Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu zielonego „Odpoczynek w parku pomiędzy ulicami Szczecińską, Krynicką, Koszalińską wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych".

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2017-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu zielonego „Odpoczynek w parku pomiędzy ulicami Szczecińską, Krynicką, Koszalińską wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest „Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenuzielonego „Odpoczynek w parku pomiędzy ulicami Szczecińską, Krynicką, Koszalińską wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych”. 2. Przedmiot zamowienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania [w zakresie obejmującym w szczególności: -wykonanie alejek parkowych o powierzchni ok. 280 m2, z betonowej kostki brukowej, chodnikowej o grubości 6,0 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w obrzeżu chodnikowym o wymiarach 30*8 cm wraz z niwelacją terenu, wykorytowaniem i przygotowaniem podłoża, -dostawę i montaż trzech masywnych ławek z oparciem do wkopania w grunt, ( Konstrukcja ławki wykonana z betonu zbrojonego malowana farbą przeznaczoną do impregnacji betonu. Siedzisko i oparcie wykonane z desek, z drewna liściastego o wymiarach 1800*150*45 mm, zabezpieczone lakierobejcą odporną na warunki atmosferyczne), -dostawę i montaż dwóch zewnętrznych, podwójnych stołów betonowych do gry w szachy z dwoma siedziskami {ławkami} każdy, do wkopania w grunt. (Konstrukcja stołu o wymiarach 80*160 cm z betonu zbrojonego. Beton impregnowany preparatami zapewniającymi wysoką odporność na warunki atmosferyczne. Ze względu na bezpieczeństwo obrzeża z zaokrąglonego profilu aluminiowego. Konstrukcja siedzisk wykonana z betonu zbrojonego malowana farbą przeznaczoną do impregnacji betonu. Siedzisko wykonane z desek, z drewna liściastego o wymiarach 1800*140*40 mm, zabezpieczone lakierobejcą odporną na warunki atmosferyczne), -dostawę i montaż pięciu stalowych słupów oświetlenia parkowego o wysokości 3,50 m, z oprawami i źródłami światła LED oraz zasilaniem energetycznym (wszystkie elementy słupów wstępnie ocynkowane i malowane proszkowo), -dostawę i montaż pięciu stalowych koszy na śmieci, w tym dwa z przeznaczeniem na psie odchody ( wszystkie elementy koszy wstępnie ocynkowane i malowane proszkowo), -dowiezienie ziemi urodzajnej i urządzenie trawników ok. 2 100 m2 z zastrzeżeniem ust. 3], dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane – zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 5) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera program funkcjonalno-użytkowy (opracowanie własne Zamawiającego), stanowiący załącznik do SIWZ. Całość przedmiotu umowy należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości wszystkie cztery części: 1.600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją 51/2017 postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na „Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu zielonego „Odpoczynek w parku pomiędzy ulicami Szczecińską, Krynicką, Koszalińską wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych”. oraz określeniem zakresu części :część 1, część 2 ,część 3, część 4 Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach