Polska Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg
- Adres: 00-613 Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 5367070, 5367011 , fax. 022 5367004
- Data zamieszczenia: 2010-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Organizacja Turystyczna
ul. Tytusa Chałubińskiego 8 8
00-613 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 5367070, 5367011, fax. 022 5367004
REGON: 01621377500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pot.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, realizację i koordynację działań public relations na rynku krajowym, kampanii promocyjnej /Promujmy Polskę Razem/ organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną wraz z przygotowaniem i prowadzeniem dedykowanej projektowi witryny internetowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zaprojektowanie, realizacja i koordynacja działań public relations na rynku krajowym, kampanii promocyjnej Projektu Promujmy Polskę Razem organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną wraz z przygotowaniem i prowadzeniem dedykowanej projektowi witryny internetowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie 2 oraz jest spójny ze szczegółowym opisem Projektu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W ramach działań mających na celu promocję polskiej turystyki oraz wzmocnienie wizerunku Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie, Polska Organizacja Turystyczna będąc beneficjentem Działania 6.3 Promocja turystycznych walorów Polski osi priorytetowej 6 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013 przygotowała projekt Promujmy Polskę Razem. Oczekiwanym efektem działań agencji public relations jest upowszechnienie wiedzy na temat Projektu i jego kluczowych przesłań na rynku polskim wśród grup docelowych, zgodnych z założeniami Projektu, a w efekcie końcowym zwiększenie postrzegania Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej wśród mieszkańców Polski. Szczegółowy opis Projektu Promujmy Polskę Razem stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia jest: a) Opracowanie, realizacja i kontrola działań public relations, ze szczególnym uwzględnieniem relacji z mediami na rynku krajowym, kampanii promocyjnej Projektu Promujmy Polskę Razem b) Przygotowanie, wdrożenie oraz prowadzenie redakcyjne i techniczne przez czas trwania umowy, portalu internetowego o adresie www.promujmypolskerazem.pl dla potrzeb Projektu Promujmy Polskę Razem, zgodnie z zapisami w Szczegółowym opisie portalu, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia: Zamawiający, czyli Polska Organizacja Turystyczna oczekuje od wyłonionego Wykonawcy w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2012 roku realizacji działań public relations w ramach planowanej kwoty 585 000 zł brutto, w tym: - przygotowanie i wdrożenie koncepcji działań z zakresu relacji z mediami, - określenie grup docelowych, do których będzie skierowany komunikat o Projekcie Promujmy Polskę Razem i prowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną działań w ramach Projektu w kraju i za granicą, opracowanie planu działań i dobór narzędzi komunikacji dla poszczególnych grup docelowych, - przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej w Polsce skierowanej do polskich mediów, która będzie miała na celu dotarcie do jak największej liczby Polaków z informacją o Projekcie Promujmy Polskę Razem i prowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną działań w ramach Projektu w kraju i za granicą, - przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu przygotowanych na potrzeby Projektu Promujmy Polskę Razem bazy mediów i dziennikarzy krajowych, - systematyczne organizowanie konferencji prasowych i briefingów, realizowane w ramach niniejszego zamówienia, co najmniej jeden briefing w miesiącu i co najmniej 6 konferencji prasowych w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, związanych z wydarzeniami realizowanymi w ramach Projektu i według scenariusza uzgodnionego z Zamawiającym, - systematyczne organizowanie innych niż konferencja prasowa i briefing, form komunikacji z mediami, realizowane w ramach niniejszego zamówienia, nie mniej niż 20 takich zdarzeń przez czas trwania obowiązującej umowy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i według scenariusza uzgodnionego z Zamawiającym, z założeniem, że Wykonawca powinien zorganizować 2 takie zdarzenia na kwartał, - zorganizowanie w ramach niniejszego zamówienia imprez promocyjnych z udziałem tzw. osób medialnych, uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, związanych z wydarzeniami realizowanymi w ramach Projektu i według scenariusza uzgodnionego z Zamawiającym, co najmniej 3 przez czas trwania obowiązującej umowy, z założeniem, że Wykonawca powinien zorganizować 1 takie wydarzenie w roku, - systematycznego przygotowywania i dystrybucji materiałów prasowych związanych z każdym realizowanym przez POT działaniem w ramach Projektu Promujmy Polskę Razem, co najmniej sześć razy w miesiącu, - organizowanie konferencji prasowych przy wskazanych przez Zamawiającego ważnych wydarzeniach związanych z realizacją Projektu, w tym między innymi 12 czerwca 2010 r. wypłynięcie żaglowca ze Szczecina i jego powrót do Gdyni 18 września 2010 r. - reagowanie w przemyślany, zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego przygotowaną przez Wykonawcę strategię działań w sytuacji kryzysowej, - nawiązywanie kontaktów z mediami i organizacja briefingów celem prezentacji poszczególnych działań Projektu Promujmy Polskę Razem wynikających z bieżących potrzeb informacyjnych, - przygotowywanie na bazie informacji prasowych krótkich materiałów informacyjnych i dystrybuowania ich do subskrybentów newsletterów Polskiej Organizacji Turystycznej, - monitoring mediów i przygotowanie, co miesiąc kompleksowej analizy jakościowej i ilościowej ukazujących się w mediach materiałów, - analizę czynników, wynikających z przekazów medialnych, które mogą negatywnie wpłynąć na postrzeganie Projektu Promujmy Polskę Razem i prezentacja ich Zamawiającemu wraz z propozycją adekwatnych do sytuacji działań, - współpraca z innymi wyłonionymi w wyniku przetargów przeprowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną, podmiotów działających na rzecz Projektu Promujmy Polskę Razem w kraju i za granicą i realizujących zadania w ramach Projektu. - współpraca informacyjna z 14 Polskimi Ośrodkami Informacji Turystycznej za granicą (jednostkami Polskiej Organizacji Turystycznej), - ścisła współpraca informacyjna ze wszystkimi podmiotami w kraju i za granicą zaangażowanymi w proces komunikacji w ramach Projektu, - przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie samodzielne lub w kooperacji z agencją interaktywną portalu internetowego o adresie www.promujmypolskerazem.pl na potrzeby promocji Projektu Promujmy Polskę Razem wraz z jego pozycjonowaniem z uwzględnieniem grup docelowych Projektu (Szczegółowy opis Projektu Promujmy Polskę Razem stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, Opis wykonania serwisu oraz technicznych warunków znajduje się w załączniku nr 8 Istotne postanowienia umowy §4 i §9) - wykorzystanie w działaniach promocyjnych Projektu istniejącej strony www.zarabiajnaturystyce.pl z propozycją modyfikacji strony i jej pozycjonowania dla uzyskania celów określonych dla Projektu Promujmy Polskę Razem, - prowadzenie internetowego biura prasowego na potrzeby Projektu Promujmy Polskę Razem na dedykowanej stronie www Projektu, - wszystkie materiały przygotowane w ramach Projektu Promujmy Polskę Razem muszą być przygotowywane w języku polskim i co najmniej w języku angielskim, - cykliczne sprawozdania z wykonania usługi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie propozycji realizacji niniejszego zamówienia w ramach: a) koncepcji kampanii promocyjnej w Polsce skierowanej do polskich mediów, która będzie miała na celu dotarcie do jak największej liczby Polaków z informacją o Projekcie Promujmy Polskę Razem i prowadzonych przez Polską Organizację Turystyczną działań w ramach Projektu w kraju i za granicą, b) koncepcji działań z zakresu relacji z mediami wszystkich (20 wymaganych w SIWZ oraz dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę) działań innych niż konferencje prasowe i briefingi, c) planu działań public relations w Polsce na rzecz Projektu Promujmy Polskę Razem wszystkich (wymaganych w SIWZ oraz dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę) konferencji, briefingów i imprez promocyjnych z udziałem osób medialnych (przyciągających uwagę mediów) d) zaproponowanych przez Wykonawcę projektów graficznych strony www.promujmypolskerazem.pl Wyżej wskazane ewentualne zmiany będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794160003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), ważnym w okresie terminu związania ofertą. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 65 1030 1508 0000 0008 0291 9115 z adnotacją Wadium - na Zaprojektowanie, realizację i koordynację działań public relations na rynku krajowym, kampanii promocyjnej Promujmy Polskę Razem organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną wraz z przygotowaniem i prowadzeniem dedykowanej projektowi witrynie internetowej. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium w formie innej niż pieniężna należy składać w siedzibie Zamawiającego (Warszawa, ul. Chałubińskiego 8, XIX piętro (sekretariat POT), od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00. 6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy o którym mowa w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kreatywność i różnorodność rozwiązań komunikacji z mediami
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. pot.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie i przeprowadzenie kampanii PR dla polskiego programu kulturalnego towarzyszącego obchodom 600-lecia polsko-tureckich stosunków dyplomatycznych w Turcji w 2014 roku
Dodano: 2013-12-30 - PAKIET 1: USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI SPECJALISTY OD PROMOCJI, REKRUTACJI I KONTAKTU Z UCZESTNIKAMI W RAMCH PROJEKTU PODNIEŚ SWOJE KWALIFIKACJE ABY POMÓC NIEPEŁNOSPRAWNYM II EDYCJA
Dodano: 2013-06-17 - Obsługa PR projektu KIK 34 w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2013-01-31 - Kompleksowa obsługa promocyjna Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Dodano: 2012-08-06 - Zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu dla beneficjentów Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na najefektywniej prowadzone działania informacyjno - promocyjne w zakresie realizowanych projektów
Dodano: 2012-07-02 - Wybór Wykonawcy usług z zakresu public relations dla Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. w Warszawie.
Dodano: 2012-05-15 - Wyposażenie oraz obsługa Centrum Prasowego Miasta - Gospodarza w trakcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012 TM
Dodano: 2012-03-02 - Świadczenie usług PR-u korporacyjnego na okres 10 miesięcy
Dodano: 2012-02-13 - Usługi z zakresu public relations
Dodano: 2012-01-17 - Wybór Wykonawcy usług z zakresu public relations dla Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. w Warszawie.
Dodano: 2011-03-30