Przetargi.pl
Zaprojektowanie oraz przebudowa kotłowni węglowej na gazową wraz z wewnętrzną instalacją gazu do kotłowni i kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ulicy Rycerskiej 15A w Piekarach Śląskich.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie oraz przebudowa kotłowni węglowej na gazową wraz z wewnętrzną instalacją gazu do kotłowni i kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ulicy Rycerskiej 15A w Piekarach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja ( projektuj i buduj ) dla zadania pn.: „Przebudowa kotłowni węglowej na gazową wraz z wewnętrzną instalacją gazu do kotłowni i kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Rycerskiej 15A w Piekarach Śląskich” w zakresie robót przygotowawczych, konstrukcyjnych, montażowych, ogólnobudowlanych, wykończeniowych, instalacyjnych, elektrycznych, sanitarnych, gazowych, AKPiA i innych niezbędnych do wykonania i ukończenia inwestycji obejmujących wykonanie projektu budowlanego (PB) oraz projektów branżowych wykonawczych (PW), kosztorysu szczegółowego (KI), pozwolenia na budowę oraz innych dokumentów wymaganych przepisami prawa. 1. Obiekt objęty opracowaniem zlokalizowany jest w Piekarach Śląskich przy ul. Rycerskiej 15A. 2. Termin realizacji : 15.09.2020r. 3. Dokumentację projektową oraz pozostałe dokumenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia należy opracować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, warunkami BHP i p.poż., sztuką budowlaną i normami. 4. Zakres opracowania dokumentacji projektowej winien uwzględniać między innymi następujące elementy: • wykonanie niezbędnych aktualizacji inwentaryzacji budowlanych, instalacyjnych i ekspertyz; • wykonanie projektu budowlanego i wykonanie projektów branżowych wykonawczych obejmujących następujący zakres robót: o przebudowa kotłowni węglowej na kotłownię gazową; o wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej do pomieszczenia kotłowni i kuchni; o wykonanie instalacji elektrycznej i AKPiA w zakresie zasilania i sterowania projektowanych urządzeń w kotłowni wraz z nową rozdzielnicą elektryczną; o dostosowanie istniejącej kotłowni węglowej do wymagań stawianych kotłowni gazowej powyżej 60kW zgodnie z obowiązującymi przepisami; • pozytywne uzgodnienie rozwiązań projektowych z Zamawiającym; • uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i innych opracowań niezbędnych do realizacji robót i zatwierdzeń dokumentacji, w tym opinii kominiarskiej w zakresie pomieszczeń kotłowni i kuchni, zatwierdzenia przez rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń p.poż i rzeczoznawcę sanitarnego; • uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę / dokonanie zgłoszenia i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu na prowadzenie robót budowlanych właściwego organu architektoniczno-budowlanego; • pokrycie wszystkich innych kosztów związanych z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowej; • wykonanie kosztorysu szczegółowego. 5. Zakres robót budowlanych Zakresem prac budowlanych jest kompleksowe wykonanie wszelkich prac budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie robót przygotowawczych, konstrukcyjnych, montażowych, ogólnobudowlanych, wykończeniowych, instalacyjnych, elektrycznych, sanitarnych, gazowych, AKPiA niezbędnych do wykonania i ukończenia inwestycji, zapewniając stworzenie pomieszczenia i instalacji w pełni funkcjonalnego i przygotowanego do eksploatacji i obejmuje: a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz planu organizacji budowy i technologii robót; b) zabezpieczenie miejsca i terenu realizacji robót przed dostępem osób trzecich; c) prace ogólnobudowlane i wykończeniowe w pomieszczeniu kotłowni gazowej; d) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej od skrzynki gazowej do kotłowni gazowej i kuchni wraz z niezbędną armaturą / urządzeniami; e) budowa kotłowni gazowej, w tym dostawa i montaż kotłów gazowych wraz z niezbędną armaturą / urządzeniami oraz systemem bezpieczeństwa gazu; wykonanie instalacji elektrycznej i AKPiA w zakresie zasilania i sterowania projektowanych urządzeń wraz z rozdzielnicą kotłowni, wyłącznikiem awaryjnym zasilania kotłowni; f) wykonanie podłączeń nowobudowanej instalacji z istniejącą instalacją centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z uruchomieniem i regulacją; g) montaż urządzeń gazowych h) przeprowadzenie wymaganych przepisami prób, badań, kontroli oraz uruchomień; i) przeprowadzenie przez osoby uprawnione szkolenia i instruktażu dotyczącego obsługi urządzeń dla personelu placówki; j) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcję obsługi techniczno – ruchową, eksploatacji oraz konserwacji kotłowni; k) umieszczenie w pomieszczeniu kotłowni schematu technologicznego w formie tablic oraz instrukcję postępowania na wypadek awarii i pożaru wraz z wykazem telefonów alarmowych; l) zapewnienie serwisu i obsługi nowo zabudowanych kotłów gazowych i urządzeń na czas trwania okresu gwarancji; m) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu wniosków oraz dokumentacji UDT i odbiór UDT; Montaż urządzeń oraz kotła wraz z przewodem odprowadzenia spalin oraz urządzeniami automatyki i sterowania przeprowadzić zgodnie z zaleceniami producentów, dokumentacją techniczno-ruchową i projektem. 6. Materiały i urządzenia muszą posiadać świadectwa dopuszczalności do użytkowania , atesty i certyfikaty wynikające z obowiązujących przepisów. 7. Zamawiający wymaga uczestnictwa przedstawicieli Wykonawcy w cotygodniowych radach projektowych, a później wykonawczych w całym okresie trwania umowy. 2. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej; montaż kotłów gazowych wraz z armaturą; wykonanie instalacji elektrycznej i AKPiA; montaż urządzeń gazowych. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie polegające na kierowaniu lub nadzorze robót budowlanych, a także nie dotyczy osób wykonujących czynności związane z opracowywaniem dokumentacji projektowej. 5. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych W projekcie należy ująć wymogi dotyczące dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. W obecnej sytuacji zagrożenia epidemicznego, Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1. 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach