Przetargi.pl
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej

MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 41-710 Ruda Śląska, ul. 1 Maja 218
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. 1 Maja 218
    41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie
    REGON: 273545647
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Osiedlowej 6 w Rudzie Śląskiej realizowana w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej poprzez zastosowanie OZE w budynkach użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, załącznik 4 do SWZ oraz załączniki do SWZ tj. - przedmiar robót - załącznik nr 4a dołączony do SIWZ przedmiar robót jest poglądowy i pomocnicze w wyliczeniu ceny ofertowej - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4bZakres prac przewiduje:- montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku- montaż instalacji elektrycznej- montaż inwertera/ów- wpięcie w istniejącą instalację budynku- podłączenie do uziemienia- zabezpieczenie przed uszkodzeniem mechanicznym, w tym odporność konstrukcji na warunki atmosferyczne (np. podmuchy wiatru)- sporządzenie kompletnej dokumentacji i instrukcji określającej zasady obsługi urządzeń i instalacji praz przeprowadzenie instruktażu bezpiecznego użytkowania zgłoszeniem u operatora sieci dystrybucyjnej (OSD) oraz zgłoszeniem instalacji do Państwowej Straży Pożarnej. W tym zakresie Zamawiający nie dokona płatności dopóki nie otrzyma potwierdzenia od operatora sieci o wykonaniu wszelkich niezbędnych formalności od Wykonawcy, a także pisemnego potwierdzenia, że zamontowana instalacji spełnia wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej wydanej przez osobę uprawnioną do sporządzania takich opinii. - dostawa i montaż magazynu energii- zastosowanie systemu monitorującego produkcję energii elektrycznej,- uruchomienie instalacji fotowoltaicznej, - przeglądy gwarancyjne (1 raz do roku) w okresie gwarancji jakości wykonania robót instalacji fotowoltaicznej. Wykonanie dostawy i montażu instalacji oraz urządzeń, a także wykonanie towarzyszących temu robót budowlanych wraz z podłączeniem, dokonaniem rozruchu i przeprowadzeniem instruktażu użytkowników potwierdzone zostanie protokołem podpisanym przez Zamawiającego. Wymagany zakres gwarancji Wykonawca zapewni w okresie gwarancji jakości wykonania robót wymagane przez producenta wszelkie przeglądy techniczne, celem zapewnienia niezawodnej i bezpiecznej pracy instalacji i urządzeń objętych przedmiotem umowy (1 raz w roku, zgodnie z przedstawionym harmonogramem). Przeglądy powinny być przeprowadzane z zgodnie z zaleceniami lub wymaganiami producentów określonymi w kartach gwarancyjnych, instrukcjach eksploatacji i innych. Wykonanie przeglądów Wykonawca będzie potwierdzał dokonując wpisów we właściwej dokumentacji eksploatacyjnej urządzeń, zgodnie z wymogami producenta i obowiązującym stanem prawnym. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona nieodpłatnie i w miejscu użytkowania instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii. Koszty dojazdu obciążają Wykonawcę, zatem Wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę oferty koszt czynności oraz wykorzystanie materiałów eksploatacyjnych. Wymagane okresy gwarancjiZamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę następujących okresów gwarancji na następujące elementy składające się na przedmiot zamówienia:a) Gwarancja produktowa producenta paneli fotowoltaicznych - nie mniej niż 10 lat,b) Gwarancja jakości wykonania robót przez Wykonawcę- minimum 60 miesięcy gwarancji na wszystkie urządzenia, elementy instalacji oraz roboty montażowe licząc od daty odbioru końcowego oraz zapewnienie wymaganych przeglądów na czas trwania gwarancji. Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od terminu wskazanego w ofercie wybranego Wykonawcy, nie krótszym jednak niż terminy wskazane powyżej. c) Gwarancja produktowa producenta na inwerter - nie mniej niż 3 lata, max 15 lat.d) Gwarancja produktowa producenta na baterię- nie mniej niż 3 lata, max 7 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymNie dotyczy2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejNie dotyczy3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa3.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (bez wyłączeń w zakresie zamówienia) na kwotę 200 000,00 PLN4. Zdolność techniczna lub zawodowa:4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:a) minimum 1 zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem zestawów paneli fotowoltaicznych oraz uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej w ilości min. 1 instalacji o wartości co najmniej 40 000,00 zł.Uwaga: Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane zamówienie w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem.Uwaga: Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołujesię Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać zadanie,w którym Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełnienia warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.4.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą/osobamiskierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, legitymującymi się kwalifikacjami odpowiedniki do stanowisk, jakie zostaną im powierzone:a) kierownik robót konstrukcyjno budowlanych: 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń.b) kierownik robót elektrycznych: 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.e) 1 osoba posiadająca uprawnienia certyfikowanego instalatora OZE,lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 551),lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682) tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).UWAGA: Zamawiajacy dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji (stanowisk) przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych stanowisk.UWAGA: użyte określenia „budowa”, „przebudowa”, „rozbudowa”- w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2023.682).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach