Przetargi.pl
Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i zainstalowanie dwóch dźwigów osobowych wraz z demontażem istniejących dźwigów osobowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach

Izba Administracji Skarbowej w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-324 Kielce, Sandomierska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 42 613, , fax. 41 36 42 615
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
    Sandomierska 105
    25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 42 613, , fax. 41 36 42 615
    REGON: 102124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i zainstalowanie dwóch dźwigów osobowych wraz z demontażem istniejących dźwigów osobowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i zainstalowanie dwóch dźwigów osobowych (fabrycznie nowych – rok produkcji 2018), z demontażem istniejących dźwigów osobowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach (dalej IAS) przy ul. Sandomierskiej 105 wraz ze wszystkimi wymaganymi instalacjami i systemami, wykonaniem niezbędnych robót remontowych wewnątrz i na zewnątrz szybów windowych oraz w maszynowni. Głównym celem remontu jest uzyskanie jak największej powierzchni użytkowej i wysokości kabin, maksymalne dostosowanie wind do aktualnej dyrektywy 2014/33/UE, norm: EN 81-20 i EN 51-50 poprzez poprawienie bezpieczeństwa, funkcjonalności i obniżenie kosztów eksploatacji, co przyczyni się do podniesienia bezpieczeństwa użytkowania obiektu. Jeden z dźwigów dostosowany dla ekip ratowniczych został wyposażony w instalację do odprowadzania dymów i gazów pożarowych, która musi być zachowana (dopuszczalna modernizacja rozwiązań). Roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót w taki sposób i tak zorganizowanych aby umożliwić normalne funkcjonowanie w budynku Zamawiającego. Ze względu na wysokość budynku jedna winda musi być stale czynna i montaż urządzeń następować będzie po kolei. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób biorących udział w wykonaniu przedmiotu umowy. Powyższy wymóg dotyczy tzw. pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Wymóg ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, dostawców materiałów oraz osób, które prowadząc działalność gospodarczą na własne nazwisko osobiście wykonują czynności związane z realizacją przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają określone w SIWZ. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SIWZ będącym jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 10. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w miejscu dostawy i montażu urządzeń, w celu dokonania oceny warunków realizacji zamówienia, niezbędnych sprawdzeń, obliczeń, ekspertyz, uzgodnień, aby rozstrzygnąć ewentualne wątpliwości i zapewnić jednoznaczność składanej oferty, zarówno w zakresie cenowym jak i terminu wykonania zamówienia. Całkowite koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym. Uczestnictwo w wizji jest dobrowolne, jednakże Wykonawcy, którzy nie skorzystają z tego prawa nie mogą w przyszłości powoływać się na brak wiedzy o stanie istniejącym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie pięć tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na konto Zamawiającego. Zamawiający sprawdzi czy w terminie składania ofert pieniądze znajdują się na jego koncie. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp tj.: w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 68 1010 1238 0804 4813 9120 0000 z podaniem tytułu na dowodzie przelewu „Wadium - Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i zainstalowanie dwóch dźwigów osobowych wraz z demontażem istniejących dźwigów osobowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach” Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 2 (kancelaria) przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę firmy i adres Wykonawcy oraz informację: „Wadium – Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i zainstalowanie dwóch dźwigów osobowych wraz z demontażem istniejących dźwigów osobowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Kielcach”. 6.Zamawiający, zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Pzp, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium jeżeli wadium zostało wniesione w formie innej niż pieniężna. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie postępowania (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia i nazwiska. 8.Z treści dokumentu wadium wniesionego w formach, o których mowa w ust. 6, winno jednoznacznie wynikać zobowiązanie wystawcy dokumentu do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku, gdy: 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2)Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10.Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 11.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12.Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z właściwymi zapisami art. 46 ustawy Pzp. 13.W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą – zgodnie z art. 184 ustawy Pzp. 14.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - w formie oryginału, 2) Wykonawca, który w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa w formie oryginału, zgodnie z treścią załącznik nr 5 do SIWZ, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2 i 3; 3)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie zamówienia lub jego części podwykonawcom zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3; 4)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) dla podmiotów występujących wspólnie złożone w oryginale lub, jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy) złożone w oryginale lub, jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6) dowód wniesienia wadium: a)w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, b)w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna - kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem. Oryginał dokumentu należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału XVI ust. 5 SIWZ 7) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w formie oryginału według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach