Przetargi.pl
Zaprojektowanie wraz z budową i przebudową zatok autobusowych przy drogach publicznych na terenie miasta Lublina (14 zatok) oraz pełnienie nadzoru autorskiego - w ramach projektu pn. /Modernizacja infrastruktury przystankowej wraz z budową systemu informacji pasażerskiej dla poprawy jakości funkcjonowania komunikacji miejskiej w Lublinie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013/

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie wraz z budową i przebudową zatok autobusowych przy drogach publicznych na terenie miasta Lublina (14 zatok) oraz pełnienie nadzoru autorskiego - w ramach projektu pn. /Modernizacja infrastruktury przystankowej wraz z budową systemu informacji pasażerskiej dla poprawy jakości funkcjonowania komunikacji miejskiej w Lublinie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy: 1.1. Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego branży drogowej zgodnie z umową, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi - 4 egz. 1.2. Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - 2 egz. 1.3. Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu - 2 egz. 1.4. Opracowanie projektu wykonawczego usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym i nadziemnym bądź ich zabezpieczenia - 3 egz. 1.5. Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 2 egz. 1.6. Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz. 1.7. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie cyfrowej (na nośniku CD). 1.8. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 2. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym. 3. Nadzór autorski: 3.1. Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 3.2. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 3.3. Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 3.4. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.5. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 3.6. Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4. Opracowanie harmonogramu realizacji prac. 5. Wykonanie następujących robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji oraz programu funkcjonalno - użytkowego, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 5.1. Budowa zatoki na al. Kompozytorów Polskich jezdnia zachodnia przed skrzyżowaniem z ul. Północną (występuje kolizja ze słupem oświetleniowym). 5.2. Budowa zatoki na ul. Diamentowej w rejonie skrzyżowaniem z ul. Olszewskiego po stronie Zakładu Gazowniczego. 5.3. Budowa zatoki na ul. Popiełuszki przy posesji nr 4 (występuje kolizja ze słupem oświetleniowym). 5.4. Budowa zatoki na al. Unii Lubelskiej przy ogródkach działkowych. 5.5. Przebudowa zatoki na ul. Zemborzyckiej przy posesji nr 50-52. 5.6. Budowa zatoki na ul. Głębokiej jezdnia południowa na odcinku od ul. Wileńskiej do ul. Filaretów (występuje kolizja z 2 słupami oświetleniowymi). 5.7. Budowa zatoki na al. Smorawińskiego jezdnia południowa za skrzyżowaniem z al. Kompozytorów Polskich (występuje kolizja ze słupem oświetleniowym). 5.8. Budowa zatoki na ul. Romera za skrzyżowaniem z ul. Medalionów. 5.9. Budowa zatoki na ul. Romera przy kościele pw. Miłosierdzia Bożego. 5.10. Budowa zatoki na ul. Romera na przeciw posesji nr 91-97. 5.11. Budowa zatoki na ul. Romera na przy posesjach nr 39-49 (występuje kolizja ze słupem oświetleniowym). 5.12. Przebudowa zatoki na ul. Diamentowej za skrzyżowaniem z ul. Olszewskiego po stronie osiedla (przebudowa oświetlenia). 5.13. Przebudowa zatoki na ul. Diamentowej przed skrzyżowaniem z ul. Energetyków (przebudowa oświetlenia). 5.14. Przebudowa zatoki na ul. Bohaterów Monte Cassino jezdnia północna przed skrzyżowaniem z u. Krasińskiego (połączenie nawierzchni zatoki z nawierzchnią jezdni z BA). 6. Wykonanie niezbędnych prób i badań. 7. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach