Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonie robót dotyczących budowy infrastruktury służącej do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Janów tj. instalacji fotowoltaicznych dla budynków mieszkalnych w ramach projektu pn.: Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych oraz na obiektach użyteczności publicznej w gminie Janów

Gmina Janów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-253 Janów, Częstochowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343278048 , fax. +48343278081
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów
    Częstochowska 1
    42-253 Janów, woj. śląskie
    tel. +48343278048, fax. +48343278081
    REGON: 15139794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonie robót dotyczących budowy infrastruktury służącej do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Janów tj. instalacji fotowoltaicznych dla budynków mieszkalnych w ramach projektu pn.: Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych oraz na obiektach użyteczności publicznej w gminie Janów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonie robót dotyczących budowy infrastruktury służącej do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Janów tj. instalacji fotowoltaicznych dla budynków mieszkalnych w ramach projektu pn.: Montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach mieszkalnych oraz na obiektach użyteczności publicznej w gminie Janów. 1. Zakres zamówienia obejmuje 54 instalacje fotowoltaiczne: 1) 8 instalacji fotowoltaicznych o mocy 2,08 kWP, o mocy min. 260 Wp/szt.; 2) 6 instalacji fotowoltaicznych o mocy 2,34 kWP, o mocy min. 260 Wp/szt.; 3) 6 instalacji fotowoltaicznych o mocy 2,60 kWP, o mocy min. 260 Wp/szt.; 4) 1 instalacja fotowoltaiczna z o mocy 2,86 kWP, o mocy min. 260 Wp/szt.; 5) 8 instalacji fotowoltaicznych o mocy 3,12 kWP, o mocy min. 260 Wp/szt.; 6) 2 instalacji fotowoltaicznych o mocy 3,38 kWP, o mocy min. 260 Wp/szt.; 7) 2 instalacji fotowoltaicznych o mocy 3,64 kWP, o mocy min. 260 Wp/szt.; 8) 4 instalacji fotowoltaicznych o mocy 3,90 kWP, o mocy min. 260 Wp/szt.; 9) 3 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,16 kWP, o mocy min. 260 Wp/szt.; 10) 4 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,42 kWP, o mocy min. 260 Wp/szt.; 11) 2 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,68 kWP, o mocy min. 260 Wp/szt.; 12) 8 instalacji fotowoltaicznych o mocy 4,94 kWP, o mocy min. 260 Wp/szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy będący załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Wszystkie instalacje montowane są dla potrzeb budynków mieszkalnych, których powierzchnia nie przekracza 300 m2 na terenie Gminy Janów. Obiekty mieszkalne należące do osób prywatnych, które objęte są przedmiotem zamówienia to przede wszystkim budynki jednorodzinne, jedno- lub dwukondygnacyjne, o mało skomplikowanych konstrukcjach połaciowych. Zasilanie budynków odbywa się 1 fazowo i 3 fazowo. Montaż urządzeń zewnętrznych przewidziany jest przede wszystkim na dachach budynków, kolejno na elewacjach budynków, balkonach, tarasach oraz ostatecznie na gruncie z posadowieniem ich na fundamentach. Wszystkie elementy projektu zostaną zainstalowane na i w budynkach stanowiących własność osób fizycznych, do których Gmina posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele projektu na podstawie dokumentu własności lub pisemnej zgody właściciela wyrażonej w zawartej z Gminą Janów umowie lub oświadczeniu. Wszelkie uzgodnienia dotyczące zaprojektowanej instalacji przed przedstawieniem ich Zamawiającemu muszą zostać skosztorysowane i uzgodnione z właścicielem nieruchomości i potwierdzone protokołem uzgodnień lub oświadczeniem właściciela o wyrażeniu zgody na przedstawione rozwiązanie techniczne. 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) opracowanie dokumentacji projektowej oraz powykonawczej niezbędnej do zainstalowania oraz oddania do użytku kompletnej instalacji OZE dla użytkowników prywatnych; 2) wykonanie niezbędnych ekspertyz; 3) wykonanie inwentaryzacji i wizji lokalnej; 4) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp.; 5) wykonanie robót budowlano-instalacyjnych polegających na montażu kompletnych systemów OZE; 6) podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej oraz do sieci elektroenergetycznej; 7) przeszkolenie użytkownika w zakresie obsługi i eksploatacji danej instalacji OZE. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji listy lokalizacji instalacji, przy czym rodzaj instalacji i łączna liczba instalacji nie ulegnie zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium. 5) Karty katalogowe dotyczące następujących produktów: paneli fotowoltaicznych polikrystalicznych, inwerterów. 2. Dokumenty wymienione w punktach 6.2. i 6.3. Wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. – Dz. U. z 2018, poz. 1993).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach