Gmina Brody ogłasza przetarg
- Adres: 68-343 Brody, Ul. Rynek 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 3712155 w. 38 , fax. 68 3712015
- Data zamieszczenia: 2014-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brody
Ul. Rynek 2 2
68-343 Brody, woj. lubuskie
tel. 68 3712155 w. 38, fax. 68 3712015
REGON: 00053392000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brody.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn: Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brodach w ramach rządowego programu Radosna Szkoła. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Brodach w ramach rządowego programu Radosna Szkoła. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót, 2) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, 3) uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień i materiałów niezbędnych do zgłoszenia wraz ze zgłoszeniem robót we właściwym organie, pozwalającym na ich realizację, 4) wykonanie robót budowlanych (podlegających zgłoszeniu) według wykonanego przez siebie projektu opracowanego na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego. Do wybudowania placu zabaw należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z wymogami zawartymi w normach PN-EN 1177 i PN-EN 1176, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. Wszelkie użyte do budowy materiały i urządzenia podlegają sprawdzeniu po dostarczeniu na budowę, a przed wbudowaniem akceptacji Zamawiającego. 5) wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z art. 21 a ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) 6) obsługa geodezyjna (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza). 3. Zakres i forma dokumentacji projektowej powinna być zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) i opracowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i najlepszą wiedzą. 4. Kosztorys inwestorski powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, a także zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być pomocne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 6. Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia jest dofinansowany z rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna Szkoła i podlega rygorom wynikającym z tego tytułu, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości niniejszą informację i zobowiązuje się do przestrzegania wymogów z tego wynikających - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brody
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa terenu sportowo-rekreacyjnego (Kiełpin dz. nr 221)
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego przy ul. Zawada-Sportowa
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 10 oraz placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 17 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-29 - Budowa placu zabaw na ul. Chmielnej
Dodano: 2016-06-28 - Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 10 oraz placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 17 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-03 - Budowa boiska wraz z placem zabaw przy ul. Stefana Batorego (Ogrodnictwo).
Dodano: 2016-04-13 - Budowa placu zabaw na ul. Chmielnej
Dodano: 2016-04-07 - Wymarzony bezpieczny plac zabaw - urządzenie placu zabaw realizowanego w ramach budżetu obywatelskiego 2015 w formie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2015-09-01 - Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej wraz z mini boiskiem do plażowej piłki siatkowej w Parku Górczyńskim w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2015-07-01 - Organizacja placów zabaw w ramach projektu systemowego, poddziałanie: 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Tytuł projektu: Likwidacja barier w dostępie do edukacji przedszkolnej w Gminie Bogdaniec.
Dodano: 2015-04-30