Przetargi.pl
Modernizacja energetyczna kompleksu budynków Szkoły Podstawowej przy ul. Świętego Jana 33 w Bojszowach – etap I

Gmina Bojszowy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-220 Bojszowy, ul. Gaikowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2189366, 322189071, 322189072, , fax. 322 189 071
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojszowy
    ul. Gaikowa 35
    43-220 Bojszowy, woj. śląskie
    tel. 032 2189366, 322189071, 322189072, , fax. 322 189 071
    REGON: 27053302300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bojszowy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja energetyczna kompleksu budynków Szkoły Podstawowej przy ul. Świętego Jana 33 w Bojszowach – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Modernizacja energetyczna kompleksu budynków Szkoły Podstawowej przy ul. Świętego Jana 33 w Bojszowach - etap I”. Inwestycja obejmuje: Izolację przeciwwilgociową ścian piwnic zagłębionych w gruncie. Ocieplenie ścian zewnętrznych – w tym kondygnacji piwnic i ścian fundamentowych. Wymianę stolarki okiennej kondygnacji nadziemnych ocieplanych budynków, skucie węgarków, montaż nowej stolarki w licu ściany, wykonanie nowych tynków na ościeżach wewnętrznych, gipsowanie, gruntowanie, malowanie ościeży farbami emulsyjnymi. Naprawa ubytków w gzymsie nad salą gimnastyczną (skucie, rozbiórka uszkodzonych cegieł, wymiana na elementy nieuszkodzone). Ułożenie nowego drenażu opaskowego przy ścianach ocieplanych budynków (założono nowy materiał rur drenarskich średnicy 100mm w otulinie filtracyjnej z włókna kokosowego oraz z zastosowaniem w narożach systemowych studzienek rewizyjnych średnicy 325mm z rur karbowanych z pokrywami przykręcanymi, dostosowanymi do ruchu pieszych. Wymiana podejść odpływowych z rur spustowych na nowe wraz z rewizjami, wymiana kanalizacji deszczowej z zastosowaniem rurociągów z PCW średnicy 200mm SN8 lita z zastosowaniem w narożach systemowych studzienek rewizyjnych średnicy 325mm z rur karbowanych z pokrywami przykręcanymi, dostosowanymi do ruchu pieszych. Montaż nowych parapetów zewnętrznych (z blachy powlekanej) i wewnętrznych (z PCV w kolorze złoty dąb) w budynkach ocieplanych. Wykonanie opaski z betonowej kostki chodnikowej grubości min 6cm; szerokość opaski min. 80cm przy ścianach ocieplanych obiektów z brzegowaniem krawężnikiem chodnikowym. Konserwacja pokrycia z blachy trapezowej (założono, że stan techniczny pokrycia na 20% powierzchni kwalifikować go będzie do wymiany; zmycie mechaniczne, czyszczenie przez szczotkowanie powierzchni dachu, odtłuszczenie powierzchni, malowanie całej połaci farbami poliwinylowymi – gruntowanie i warstwa właściwa). Remont pokrycia z papy na przewiązce między salą gimnastyczną a budynkiem Szkoły Podstawowej. Wymiana obróbek blacharskich pasa rynnowego. Wymiana zniszczonych obróbek blacharskich kominów. Remont zadaszeń drzwi wejściowych ocieplanych budynków- czyszczenie i malowanie elementów stalowych, wymiana płyt poliwęglanu na płyty pełne grubości 6mm, mleczne. Remont doświetli okien piwnicznych. Wymiana rynien i rur spustowych na nowe, blaszane, ocynkowane, malowane proszkowo średnicy 150/150mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 13.07.2020r. do godz. 9:00 Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i określony jest w pkt. 9 SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez Wykonawcę oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta 83 8435 0004 0000 0000 6129 0012 z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: ZP.271.3.2020”. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona na zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej (tj. w formie określonej w pkt. 8.4 od b) do e), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w Referacie Rozwoju i Zamówień Publicznych, tj. w Urzędzie Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy – pok. Nr 5. Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 13.07.2020r. godz. 9:00 na rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien jest z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium do dnia 13.07.2020r. do godz. 9:00. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Zamawiający zwraca wadium w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 2 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę w przypadku i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest dostarczyć przy ofercie niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony „FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY” („formularz”). Wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP. dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 6) Dowód wniesienia wadium. 7) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót załączonego do SIWZ; Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie składają jedną ofertę (na FORMULARZU OFERTOWYM WYKONAWCY), o którym mowa w pkt. 10 ust. 1) SIWZ, przy czym: oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania wskazane w pkt. 10 ust. 2) SIWZ - składają oddzielnie wszyscy Wykonawcy, oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 10 ust. 3) SIWZ oraz dokumenty wskazane w pkt. 10 ust. 4), 5), 6) i 7) SIWZ - składają wspólnie wszyscy Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach