Związek Międzygminny Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej w likwidacji ogłasza przetarg
- Adres: 61-119 Poznań, Św. Michała 43
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61-6467400
- Data zamieszczenia: 2022-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej w likwidacji
Św. Michała 43
61-119 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61-6467400
REGON: 302156406 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.goap.poznan.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udostępnienie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego służącego realizacji zadań statutowych Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” w likwidacji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: zdalnym udostępnieniu oprogramowania poprzez sieć Internet (w tzw. modelu SaaS) z możliwością logowania się na serwerach Wykonawcy za pomocą przeglądarki internetowej, udostępnienie i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP, służącego do zarządzania gospodarką odpadami komunalnymi. Zintegrowany System Informatyczny ma służyć, poprzez swe działanie, realizacji zadań statutowych Związku Międzygminnego „Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej” w likwidacji. Zakres Zintegrowanego Systemu Informatycznego, działający w modelu SaaS będzie obejmował następujące obszary (zwane również modułami): moduł administratora, moduł bazy nieruchomości, moduł bazy Klientów, moduł Deklaracji, moduł opłat, moduł finansowo-księgowy, moduł kadrowo-płacowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 10 000,00 (dziesięć tysięcy) złotych.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 06 1090 1362 0000 0001 4710 5909. W tytule przelewu prosimy dodatkowo powołać się na nr przedmiotowego postępowania „Wadium dot. DO.271.38.2022.MJ”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku bankowym pełnomocnika Zamawiającego (wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert).W przypadku wpłacania wadium w formie pieniężnej, prosimy o podanie w ofercie numeru konta, na które wadium ma zostać zwrócone.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Dokument taki powinien zawierać co najmniej następujące elementy:a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,c. kwotę gwarancji/poręczenia,d. termin ważności gwarancji/poręczenia,e. bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.UWAGA: Zamawiający zaleca by, w przypadku gdy z treści dokumentu wadium wynika, iż wypłata kwoty następuje na pisemny wniosek, okres ważności wadium był wydłużony o co najmniej 2 dni, natomiast gdy przedmiotowy wniosek może być złożony w formie elektronicznej okres ważności wadium powinien być wydłużony o co najmniej 1 dzień.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.W zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że:a. w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresieaa. wykonał co najmniej dwie usługi polegające na wdrożeniu lub utrzymaniu wdrożonego systemu informatycznego klasy ERP w gminie lub związku gmin, który objął systemem gospodarki odpadami minimum 60 000 osób zamieszkujących jego obszar, obejmującego m.in.:- moduł wykorzystywany na potrzeby realizacji obowiązków w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, nałożonych na gminę ustawą z dnia13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U z 2022 r. poz. 1297 ze zm.),- moduł finansowo - księgowy,- moduł podatkowy wykorzystywany na potrzeby realizacji obowiązków wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.),ab. wykonał co najmniej dwie usługi polegające na wdrożeniu lub utrzymaniu wdrożonego systemu kadrowo – płacowego obejmującego co najmniej 20 pracowników.b. w czasie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji, tj.:- co najmniej jedną osobą, która posiada doświadczenie w kierowaniu wdrożeniem co najmniej jednego zaoferowanego przez Wykonawcę systemu informatycznego klasy ERP,- co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie we wdrożeniu co najmniej jednego zaoferowanego przez Wykonawcę systemu informatycznego, posiadającego moduł wykorzystywany na potrzeby realizacji obowiązków wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający:a. dopuszcza łączne spełnianie przez Wykonawców warunku, o którym mowa w ust. 2 pkt 4) lit. b SWZ (ust.1 pkt b powyżej),b. wymaga, aby warunek, o którym mowa w ust. 2 pkt 4) lit a SWZ spełnił co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który będzie miał obowiązek uczestniczenia w realizacji zamówienia w zakresie wykazanego doświadczenia (ust.1 pkt a powyżej).4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wsparcia przy konfiguracji i tworzeniu raportów w programie Power BI
Dodano: 2024-03-21 - Usługi serwisowe i opieka powdrożeniowa wraz z nadzorem autorskim dla szpitalnego systemu informatycznego Simple. ERP 6.30
Dodano: 2024-03-13 - OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA INFOMEDICA i AMMS
Dodano: 2023-11-16 - TPm-29/23 Opracowanie oraz wdrożenie systemu do zarządzania badaniami klinicznymi (ang. CTMS) dla Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych (UCWBK) oraz Szpitali UMP
Dodano: 2023-04-25 - Dostawa i wdrożenie rozwiązań zwiększających cyberbezpieczeństwo infrastruktury i systemów IT w SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie
Dodano: 2023-03-02 - Świadczenie usług dla Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań
Dodano: 2022-11-30 - Świadczenie usług dla Aplikacji Mobilnej Smart City Poznań
Dodano: 2022-10-04 - OBJĘCIE NADZOREM AUTORSKIM I SERWISEM OPROGRAMOWANIA INFOMEDICA i AMMS
Dodano: 2021-02-22 - Świadczenie usługi opieki serwisowej umożliwiającej bieżącą eksploatację szpitalnych systemów informatycznych
Dodano: 2021-01-28 - „Świadczenie eksperckiej usługi informatycznej”
Dodano: 2021-01-27