Przetargi.pl
Zaprojektowanie , wykonanie i wdrożenie serwisu interentowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu

Muzeum Narodowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61745 Poznań, Al. Marcinkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 568 132 , fax. 618 515 898
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 9
    61745 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 568 132, fax. 618 515 898
    REGON: 27597800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mnp.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie , wykonanie i wdrożenie serwisu interentowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: 1) wykonanie usługi informatycznej polegającej na zaprojektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu serwisu internetowego dla Muzeum Narodowego w Poznaniu na podstawie założeń i wytycznych Zamawiającego, które zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2) przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu graficznego (layoutu/szablonu) serwisu internetowego, 3) udzielenie niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji uprawniającej Zamawiającego do korzystania z programu komputerowego – Systemu Zarządzania Treścią (CMS) oraz innych programów komputerowych wykorzystanych do budowy serwisu internetowego, 4) przeprowadzenie szkoleń z obsługi serwisu internetowego dla wybranych pracowników Zamawiającego, 5) udzielenie ciągłego wsparcia technicznego po wdrożeniu serwisu internetowego, przez okres …………………… (co najmniej 12 miesięcy), 6) udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany serwis internetowy, przez okres …………………….. (co najmniej 24 miesiące), 7) dostarczenie dokumentacji technicznej i funkcjonalnej serwisu internetowego w jednym egzemplarzu w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej (plik pdf), po zakończeniu ostatniego, piątego etapu wykonania przedmiotu niniejszej umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia w pięciu etapach: 1) I etap: analiza wymagań funkcjonalnych i graficznych, na bazie której Wykonawca wykona interaktywne makiety serwisu internetowego i przestawi Zamawiającemu do akceptacji; 2) II etap: wykonanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu trzech propozycji graficznych wyglądu serwisu internetowego i układu treści na stronie internetowej; 3) III etap: budowa serwisu i postawienie wersji „beta”, tj. wdrożenie i uruchomienie serwisu internetowego w środowisku testowym umożliwiającym Zamawiającemu sprawdzenie najważniejszych funkcjonalności serwisu i panelu administracyjnego oraz wprowadzenie poprawek jeśli będą wymagane; 4) IV etap: przeprowadzenie szkolenia wybranych pracowników Zamawiającego z obsługi serwisu internetowego; 5) V etap: testowanie serwisu przez Zamawiającego z możliwością wprowadzenia treści do serwisu internetowego; przekazanie Zamawiającemu finalnej wersji serwisu internetowego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia publicznego z zachowaniem należytej staranności, przestrzegając ustalonych standardów jakościowych i najlepszych praktyk w zakresie wykonywania usług informatycznych. 4. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy wszelkich materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w szczególności: logo Muzeum Narodowego w Poznaniu wraz z normą graficzną, materiałów zdjęciowych, podstawowych informacji dotyczących funkcjonowania oddziałów Muzeum Narodowego w Poznaniu (dane kontaktowe, godziny otwarcia, bilety). 5. W toku realizacji przedmiotu zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie wykonywanej usługi, w szczególności do uwzględniania uwag Zamawiającego i nanoszenia wymaganych przez niego poprawek, uzupełnień i zmian. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli jakości wykonywanej usługi. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługę informatyczną, o której mowa w pkt. 1 SIWZ, z wyłączeniem czynności informatycznych wykonywanych przez web developerów i web designerów. 8. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie publiczne na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 72000000-5 usługi informatyczne 10. Niniejsze zamówienie jest jednym z części zamówienia. Każda z tych części stanowi przedmiot odrębnego postępowania. W ramach tej części Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 / 7 (powtórzenie podobnych usług).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach