Przetargi.pl
Plac zabaw na Zawadach oraz FitPark dla Zawad – budowa siłowni, street workoutu i stołów do gier wraz z urządzeniami małej architektury

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49 , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2021-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, fax. 85 869 62 65
    REGON: 05065864000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Plac zabaw na Zawadach oraz FitPark dla Zawad – budowa siłowni, street workoutu i stołów do gier wraz z urządzeniami małej architektury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich niezbędnych działań, w tym: opracowanie koncepcji placu zabaw i FitParku, wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, budowa ogólnodostępnego placu zabaw i FitParku z dostawą i montażem urządzeń zabawowych i do ćwiczeń, z koniecznymi elementami zagospodarowania terenu. 2.Zakres zamówienia obejmuje:1) opracowanie koncepcji placu zabaw i FitParku z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w 2 egz., zawierającej m.in.: a) lokalizację projektowanych obiektów na działkach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U.2019.1065 j.t.), b) układ komunikacyjny (np. chodniki), c) układ niezbędnych do zaprojektowania sieci i instalacji uzbrojenia terenu, związanych z planowanymi obiektami, d)usytuowanie urządzeń budowlanych związanych z obiektem budowlanym, e) sieci i urządzenia uzbrojenia terenu zapewniające wymagane przepisami zabezpieczenie przeciwpożarowe w wodę, f) ukształtowanie terenu z oznaczeniem zmian w stosunku do układu istniejącego, g) uzyskanie akceptacji zaproponowanych rozwiązań przez Zamawiającego, 2) opracowanie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej, która powinna zawierać: a) pisemną akceptację inwestora, przed wykonaniem robót, w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, b) projekt budowlany - (5 egz.), c) dokumentację niezbędną do zgłoszenia robót budowlanych (2 egz.), d) projekty wykonawcze (po 3 egz., oddzielnie każda branża i instalacja), e) przedmiary robót (po 2 egz., oddzielnie każda branża i instalacja), f) kosztorys uproszczony (po 2 egz., oddzielnie każda branża i instalacja), g) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (po 3 egz., oddzielnie każda branża i instalacja), h) wersję elektroniczną opracowania w formacie pdf*, a przedmiar i kosztorys w formacie PDF* i ath*, (1 egz.), 3) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. aktualna mapa geodezyjna, dokumentacja geotechniczna, decyzje, warunki techniczne przyłączenia, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją (w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami], 4) złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w Departamencie Architektury UM w Białymstoku - na instalację oświetleniową, 5) dokonanie skutecznego zgłoszenia robót w Departamencie Architektury UM w Białymstoku (w zakresie w zakresie obiektów małej architektury) – dotyczy FitParku oraz placu zabaw, a w przypadku gdy obszar oddziaływania inwestycji będzie obejmował działki sąsiednie, opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę, 6) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych, 7) wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej wraz z: a) pełną obsługą geodezyjną (w tym mapą poinwentaryzacyjną w 5 egz. z naniesionymi wymiarami obiektów i urządzeń zagospodarowania terenu oraz infrastruktury technicznej), b) organizacją i zabezpieczeniem budowy z zapewnieniem ciągłego dostępu do obiektu w trakcie jej trwania, c) wypłatą odszkodowań za wszelkie zniszczenia, które powstały w wyniku wykonywania przedmiotu umowy, d) przeprowadzeniem wymaganych badań, e) czynnościami i przygotowaniem dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego inwestycji i oddania obiektu do użytkowania wraz z: - operatem kolaudacyjnym, w tym: komplet aprobat i certyfikatów na wbudowane materiały, oświadczenie kierownika budowy, dokumentacja zamienna, wszystkie protokoły badań i sprawdzeń podpisane przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego (zagęszczenie gruntu, badanie betonu, badanie geotechniczne gruntu itp.), - załącznikami do protokołu odbioru końcowego: wykaz aprobat, protokołów, itp., tabelą z ilością wybudowanych środków trwałych, zgodną z inwentaryzacją powykonawczą oraz uwzględniającą wyposażenie siłowni i placu zabaw. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”. 4. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem wymagań określonych w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem w branżach wymienionych w Zestawieniu kosztów zadania (załącznik nr 1A do SIWZ) wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę (odpowiednio podwykonawców oraz dalszych podwykonawców), na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace fizyczne. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 6. Obowiązki wykonawcy lub podwykonawcy/dalszego podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy w § 2 ust. 18 i 19 (załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami. 8. Zamawiający wymaga udzielenia min. 5-letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SIWZ). 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 10. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 11. Na etapie realizacji umowy (w czasie trwania budowy) zamawiający nie będzie dopuszczał zastosowania materiałów i rozwiązań równoważnych w stosunku do zaproponowanych w ofercie. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. 13. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu. 14. Wykonawca po zrealizowaniu wszystkich robót budowlanych, na terenie inwestycji, w miejscach uzgodnionych z zamawiającym, ma obowiązek zamontować 3 tablice. Tablica informacyjna/pamiątkowa - 2 szt. Dwustronna trwała tablica, wykonana z materiału wodoodpornego, powleczonego, w kolorze ciemnego brązu, o wym. 50 cm (pionowo) x 70 cm (poziomo). Na tablicy winna być przyklejona nalepka wodoodporna o wym. 45 cm (pionowo) x 65 cm (poziomo) w kolorze żółtym (litery czarne),o treści według projektu dostarczonego przez zamawiającego. Tablicę należy przymocować uchwytami do stojaka z rur stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo. Tablica powinna zawierać następujące informacje: nazwę projektu, liczbę głosów, które otrzymał projekt, wartość projektu, kategorię projektu oraz zapis o treści „Projekt sfinansowano w ramach Budżetu Obywatelskiego 2020”. Na prośbę wykonawcy zamawiający dostarczy wzory naklejek na tablice informacyjne/pamiątkowe. Tablice z regulaminem - 2 szt. Wykonawca przygotuje i zamontuje dwustronną, wolnostojącą tablicę z regulaminem korzystania z placu zabaw wraz z regulaminem korzystania z siłowni zewnętrznej. Wykonawca zapewni możliwość odczytania informacji z tablic bez użycia szkieł korekcyjnych. Uwagi: 1. Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji. 2. Urządzenia należy rozmieścić w terenie w taki sposób, by nie było konieczności wycinki drzew i krzewów, a prace związane z posadowieniem urządzeń winny być prowadzone ostrożnie, by nie uszkodzić systemów korzeniowych roś1lin w sąsiedztwie. 3. Na terenie realizacji zamówienia obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego części osiedla Zawady w Białymstoku (rejon ul. Św. Krzysztofa i Końcowej) - Uchwała Nr XVII/108/19 Rady Miejskiej Białegostoku z dnia 25 lutego 2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach