Przetargi.pl
Zaprojektuj i wybuduj place zabaw na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny

Gmina Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektuj i wybuduj place zabaw na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie placów zabaw na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny: Część 1: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw w Kleosinie, Część 2: Rozbudowa placu zabaw we wsi Juchnowiec Kościelny, w formule zaprojektuj i wybuduj, Część 3: Rozbudowa placu zabaw we wsi Księżyno-Kolonia, w formule zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na części działki nr geod. 142/2 obręb Księżyno Kolonia, Część 4: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw we wsi Baranki, Część 5: Zagospodarowanie działki gminnej wraz z budową placu zabaw we wsi Lewickie-Stacja, w formule zaprojektuj i wybuduj Cześć 6: Zagospodarowanie działki gminnej wraz z budową placu zabaw we wsi Olmonty, w formule zaprojektuj i wybuduj Cześć 7: Zagospodarowanie działki gminnej wraz z rozbudową placu zabaw we wsi Rostołty, w formule zaprojektuj i wybuduj Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie placów zabaw na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny, zgodnie z Programami funkcjonalno – użytkowymi stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Dokumentacja techniczna: • koncepcję programowo - przestrzenną - 2 egz. • dokumentacja projektowo kosztorysowa - 4 kpl. w tym: 1) Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do sporządzenia projektu, 2) Wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych z wykonaniem następujących czynności (nie dotyczy placu zabaw we wsi Baranki – Zamawiający posiada mapę do celów projektowych): a) porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących elementów infrastruktury technicznej, b) wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno–wysokościowych), c) opracowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1 : 500, d) rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno–Kartograficznej w Białymstoku, e) wykonanie mapy w wersji elektronicznej, 3) Opracowanie koncepcji placu zabaw oraz przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającemu, 4) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu przez projektanta posiadającego wymagane uprawnienia budowlane wraz z projektem technicznym montażu urządzeń, 5) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i wymaganych opinii, 6) Uzyskanie skutecznego zgłoszenia wykonania robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Białymstoku Część 1: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw w Kleosinie, zlokalizowany na części działki nr geod. 48/7 obręb Kleosin, na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ORLIK położonego przy ul. Ojca St. Tarasiuka w Kleosinie, 1) zestaw zabawowy, w skład którego wchodzą: wieża z dachem czterospadowym; wieża otwarta; zjeżdżalnia ślimakowa; zjeżdżalnia prosta jednotorowa; ścianka wspinaczkowa łukowa z uchwytami; zjazd strażacki typu freesbe z 5 spodkami; 2 elementy dekoracyjne z motywami roślinnymi i/lub zwierzęcymi, zamontowane na szczytach słupów konstrukcyjnych; 2 panele zabawowo-edukacyjne: gra w kółko i krzyżyk, bulaj z elementem przezroczystym; elementy sprawnościowe takie jak: poręcze do podciągania się, dwuelementowa ścianka wspinaczkowa, 2) nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa kolorowa przepuszczalna. Część 2: Rozbudowa placu zabaw we wsi Juchnowiec Kościelny, w formule zaprojektuj i wybuduj, położonego na części działki nr geod. 208/2 obręb Juchnowiec Kościelny w rejonie Ośrodka Kultury w Gminie Juchnowiec Kościelny, 1) huśtawka potrójna metalowa, wyposażona w siedzisko gumowe płaskie i kubełkowe oraz tzw. bocianie gniazdo, zamontowane na łańcuchach ze stali nierdzewnej, 2) regulamin placu zabaw, zamontowany na kotwach stalowych, 3) nawierzchnia bezpieczna w strefie bezpieczeństwa urządzenia, wykonana np. z piasku. Część 3: Rozbudowa placu zabaw we wsi Księżyno-Kolonia, w formule zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na części działki nr geod. 142/2 obręb Księżyno Kolonia, 1) Piramida linowa, 2) Nawierzchnia bezpieczna w strefie bezpieczeństwa urządzenia, wykonana np. z piasku. Część 4: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw we wsi Baranki, zlokalizowany na działce nr geod. 252/1 obręb Baranki, w rejonie budynku świetlicy wiejskiej w Barankach, 1) huśtawka podwójna metalowa, wyposażona w siedzisko płaskie i kubełkowe, zamontowane na łańcuchach ze stali nierdzewnej, 2) zestaw zabawowy o wys. min.2,10 m, na kotwach stalowych, składający się ze zjeżdżalni i wieży z drabinką , 3) drabinka krzyżowa ze ścianką wspinaczkową, o wysokości min.2,00 m, zamontowana na kotwach stalowych, 4) regulamin placu zabaw, zamontowany na kotwach stalowych, 5) nawierzchnia bezpieczna w strefach bezpieczeństwa urządzeń, wykonana np. z piasku, 6) bujak na sprężynie typu Ważka, 7) drążki wysokie, 8) zestaw zabawowy typu sklepik 9) ławki z oparciem i metalowym stelażem. Wykonawca zaprojektuje cały obiekt placu zabaw z rozmieszczeniem ww. urządzeń. Po wykonaniu projektu zagospodarowania terenu, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wybuduje plac zabaw i zamontuje następujące urządzenia: huśtawka podwójna metalowa, zestaw zabawowy, składający się ze zjeżdżalni i wieży z drabinką, drabinkę krzyżową ze ścianka wspinaczkową oraz regulamin placu zabaw. W strefach bezpieczeństwa urządzeń Wykonawca wykona nawierzchnie bezpieczną np. z piasku. Montaż pozostałych urządzeń nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Część 5: Zagospodarowanie działki gminnej wraz z budową placu zabaw we wsi Lewickie Stacja, w formule zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na działce nr geod. 83/11 obręb Juchnowiec Kościelny, położonej we wsi Lewickie-Stacja, Projekt zagospodarowania terenu działki nr geod. 83/11 obręb Juchnowiec Kościelny • W projekcie zagospodarowania terenu należy przewidzieć zjeżdżalnię z podestami i czepiankami, regulamin placu zabaw, czworokąt wielofunkcyjny (czepianka), huśtawkę potrójną metalową, altanę ze stołem i krzesłami, orbitrek, drążek gimnastyczny, wyciąg dolny (fitness), boisko utwardzone do siatkówki/tenisa, zjazd linowy, bujak na sprężynie, huśtawka ważka, miejsce na ognisko (utwardzony plac wyposażony w ławki) oraz boisko do piłki nożnej wraz z bramkami i piłkochwytami, • W projekcie należy przewidzieć miejsce pod planowaną świetlicę wiejską, • W strefach bezpieczeństwa urządzeń przewidzieć nawierzchnię bezpieczną np. z piasku • Zakres ilościowy dokumentacji: - koncepcja projektu zagospodarowania terenu – 2 egz. - mapa do celów projektowych w skali 1 : 500 - projekt budowlano – wykonawczy – 4 egz. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz. - przedmiary robót – 2 egz. - kosztorysy inwestorskie – 2 egz. - wersja elektroniczna kompletnej dokumentacji na płycie CD – 2 egz. Budowa placu zabaw • Wykonawca wybuduje plac zabaw wyposażony w następujące urządzenia placu zabaw: 1) Zestaw zabawowy na kotwach stalowych, składający się ze zjeżdżalni metalowej, wieży z dachem dwuspadowym, przeplotni linowej, drabinki krzyżakowej i trapu schodki , 2) regulamin placu zabaw, zamontowany na kotwach stalowych, 3) nawierzchnia bezpieczna np. z piasku. Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt zagospodarowania całej działki z rozmieszczeniem urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz pozostałych obiektów rekreacyjno - sportowych. Po wykonaniu projektu zagospodarowania terenu, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wybuduje plac zabaw i zamontuje następujące urządzenia: zestaw zabawowy oraz regulamin placu zabaw. Montaż pozostałych urządzeń nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Nawierzchnie: • nawierzchnia bezpieczna – piaskowa (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych) Część 6: Zagospodarowanie działki gminnej wraz z budową placu zabaw we wsi Olmonty, w formule zaprojektuj i wybuduj, zlokalizowanego na działce nr geod. 174/13 obręb Olmonty, Projekt zagospodarowania terenu działki nr geod. 174/13 obręb Olmonty • W projekcie zagospodarowania terenu należy przewidzieć: zdjęcie nawierzchni żwirowej; usuniecie warstwy gliny; wyrównanie terenu; nasypanie ziemi; zasianie trawy; wykonanie oświetlenia solarnego (4 lampy); montaż ławek betonowo-drewnianych z oparciem – 4 szt.; huśtawka metalowa podwójna – 2 szt. z siedziskiem płaskim i kubełkowym; piaskownica z bali; huśtawka metalowa równoważna typu Ważka; zestaw ze zjeżdżalnią; bujak sprężynowy z HDPE – 2 szt.; karuzela tarczowa metalowa na platformie z poręczami; drabinka pozioma na kotwach stalowych; drążek gwiaździsty; poręcze równoległe na kotwach stalowych; stolik betonowy do gry w szachy i chińczyka z dwiema ławeczkami; regulamin placu zabaw metalowy, kosz na śmieci metalowy, stojak na rowery metalowy; regulamin placu zabaw; • W strefach bezpieczeństwa urządzeń placu zabaw przewidzieć nawierzchnię bezpieczną np. z piasku, • Zakres ilościowy dokumentacji: - koncepcja projektu zagospodarowania terenu – 2 egz. - mapa do celów projektowych w skali 1 : 500 - projekt budowlano – wykonawczy – 4 egz. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz. - przedmiary robót – 2 egz. - kosztorysy inwestorskie – 2 egz. - wersja elektroniczna kompletnej dokumentacji na płycie CD – 2 egz. Rozbudowa placu zabaw • Wykonawca wybuduje plac zabaw wykonując następujące roboty i montaż urządzeń placu zabaw: - usuniecie warstwy gliny; wyrównanie terenu; nasypanie ziemi; zasianie trawy; 1) huśtawka metalowa podwójna – 1 szt. z siedziskiem płaskim i kubełkowym; 2) piaskownica z bali; 3) regulamin placu zabaw; 4) montaż ławek betonowo-drewnianych z oparciem – 4 szt. 5) wykonanie oświetlenia solarnego (4 lampy); 6) nawierzchnia bezpieczna w strefie bezpieczeństwa urządzenia np. z piasku. Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt zagospodarowania całej działki z rozmieszczeniem urządzeń placu zabaw, oraz pozostałych obiektów rekreacyjno - sportowych. Po wykonaniu projektu zagospodarowania terenu, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wybuduje plac zabaw i zamontuje następujące powyżej urządzenia. Montaż pozostałych urządzeń nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Nawierzchnie: • nawierzchnia bezpieczna – piaskowa (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych) • nawierzchnia trawiasta na powierzchni placu zabaw; Część 7: Zagospodarowanie działki gminnej wraz z rozbudową placu zabaw we wsi Rostołty, w formule zaprojektuj i wybuduj, Projekt zagospodarowania terenu działki nr geod. 65 obręb Rostołty • W projekcie zagospodarowania terenu należy przewidzieć: zestaw zabawowy z profili metalowych malowanych proszkowo, na kotwach stalowych, złożony z wieży z dachem i podestem, zjeżdżalni z blachy nierdzewnej, dwóch podestów przejściowych, przeplotni z lin polipropylenowych lub drewnianio/metalowych, krzyżak z drabinkami i podestem, pięć barierek ochronnych, podest wejściowy; zestaw zręcznościowy czworokątny na kotwach stalowych; elementy siłowni zewnętrznej typu: orbitrek, biegacz, wioślarz, wahadło/twister, wyciąg górny; boisko do gry w koszykówkę o nawierzchni asfaltowej lub poliuretanowej, z namalowanymi liniami, wraz z koszem z możliwością regulacji jego wysokości; wiata/altana o pow. do 35 m2 o konstrukcji drewnianej z pokryciem z blachy oraz utwardzoną nawierzchnią, wyposażona w stół i ławki oraz grill; chodniki do przemieszczania się od wejścia na działkę do świetlicy oraz między zaprojektowanymi obiektami; ławki drewniane o metalowej konstrukcji rozmieszczone po terenie; dwa kosze na śmieci (przy wiacie z grillem oraz pomiędzy świetlicą i placem zabaw); oświetlenie terenu wokół świetlicy np. typu lampy stojące z własnym zasilaniem z baterii słonecznej; wydzielone miejsce na ognisko z ławeczkami; • W strefach bezpieczeństwa urządzeń placu zabaw przewidzieć nawierzchnię bezpieczną np. z piasku, • W strefach bezpieczeństwa urządzeń siłowni zewnętrznej przewidzieć nawierzchnie utwardzoną wykonaną np. z kostki brukowej lub inną bezpieczną nawierzchnię, • Zakres ilościowy dokumentacji: - koncepcja projektu zagospodarowania terenu – 2 egz. - mapa do celów projektowych w skali 1 : 500 - projekt budowlano – wykonawczy – 4 egz. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz. - przedmiary robót – 2 egz. - kosztorysy inwestorskie – 2 egz. - wersja elektroniczna kompletnej dokumentacji na płycie CD – 2 egz. Rozbudowa placu zabaw • Wykonawca rozbuduje plac zabaw o następujące urządzenia placu zabaw: 1) Zestaw zabawowy z profili metalowych malowanych proszkowo, na kotwach stalowych, złożony z wieży z dachem i podestem, zjeżdżalni z blachy nierdzewnej, dwóch podestów przejściowych, przeplotni z lin polipropylenowych lub drewnianio/metalowych, krzyżak z drabinkami i podestem, pięć barierek ochronnych, podest wejściowy; 2) zestaw zręcznościowy czworokątny na kotwach stalowych; 3) nawierzchnia bezpieczna np. z piasku. Wykonawca zobowiązany jest wykonać projekt zagospodarowania całej działki z rozmieszczeniem urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz pozostałych obiektów rekreacyjno - sportowych. Po wykonaniu projektu zagospodarowania terenu, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia rozbuduje plac zabaw i zamontuje następujące urządzenia: zestaw zabawowy oraz zestaw zręcznościowy. Montaż pozostałych urządzeń nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Nawierzchnie: • nawierzchnia bezpieczna – piaskowa (dotyczy stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca przygotuje operat powykonawczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci Programów funkcjonalno – użytkowych: Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw w Kleosinie; Rozbudowa placu zabaw we wsi Juchnowiec Kościelny, w formule zaprojektuj i wybuduj; Rozbudowa placu zabaw we wsi Księżyno-Kolonia, w formule zaprojektuj i wybuduj; Zaprojektuj i wybuduj plac zabaw we wsi Baranki; Zagospodarowanie działki gminnej wraz z budową placu zabaw we wsi Lewickie-Stacja, w formule zaprojektuj i wybuduj; Zagospodarowanie działki gminnej wraz z budową placu zabaw we wsi Olmonty, w formule zaprojektuj i wybuduj; Zagospodarowanie działki gminnej wraz z rozbudową placu zabaw we wsi Rostołty, w formule zaprojektuj i wybuduj. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz spełniające wymagania określone w art. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.), co do jakości. Materiały wymienione w programach funkcjonano-użytkowych są propozycją, można stosować równoważne przy zachowaniu zaprojektowanych parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeżeli w dokumentacji użyte zostały nazwy handlowe materiałów i urządzeń to należy traktować je jako propozycję projektanta. W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w PFU oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w PFU wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. W stosunku do użytych materiałów i urządzeń, Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające na zastosowanie/wbudowanie (atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, świadectwa jakości). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Zamawiający wymaga określenia terminu usuwania wad, usterek i awarii przedmiotu zamówienia w okresie gwarancyjnym - nie dłuższego niż 14 dni od daty zgłoszenia. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: osoby wykonujące wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wykonania przedmiotu zamówienia. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Zatem warunek ten nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy również sytuacji, w której wykonawca lub Podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy oświadczenie zawierające w szczególności – dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wymienione powyżej czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, stosownie do zapisów zawartych w Załączniku Nr 5 do SIWZ – Projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: Część 1: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), Część 2: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), Część 3: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), Część 4: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), Część 5: 300, 00 zł (słownie: trzysta złotych), Część 6: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), Część 7: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) w terminie do dnia 17 października 2019 roku do godziny 12:00, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 00001661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale (luzem), natomiast kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. 6. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wstępne oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2) wypełnione oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym – jeżeli Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące lub gdy nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, 5) potwierdzenie wniesienia wadium, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), w celu podpisania oferty lub innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 7) kosztorys ofertowy uproszczony składany w celu informacyjnym i poglądowym, uwzględniający wszystkie koszty realizacji zamówienia, z podziałem na urządzenia placu zabaw i dokumentację, z podaniem ceny netto i brutto oraz podatku VAT dla każdego z elementów:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach