Przetargi.pl
Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej wraz z mini boiskiem do plażowej piłki siatkowej w Parku Górczyńskim w Gorzowie Wlkp.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2015-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej wraz z mini boiskiem do plażowej piłki siatkowej w Parku Górczyńskim w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska do siatkówki plażowej oraz obiektów małej architektury w ramach placu zabaw i siłowni terenowej. Inwestycja przeznaczona jest do celów wypoczynku i rekreacji społeczności lokalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. 2. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia: - dostarczenie i montaż w gruncie 14 urządzeń zabawowych, - dostarczenie i montaż w gruncie 3 urządzeń siłowni zewnętrznej, - budowa boiska do siatkówki plażowej, o pow. 240 m 2 . - dostarczenie i montaż w gruncie 8 szt. ławek parkowych, 4 szt. śmietników oraz 1 tablicy , z regulaminem placu zabaw, - wykonanie 574 m2 nawierzchni z piasku płukanego o grubości 25 cm, - wykonanie 150 mb ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach stalowych z 4 szt. furtek, - uzyskanie stosownego certyfikatu dopuszczającego plac zabaw do użytkowania na okres 1 roku, o którym mowa w PN-EN 1176-1:2009 - Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. 3. W stosunku do dostaw wchodzących w skład zamówienia, Zamawiający wymaga, aby: - oferowane urządzenia zabawowe, elementy wyposażenia komunalnego w swoich formach i kształtach odpowiadały wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i zapisach SIWZ, - wszystkie elementy wyposażenia były nowe, nieużywane, - spełniały wymagania bezpieczeństwa określone w normach dotyczących urządzeń zabawowych, a w stosunku do nawierzchni - spełniały wymagania bezpieczeństwa i normy dot. urządzania placów zabaw, - urządzenia posiadały odpowiednie atesty. 4. Obowiązki Wykonawcy w ramach zamówienia: - uzyskanie wszystkich niezbędnych zezwoleń oraz uzgodnień wymaganych w trakcie realizacji budowy, - zapewnienie obsługi geodezyjnej przed rozpoczęciem prac, w trakcie prac oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej po ich zakończeniu, - prowadzenie dokumentacji budowy wynikającej z zapisów projektowych oraz obowiązujących przepisów. - jeśli przeprowadzenie całości robót objętych przedmiarem wymagać będzie wykonania projektów pomocniczych i uszczegóławiających, Wykonawca opracuje je we własnym zakresie i na własny koszt, uzyskując niezbędne uzgodnienia i decyzje. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 60-cio miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia i nieodpłatnie usuwał wszystkie zauważone w tym okresie wady i usterki w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 6. Przez cały okres trwania umowy, również w przypadku jakiejkolwiek konieczności czasowego przerwania robót, Wykonawca zabezpieczy i będzie dozorował plac budowy i poniesie wszystkie związane z tym koszty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach