Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wymiana kotła olejowego na węglowy /eko-groszek/ w Szkole Podstawowej w Lubanicach

Gmina Żary ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Aleja Jana Pawła II 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4707300, 4707301, 4707317 , fax. 68 4707303
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary
    Aleja Jana Pawła II 6 6
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 68 4707300, 4707301, 4707317, fax. 68 4707303
    REGON: 00054690500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wymiana kotła olejowego na węglowy /eko-groszek/ w Szkole Podstawowej w Lubanicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: :Zaprojektowanie i wymiana kotła olejowego na węglowy (eko-groszek) w Szkole Podstawowej w Lubanicach. Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej ( projektów wykonawczych) w branży budowlanej i sanitarnej oraz wykonanie robót w oparciu o wykonany projekt zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. z dnia 16 września 2004 r.) oraz Prawa Budowlanego i wykonanie robót w branży budowlanej i sanitarnej w zakresie: - opracowania dokumentacji projektowej na wymianę kotła olejowego na kocioł węglowy (na eko -groszek) po 4 egz. - opracowania kosztorysów szczegółowych dla wykonania kotłowni węglowej po 2 egz. - przeprowadzenia wszelkich badań , pomiarów oraz przygotowanie wszelkich dokumentów związanych z odbiorem robót , w tym dokumentacji powykonawczej po 2 egz. - opracowania Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót po 2 egz. - wersja elektroniczna w/w opracowań na płycie CD 2 egz. Opracowanie projektowe realizować zgodnie rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. Nr 202 poz. 2072). Uzyskać wszystkie wymagane decyzje i uzgodnienia. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznej. Realizacja powyższego zakresu powinna być wykonana w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w instrukcji dla Wykonawców oraz przez osoby posiadające stosowne uprawnienia. W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać : Wymianę kotłowni olejowej na węglową - (powyższy zakres) wykonać w oparciu o przeprowadzoną wizję lokalną, rozeznanie i zweryfikowanie określonych przez Zamawiającego parametrów (obiektu- szkoły, kotłowni, komina). Planowana wymiana kotłowni olejowej na węglową (eko-groszek) w budynku Szkoły Podstawowej w Lubanicach obejmować będzie w swym zakresie: -demontaż kotła olejowego wraz z jego zabezpieczeniem pozwalającym na ponowny montaż i przywrócenie stanu pierwotnego -montaż kotła węglowego (eko-groszek) z automatycznym podajnikiem ślimakowym -montaż osprzętu kotła wraz z automatyką sterującą -uruchomienie kotłowni Wykonawca zobowiązany jest także do przeprowadzania przeglądów kotła 1 raz w roku przez cały okres trwania rękojmi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzuje program funkcjonalno- użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach