Przetargi.pl
Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych wraz z wykonaniem infrastruktury technicznej na potrzeby Centrum Zarządzania Miastem w Ostrowcu Świętokrzyskim - zadanie realizowane w ramach projektu e-świętokrzyskie Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego 3/5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 2672100 , fax. (041) 2672110
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 2672100, fax. (041) 2672110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych wraz z wykonaniem infrastruktury technicznej na potrzeby Centrum Zarządzania Miastem w Ostrowcu Świętokrzyskim - zadanie realizowane w ramach projektu e-świętokrzyskie Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlano - adaptacyjnych pomieszczeń na potrzeby Centrum Zarządzania Miastem w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z wykonaniem infrastruktury technicznej - zadanie realizowane w ramach projektu e-świętokrzyskie Rozbudowa Infrastruktury Informatycznej JST, tj.: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczenia kasowego i poczekalni (nr 0.30, 0.31) na CZM, pomieszczeń pomocniczych (0.27, 0.29) oraz w razie potrzeby przebudowę ciągów komunikacyjnych zaprojektowanie i wykonanie systemu gwarantowanego zasilania elektrycznego obejmującego wykonanie przyłączy od istniejącej głównej rozdzielni budynkowej, dostawę dwóch UPS-ów, dostawę agregatu prądotwórczego, wykonanie systemu automatycznego przełączania zasilania pomiędzy liniami zasilającymi oraz agregatem prądotwórczym, tablicy głównej obwodów niegwarantowanych, tablicy obwodów gwarantowanych oraz wewnętrznej instalacji elektrycznej dla serwerowni, pomieszczenia obsługi, magazynu, systemów bezpieczeństwa i monitoringu, dostawę listew zasilających PDU do szaf typu rack, wykonanie uziemienia szaf IT, butli systemu gaśniczego, tablic rozdzielczych, metalowych elementów konstrukcji budynku, rurociągów, metalowych prowadnic kablowych, metalowych wsporników podłogi wyniesionej itp. wykonanie instalacji uziemiającej i przeciwprzepięciowej, (uziemienie niezależne od instalacji odgromowej) o oporności mniejszej niż 5 omów, podłączenie go do głównej płyty uziemiającej budynku, wykonanie szyny wyrównawczej po obwodzie pomieszczenia serwerowni i podłączenie jej do wykonanego uziemienia wraz z wykonaniem zabezpieczeń przeciwporażeniowych. Instalacje mają być wykonane zgodnie z normą PN-IEC 60364-7-707:1999 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych - Wymagania dotyczące specjalnych instalacji lub lokalizacji - Wymagania dotyczące uziemień instalacji urządzeń przetwarzania danych oraz normą PN-EN 50310:2006 (U) Stosowanie połączeń wyrównawczych i uziemiających w budynkach z zainstalowanym sprzętem informatycznym. zaprojektowanie, dostawę i montaż systemu klimatyzacji precyzyjnej rzędowej z kontrolą wilgotności powietrza, pracującego w oparciu o czynnik chłodzący - roztwór glikolu etylowego (woda lodowa), i agregaty wody lodowej z zastosowaniem free coolingu zaprojektowanie, dostawę, montaż i konfigurację systemu monitoringu warunków środowiskowych w serwerowni, obejmującego kontrolę temperatury i wilgotności (dla poszczególnych szaf jak i dla całego pomieszczenia), warunków zasilania w energię elektryczną (w tym kontrolę UPS-ów oraz agregatu prądotwórczego), zalania oraz oprogramowania do zarządzania systemem z opcją powiadamiania serwisu poprzez e-mail i SMS zaprojektowanie, dostawę i montaż systemu wczesnej detekcji zagrożenia pożarowego zaprojektowanie, dostawę i montaż systemu alarmowania pożarowego oraz systemu automatycznego gaszenia gazem technicznym obojętnym, nieszkodliwym dla zdrowia ludzi zaprojektowanie, dostawę i montaż systemu kontroli dostępu (SKD)w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach zaprojektowanie, dostawę i montaż systemu sygnalizowania włamania i napadu (SSWiN) zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy istniejącego systemu monitoringu wizyjnego wraz z dostawą dodatkowych kamer obrotowych i stacjonarnych integrację zainstalowanych systemów bezpieczeństwa z systemem powiadamiania alarmowego Straży Miejskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz z istniejącymi systemami bezpieczeństwa budynku biurowego przy ul. Świętokrzyskiej 22 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Program funkcjonalno - użytkowy, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Świętokrzyska 22 4. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 60 miesięcznej gwarancji, której bieg rozpocznie się od dnia wykonania zamówienia, tzn. bezusterkowego protokolarnego przyjęcia wykonania całości zamówienia (protokół końcowy) bez uwag. 5. Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości. 6. Zamawiający nie zezwala na składanie ofert wariantowych i wymaga złożenia oferty zgodnej z przedmiotem zamówienia, opisanym w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych na adaptację na terenie realizacji przedmiotu zamówienia to jest w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ulicy Świętokrzyskiej 22 i w jego okolicy w celu zapoznania się ze stanem obiektu oraz porównania z otrzymaną dokumentacją. a. Wyznaczone dni na dokonanie wizji lokalnej wykonywanego obiektu odnoszącej się do zrealizowania zadania będącego przedmiotem niniejszego zamówienia: 14.09.2012r., 18.09.2012r., 20.09.2012r., 25.09.2012r. w godz. 9.00 do 11.00. Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie i kontakt w sprawie chęci przeprowadzenie wizji. b. Osoba wskazana do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest Pan Ferdynand Jagiełło, Paweł Feigel tel. tel.fax. 041 26-72-135 , 041 26-72-111;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach