Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-460 Warszawa, ul. Agrykoli 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 50 60 197, 50 60 174 , fax. 22 50 60 174
- Data zamieszczenia: 2012-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
ul. Agrykoli 1 1
00-460 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 50 60 197, 50 60 174, fax. 22 50 60 174
REGON: 01096372000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazienki-krolewskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa promocyjna Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zawartej umowy Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć kompleksową usługę dla Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w następujących obszarach: 1. Działania z zakresu media relations: a) Zapewnienie aktualnych i rzetelnych informacji dotyczących opinii medialnych (telewizja, prasa, radio) o Muzeum b) Budowanie i aktualizacja baz danych dziennikarzy c) Tworzenie harmonogramów działań mediowych d) Przygotowywanie ofert z zakresu zakupu mediów e) Inicjowanie i koordynacja wywiadów z przedstawicielami Muzeum f) Kreowanie w mediach potrzeb na wiadomości tematyczne związane z Muzeum g) Ścisła współpraca z rzecznikiem prasowym Muzeum w zakresie prowadzenia biura prasowego Muzeum h) Organizacja konferencji, briefingów prasowych, przygotowywanie notatek, oświadczeń dla mediów oraz udział w eventach dla mediów i) Czynne pozyskiwanie patronów mediowych j) Przygotowanie koncepcji i koordynacja związanych z działalnością Muzeum konkursów w mediach k) Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnych na rzecz Muzeum, skierowanych głównie do informacji turystycznych, hoteli, portali turystycznych, kulturalnych, edukacyjnych, innych związanych z działalnością Muzeum oraz do wyselekcjonowanych grup odbiorców l) Inicjowanie i prowadzenie kampanii informacyjnych skierowanych do mediów importali zagranicznych zainteresowanych atrakcjami turystyczno-kulturowymi w Polsce. 2. Doradztwo z zakresu promocji: a) Współtworzenia treści strony internetowej Muzeum b) Tworzenia profili w social mediach c) Tworzenia materiałów wydawniczych i informacyjno-promocyjnych. 2. Doradztwo z zakresu wizerunku: a) Dbania o reputację Muzeum w mediach b) Wystąpień publicznych i kontaktów z mediami c) Zarządzania sytuacjami kryzysowymi d) Wspierania organizacyjno-promocyjnego projektów marketingowych realizowanych przez Muzeum lub mecenasów Muzeum e) Wspieranie działań Muzeum w zakresie lobbingu, sponsoringu, świadczeń charytatywnych, wystawienniczej f) Przestrzegania zasad, weryfikacji, proponowania i koordynacji wdrożenia zmian w obowiązującej Identyfikacji Wizualnej (Corporate Identity) Muzeum. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794160003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena merytoryczna koncepcji sposobu realizacji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lazienki-krolewskie.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie i przeprowadzenie kampanii PR dla polskiego programu kulturalnego towarzyszącego obchodom 600-lecia polsko-tureckich stosunków dyplomatycznych w Turcji w 2014 roku
Dodano: 2013-12-30 - PAKIET 1: USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI SPECJALISTY OD PROMOCJI, REKRUTACJI I KONTAKTU Z UCZESTNIKAMI W RAMCH PROJEKTU PODNIEŚ SWOJE KWALIFIKACJE ABY POMÓC NIEPEŁNOSPRAWNYM II EDYCJA
Dodano: 2013-06-17 - Obsługa PR projektu KIK 34 w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2013-01-31 - Zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu dla beneficjentów Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na najefektywniej prowadzone działania informacyjno - promocyjne w zakresie realizowanych projektów
Dodano: 2012-07-02 - Wybór Wykonawcy usług z zakresu public relations dla Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. w Warszawie.
Dodano: 2012-05-15 - Wyposażenie oraz obsługa Centrum Prasowego Miasta - Gospodarza w trakcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012 TM
Dodano: 2012-03-02 - Świadczenie usług PR-u korporacyjnego na okres 10 miesięcy
Dodano: 2012-02-13 - Usługi z zakresu public relations
Dodano: 2012-01-17 - Wybór Wykonawcy usług z zakresu public relations dla Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. w Warszawie.
Dodano: 2011-03-30 - Kreacja kampanii medialnej
Dodano: 2011-03-25