione powyżej czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia, w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, stosownie do zapisów zawartych w Załączniku Nr 5 do SIWZ – Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: Część 1: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), Część 2: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), Część 3: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), Część 4: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), w terminie do dnia 27 września 2018 roku do godziny 12:00, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 00001661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale (luzem), natomiast kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. 6. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wstępne oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) wypełnione oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym – jeżeli Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące lub gdy nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, 5) potwierdzenie wniesienia wadium, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), w celu podpisania oferty lub innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 7) kosztorys ofertowy uproszczony składany w celu informacyjnym i poglądowym, uwzględniający wszystkie koszty realizacji zamówienia, z podziałem na urządzenia placu zabaw i dokumentację, z podaniem ceny netto i brutto oraz podatku VAT dla każdego z elementów:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach