Przetargi.pl
Zaprojektowanie systemu umożliwiającego pomiar istotnych cech wykonania najazdu przez zawodnika skoków narciarskich, dostawa i montaż kompletnego systemu ze wszystkimi elementami użytkowania systemu w warunkach stacjonarnych i mobilnych wraz z osprzętem oraz zaprojektowanie systemu pomiaru parametrów akcelerometrycznych w czasie lotu skoczków narciarskich, dostawa i montaż kompletnego systemu ze wszystkimi elementami użytkowania systemu w warunkach stacjonarnych i mobilnych wraz z osprzętem

Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-982 Warszawa, ul. Trylogii
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 569 99 14 , fax. 22 569 99 06
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Trylogii 2/16
    01-982 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 569 99 14, fax. 22 569 99 06
    REGON: 000786093
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inps.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie systemu umożliwiającego pomiar istotnych cech wykonania najazdu przez zawodnika skoków narciarskich, dostawa i montaż kompletnego systemu ze wszystkimi elementami użytkowania systemu w warunkach stacjonarnych i mobilnych wraz z osprzętem oraz zaprojektowanie systemu pomiaru parametrów akcelerometrycznych w czasie lotu skoczków narciarskich, dostawa i montaż kompletnego systemu ze wszystkimi elementami użytkowania systemu w warunkach stacjonarnych i mobilnych wraz z osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Części I zaprojektowanie i wykonanie a następnie sprzedaż, dostawa i montaż technicznie nowego, kompletnego innowacyjnego systemu, wraz ze wszystkimi elementami, urządzeniami technicznymi, wraz z jednostką zewnętrzną umożliwiającą prezentację wyników w standardzie HDTV 720p 1280×720 (16:9) na komputerze typu laptop (z ekranem o przekątnej co najmniej 15 cali) oraz na tablecie (o przekątnej co najmniej 5 cali), który umożliwi pomiar istotnych cech wykonania najazdu przez zawodnika skoków narciarskich, przeniesienie autorskich praw majątkowych do systemu opisanego powyżej, który umożliwi pomiar istotnych cech wykonania najazdu przez zawodnika skoków narciarskich, przeniesienie na Zamawiającego prawa własności intelektualnej do oprogramowania. 2) dla Części II zaprojektowanie i wykonanie a następnie sprzedaż, dostawa i montaż technicznie nowego, kompletnego innowacyjnego systemu, wraz ze wszystkimi elementami, urządzeniami technicznymi, który umożliwi pomiar parametrów akcelerometrycznych w czasie lotu skoczków narciarskich wraz z jednostką zewnętrzną umożliwiającą prezentację wyników w standardzie HDTV 720p 1280×720 (16:9) na komputerze typu laptop (z ekranem o przekątnej co najmniej 15 cali) oraz na tablecie (o przekątnej co najmniej 5 cali), przeniesienie autorskich praw majątkowych do systemu opisanego powyżej, który umożliwi pomiar istotnych cech wykonania najazdu przez zawodnika skoków narciarskich, przeniesienie na Zamawiającego prawa własności intelektualnej do oprogramowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdz. IV SIWZ oraz braku podstaw wykluczenia określonych w Rozdz. V SIWZ dla wszystkich Części zamówienia, Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ tj. oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie wynikającym ze wzoru stanowiącego Załącznik nr 3A do SIWZ – dla Części I zamówienia lub Załącznik nr 3B do SIWZ – dla Części II zamówienia , stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i Załącznik nr 4A do SIWZ – dla Części I zamówienia lub Załącznik nr 4B do SIWZ – dla Części II zamówienia , stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – dla wszystkich Części zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których zamieszcza informacje w ofercie, stanowiącej Załącznik nr 2A do SIWZ dla Części I zamówienia lub Załącznik nr 2B do SIWZ dla Części II zamówienia w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3A do SIWZ – dla Części I zamówienia lub Załącznikiem 3B do SIWZ – dla Części II zamówienia i Załącznikiem nr 4A do SIWZ - dla Części II zamówienia dotyczące tych podmiotów. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) wykazu prac badawczych lub prac rozwojowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia właściwemu dla wskazanego w Rozdziale IV ust. 1 pkt 4) podpunkt 4.1 lit. a) dla Części I zamówienia lub w Rozdziale IV pkt 4) podpunkt 4.2 lit a) dla Części II zamówienia– zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania, (Załącznik nr 6 do SIWZ); 2) wykazu osób legitymujących się doświadczeniu odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia właściwemu dla wskazanego w Rozdziale IV ust. 1 pkt 4) podpunkt 4.1 lit. a) dla Części I zamówienia lub w Rozdziale IV pkt 4) podpunkt 4.2 lit a) dla Części II zamówienia, (Załącznik nr 7 do SIWZ); 3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy (Załącznik nr 7 do SIWZ) UWAGA: Zamawiający wymaga by do realizacji każdej z Części przedmiotu zamówienia skierowana była co najmniej jedna osoba z tytułem zawodowym inżyniera; 4) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w Rozdziale IV pkt 1 ppkt 3), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 12) Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach