Przetargi.pl
Zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż tymczasowej hali namiotowej, magazynowej

Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, Al. Marcinkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618552521 , fax. 618 528 091
  • Data zamieszczenia: 2019-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 29
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618552521, fax. 618 528 091
    REGON: 27580800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uap.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż tymczasowej hali namiotowej, magazynowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, produkcja, dostawa i montaż tymczasowej hali namiotowej, całorocznej, przeznaczonej do czasowego użytkowania w trakcie realizacji robót budowlanych na placu budowy Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, przy al. Marcinkowskiego 28. Uzupełnieniem robót montażowych będzie także niezbędna niwelacja terenu oraz jego wyrównanie i utwardzenie, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający oświadcza, że teren montażu tymczasowej hali namiotowej, magazynowej, tj. działka nr 3/2, arkusz 19, obręb Poznań, stanowi własność Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i że dla tej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr PO1P/00099222/6 przez Sąd Rejonowy Poznań – Stare Miasto oraz, że teren ten objęty jest prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 1007/2015 z dnia 25 maja 2015 r. zmienioną decyzją o zmianie pozwolenia na budowę nr 929/2017 z dnia 28 kwietnia 2017 r. Zamawiający informuje, że na w/w działce trwają prace budowlane objęte w/w pozwoleniami, a teren budowy przekazany został firmie Orlikon Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-860) przy ul. Za groblą 1. (zwanej dalej Generalnym Wykonawcą), który zgodnie z postanowieniami zawartej z nim umowy zobowiązany jest udostępnić teren montażu hali namiotowej, magazynowej Wykonawcy oraz dostęp do tego terenu. Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia stanowić będzie zaplecze magazynowe dla potrzeb trwającej budowy i jako obiekt przeznaczony do czasowego użytkowania w trakcie realizacji robót budowlanych, położonych na terenie budowy, nie wymaga uzyskania odrębnego pozwolenia na budowę, zgodnie z zapisami art. 29 ust 1 pkt 24) Ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.). W zakresie zamówienia jest także wykonanie projektu warsztatowego dla przedmiotu zamówienia. Projekt winien być opracowany na podstawie wizji lokalnej i inwentaryzacji przeprowadzonej przez Wykonawcę na terenie budowy oraz w oparciu o dane zawarte w dokumentacji geologiczno-inżynierskiej dla warunków posadowienia stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 8 do SIWZ. Wymagany jest minimum 24-miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Szczegółowy zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy. Miejscem dostawy i montażu przedmiotu zamówienia jest teren budowy należący do Zamawiającego pod adresem: Al. Marcinkowskiego 28, 60 – 967 Poznań. Wykonawca zaprojektuje, wyprodukuje, dostarczy i zamontuje przedmiot zamówienia własnym transportem, przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu oraz na własny koszt i na własne ryzyko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Ustala się wadium w wysokości 9 000,00 zł Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty, przed upływem terminu składania ofert do godz. 12.00 w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań., nr rachunku: 93 1020 4027 0000 1402 1425 6590 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na: Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 29, 60-967 Poznań. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) Powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) Powinno być wystawione na Zamawiającego 3) Koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium rzez Wykonawcę, określone w art. 6 ust. 4a 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art.46 ust.1-4 Ustawy. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. W tytule przelewu, a także treści poręczenia lub gwarancji Wykonawca winien umieścić nazwę przetargu, którego dotyczy wadium. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ oraz (jeśli dotyczy) załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach