Przetargi.pl
Zaprojektowanie oraz wybudowanie parkingu w systemie „Parkuj i Jedź” przy ul.Ceglanej w Komorowie

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie oraz wybudowanie parkingu w systemie „Parkuj i Jedź” przy ul.Ceglanej w Komorowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem umowy jest wykonanie czynności i prac polegających na zaprojektowaniu oraz wykonaniu robót budowlanych dotyczących wybudowania parkingu w systemie „Parkuj i Jedź” przy ul. Ceglanej w Komorowie. 2.2.W ramach Przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) sporządzenia wielobranżowego projektu budowlanego, a także uzyskania wynikających z przepisów: zgód, opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń pozwalających na realizację inwestycji, 2) sporządzenia projektów wykonawczych, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót dla wszystkich branż, projektów stałej i czasowej organizacji ruchu, 3) wykonania robót budowlanych na podstawie uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej. 2.3 Przedmiot umowy obejmuje zaprojektowanie i wykonanie w szczególności: 1) jezdni manewrowych o szerokości 5.00m, 2) przebudowy istniejącego zjazdu na parking, 3) chodników o szerokości pozwalającej na swobodne użytkowanie projektowanych obiektów małej architektury (wiaty rowerowe, budka parkingowa) i poruszanie się w ich otoczeniu (szerokość min. 2.00m), zakłada się również doprowadzenie projektowanego chodnika do istniejącego peronu przystanku WKD, 4) kanalizacji deszczowej w zakresie odwodnień liniowych, przykanalików, fragmentów kanalizacji oraz systemu studni chłonnych lub innego systemu rozsączającego; 5) stanowisk postojowych z prostopadłymi miejscami postojowymi o wymiarach 5.00m x 2.50m (5.00m x 3.60m jeśli miejsca są przeznaczone dla samochodów, z których korzystają osoby niepełnosprawne); ogólna liczba miejsc nie powinna być mniejsza niż 25, w tym min. 2 miejsca powinny być przeznaczone dla samochodów, z których korzystają osoby niepełnosprawne, 6) energooszczędnego oświetlenia parkingu, 7) monitoringu miejskiego; 8) systemu monitoringu zajętości parkingu, pozwalającego na zliczanie pojazdów oraz posiadającego aktywne oznakowanie informujące o ilości wolnych miejsc, 9) oznakowania poziomego i pionowego, 10) humusowania niezagospodarowanej części terenu z obsianiem trawą oraz nasadzenia uzupełniającego zielenią niską oraz średnią. Wykonawca zobowiązany jest również zaprojektować, zakupić i zamontować: 11) wiatę obejmującą dwa stanowiska postojowe przeznaczoną do ładowania samochodów elektrycznych, zasilanie powinno być realizowane dzięki panelom fotowoltaicznym, umieszczonym na dachu wiaty, 12) dwie zadaszone wiaty na rowery; wiaty powinny pomieścić łącznie co najmniej 20 rowerów, dwa stanowiska powinny być przeznaczone do ładowania rowerów elektrycznych, ładowanie powinno być realizowane dzięki panelom fotowoltaicznym umieszczonym na dachu wiaty, 13) budkę parkingową o wymiarach min. 1.50m x 1.50m. 2.4 Obiekty przestrzeni publicznych (takie jak ławki miejskie, wiaty rowerowe, inne elementy małej architektury oraz nasadzenia) zostaną zaprojektowane i wykonane na podstawie Koncepcji architektonicznej wyłonionej w konkursie architektoniczno-urbanistycznym pn. „Zagospodarowanie zielenią i małą architekturą terenu Parkingu w ramach Projektu „Budowa parkingu „Parkuj i Jedź” w Komorowie przy ul. Ceglanej w Gminie Michałowice” wraz z zaleceniami zawartymi w protokole z posiedzenia Komisji Konkursowej do rozstrzygnięcia konkursu (Koncepcja pokonkursowa) stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. 2.5 Część terenu inwestycji zajmuje Obszar występowania elementów historycznego zagospodarowania terenu (Obszar „A”). Wszystkie prace inwentaryzacyjne, projektowe jak i wykonawcze dla Obszaru „A” należy prowadzić w ścisłym kontakcie i przy bieżącej akceptacji osoby wyznaczonej przez Zamawiającego. 2.6 W ramach zawartej Umowy Wykonawca jest zobowiązany podjąć wszelkie czynności zmierzające do należytego wykonania Przedmiotu umowy, w szczególności w zakresie opracowania dokumentacji: 1) opracować inwentaryzację stanu istniejącego; 2) wykonać badania geologiczne gruntu (w razie potrzeby); 3) uzyskać mapy do celów projektowych wraz z ich późniejszą aktualizacją (w razie potrzeby); 4) pozyskać wypisy i wyrysy z rejestru ewidencji gruntów i budynków; 5) pozyskać wypisy i wyrysy z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego; 6) uzyskać wszelkie uzgodnienia z administratorami sieci; 7) wykonać ocenę oddziaływania na środowisko - raport oddziaływania na środowisko projektowanej inwestycji wymagany prawem polskim wraz z uzyskaniem decyzji środowiskowej (w przypadku gdy będzie ona niezbędna); 8) opracować operat wodno-prawny (jeśli będzie wymagany) oraz uzyskać pozwolenie wodno-prawne (jeśli będzie wymagane); 9) uzyskać warunki techniczne oraz wszelkie wymagane opinie i uzgodnienia dla przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej (w przypadku zaistnienia kolizji); 10) wykonać projekt koncepcyjny wraz z propozycjami rozwiązań; 11) opracować informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (w przypadku gdy będzie ona niezbędna); 12) wykonać dokumentację projektową zgodnie art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333) i z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno–użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) oraz z poszanowaniem wymogów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.); Dokumentacja projektowa powinna określać technologię robót, użyte materiały i zastosowane urządzenia w sposób umożliwiający zachowanie uczciwej konkurencji, określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii i urządzeń, winna wskazywać rozwiązania zagospodarowania odpadów; 13) wykonać przez osobę uprawnioną (np.: architekt krajobrazu, dendrolog) inwentaryzację i waloryzację zieleni (drzewa, krzewy), projekty wykonawcze opracowane na podstawie projektu budowlanego, z uwzględnieniem warunków zawartych w opiniach i uzgodnieniach oraz szczegółowych wytycznych, wraz z uzyskaniem zgody na wycinkę drzew w zakresie niezbędnym do realizacji przyjętego rozwiązania projektowego (jeżeli dotyczy); 14) opracować projekt budowlany spełniający wymagania formalno–prawne niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę; 15) uzyskać w imieniu Zamawiającego wszelkie decyzje administracyjne, uzgodnienia, warunki techniczne i opinie niezbędne do zatwierdzenia dokumentacji przez organ administracji architektoniczno–budowlanej; 16) uzyskać w imieniu Zamawiającego zezwolenie na realizację inwestycji, pozwolenie na budowę lub uzyskać przyjęcie bez uwag zgłoszenia na prowadzenie robót budowlanych; 17) wykonać wszelkie dodatkowe usługi własne i obce niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 18) pełnić nadzór autorski. 2.4 Lokalizacja inwestycji: Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Michałowice, powiat pruszkowski na następujących działkach: obręb 02 Komorów Osiedle, działki ewid. nr: 716/28, 726. 2.5 Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do umowy z uwzględnieniem wymagań dotyczących Obszaru „A”, 2) Koncepcji architektonicznej wyłonionej w konkursie architektoniczno-urbanistycznym pn. „Zagospodarowanie zielenią i małą architekturą terenu Parkingu w ramach Projektu „Budowa parkingu „Parkuj i Jedź” w Komorowie przy ul. Ceglanej w Gminie Michałowice” wraz z zaleceniami zawartymi w protokole z posiedzenia Komisji Konkursowej do rozstrzygnięcia konkursu (Koncepcja pokonkursowa) stanowiącą załącznik nr 2 do umowy, 3) Umowie stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 2.6 Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019.1040.) osobę/y wykonujące czynności brukarza. 2.7 TERMIN I WARUNKI GWARANCJI 2.7.1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 36 miesiące od daty odbioru umowy. Ostateczny termin zostanie podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie (stanowi kryterium oceny złożonych ofert). 2.7.2 Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych. 2.7.3 Szczegółowy opis dotyczący gwarancji znajduje się w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223320-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, to zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o którym w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 3. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach