Przetargi.pl
Budowa i modernizacja placów zabaw na terenie gminy Wąsosz

GMINA WĄSOSZ ogłasza przetarg

  • Adres: 19-222 Wąsosz, Plac Rzędziana 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862731001 , fax. 862731001
  • Data zamieszczenia: 2022-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WĄSOSZ
    Plac Rzędziana 8
    19-222 Wąsosz, woj. podlaskie
    tel. 862731001, fax. 862731001
    REGON: 450669772
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawasosz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i modernizacja placów zabaw na terenie gminy Wąsosz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja placów zabaw na terenie gminy Wąsosz. Zadanie jest dofinansowane ze środków zewnętrznych w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–20202. Zamówienie będzie obejmować dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie poszczególnych placów zabaw w miejscowościach Łempice i Ławsk.. Zakres prac polega na:a. Zagospodarowaniu części działki nr 111 w miejscowości Łempice poprzez urządzenie placu zabaw, dokumentacja projektowa stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ. Na placu zabaw planuje się umieszczenie, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, następujące obiekty małej architektury: - Sprężynowiec – 1 szt.,- Huśtawka metalowa podwójna – 1 szt.,- Karuzela z kierownicą – 1 szt.,- Zjeżdżalnia metalowa – 1 szt.,- Ławka drewniana z oparciem – 1 szt.,- Kosz na śmieci drewniany – 1 szt.,- Wiata rekreacyjna - 1 szt.,- Tablica informacyjna – 1 szt.b. Wymianie poszczególnych elementów wyposażenia placu zabaw na działce nr 512 w miejscowości Ławsk. Wymiana wyposażenia obejmuje następujące obiekty małej architektury: - Bujak - 2 szt., - Huśtawka pojedyncza - 2 szt., - Huśtawka potrójna – 1 szt., - Karuzela – 1 szt., - Piaskownica – 1 szt., - Zestaw przeszkód minimum 4 przeszkody (2x ślizg, wieża do wchodzenia stopniowana, pomost, panele zabawowe, drabinka) – 1 szt., - Tablica informacyjna – 1 szt.2. Główne elementy konstrukcyjne wykonane z rur stalowych cynkowanych wykończonych lakierem poliestrowym. Pozostałe materiały konstrukcyjne: sklejka drewniana, drewno konstrukcyjne, płyta HDPE. Urządzenia montowane na fundamentach betonowych. Okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100),2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Szczuczynie O/Wąsosz numer: 43 8768 0003 2605 5215 2000 0010 z adnotacją „Wadium – ZP.271.8.2022 –place zabaw”. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionegow formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonychw ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy zostanie odrzucona.10. Zasady zwrotu wadium określone zostały w art. 98 ust. 1-5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 złotych.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi dowieść, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na dostawie wyposażenia placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych),5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy).6. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 9 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach