Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Klub Senior+ w Biesalu

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 89 5241900 , fax. +48 89 6500324
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Olsztyńska 2
    11-036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 89 5241900, fax. +48 89 6500324
    REGON: 51074296500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gietrzwald.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Klub Senior+ w Biesalu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p. n.: Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Klub Senior+ w Biesalu 2. 1) Wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wykonaj. 2) Zakres przedmiotu zamówienia określono w załączonych pomocniczych przedmiarach, dokumentacji rysunkowej oraz zestawieniach i Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A. Zakres prac projektowych: a) opracowanie projektu budowlanego podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowy schodów zewnętrznych (ilość egzemplarzy zgodnie z PFU). b) opracowanie projektu wykonawczego jw. c) uzyskanie niezbędnych warunków, opinii i uzgodnień dokumentacji projektowej. d) Uzyskania decyzji administracyjnej zezwalającej na realizację zadania. B. Zakres robót budowlanych: B.1.Roboty zewnętrzne. Likwidacja barier architektonicznych poprzez wybudowanie rampy podjazdowej dla wózków wraz z adaptacją schodów i tarasu do wejść do budynku B.2. Roboty wewnętrzne. a) Remont łazienki – wymiana osprzętu sanitarnego oraz instalacji elektrycznej, kabin sanitarnych oraz okładzin ściennych, sufitowych i posadzki w celu adaptacji pomieszczenia na łazienkę wyposażonej w 2 toalety (damską i męską). Wymiana stolarki drzwiowej. Wymiana grzejników. Adaptacja pomieszczenia na klub-likwidacja barier architektonicznych poprzez podniesienie poziomu posadzki w pomieszczeniu i zrównanie z pomieszczeniami sąsiadującymi. Udostępnienie pomieszczenia poprzez powiększenie otworu drzwiowego wraz z wymianą stolarki drzwiowej. Wymiana grzejników. b) Adaptacja pomieszczenia na salę spotkań-likwidacja podłogi drewnianej na legarach i pustki pod posadzką. Wykonanie posadzki zaizolowanej i trwale posadowionej na gruncie. Wymiana okładzin ściennych wraz z remontem ścian i sufitów. Wymiana okładzin posadzkowych. Wymiana instalacji elektrycznej. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Otwarcie przestrzeni poprzez likwidację jednej ze ścian dzielącej pomieszczenie do rehabilitacji z pomieszczeniem spotkań. Wymiana grzejników. c) Adaptacja na pomieszczenie rehabilitacyjno-ruchowe -likwidacja podłogi drewnianej na legarach i pustki pod posadzką. Wykonanie posadzki zaizolowanej i trwale posadowionej na gruncie. Wymiana okładzin ściennych wraz z remontem ścian i sufitów. Wymiana okładzin posadzkowych. Wymiana instalacji elektrycznej. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Wymiana grzejników. Wykonanie wejścia do łazienki dla osób niepełnosprawnych. d) Adaptacja pomieszczenia na łazienkę dla osób niepełnosprawnych- przystosowanie pomieszczenia do łazienki dla osób niepełnosprawnych wraz w wymaganym wyposażeniem m.in. uchwyty i pochwyty, siedziska, lustro itp. Zakres robót określono w pomocniczym przedmiarze robót (w załączeniu) C. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in. dostawa wyposażenia klubu. Szczegółowy zakres dostarczonego wyposażenia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy (w treści SIWZ zwanej: PFU) (stanowiący załącznik do SIWZ) oraz w Załączniku do SIWZ – Opis wyposażenia. Zakres wyposażenia: a) Meble - meble pokojowe (regał) szt. 1 - regał na książki mniejszy szt. 1 - regał na książki większy szt. 1 - wieszak ścienny z lustrem i półkami szt. 1 - ławka przy wieszaku szt. 1 - komoda szt. 1 - kanapa 1* szt. 1 - kanapa 2* szt. 1 - krzesło szt. 20 - stół szt. 2 - Lampka nocna szt. 2 - rolety szt. 3 - Dywan 80x150 szt. 1 b) Wyposażenie kuchni - piekarnik szt. 1 - kosz na śmieci szt. 1 - kosz na śmieci pedałowy szt. 2 - Łyżka szt. 20 - widelec szt. 20 - nóż szt.20 - łyżeczki szt.30 - dzbanek szt. 5 - zestaw garnków 1kpl - serwis obiadowy na 6 osób 2 kpl - przybory kuchenne kpl 1 - czajnik bezprzewodowy szt. 1 - płyta indukcyjna szt. 1 - deska do krojenia szt. 5 - expres do kawy szt. 1 c) wyposażenie łazienki - dozownik do mydła szt.1 - podajnik papieru szt. 3 d) sprzęt do organizacji zajęć - zestaw nagłaśniający (mobilny głośnik + mikrofon) kpl 1 - TV szt. 1 - urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, ksero, skaner - wffi i blueooth) szt. 1 - aparat fotograficzny szt. 1 - laptop szt. 1 - flipchart mobilny szt.1 e) sprzęt do ćwiczeń i rehabilitacji - materac do ćwiczeń szt. 5 - masaż do stóp (mata rehabilitacyjna) szt. 2 - piłka sensoryczna szt. 3 *określenie specyfikacji sprzętu zamieszczono w Opisie wyposażenia, który stanowi załącznik do SIWZ. 3. Zakres robót budowlanych i dostawy został określony w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ. Realizacja zadania prowadzi do spełnienia wymogów określonych w uchwale nr 157 Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2016 r. dotyczy programu wieloletniego „Senior +” na lata 2015-2020, oraz ogłoszenia w otwartym konkursie ofert zatwierdzonym przez: z up. Ministra Elżbieta Bojanowska Podsekretarz Stanu. 4. Zamówienie polegające na utworzeniu Klubu Senior+ w Biesalu jest współfinansowane ze środków budżetu państwa otrzymanych w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 5. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w 4 egz. oraz wszelkiej niezbędnej dokumentacji wymaganej przepisami prawa. 6. Gwarancja. 1) Zamawiający wyznacza najkrótszy okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na roboty budowlane na 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Określony przez Wykonawcę okres może być dłuższy od najkrótszego okresu rękojmi za wady i gwarancji jakości co najwyżej o 24 miesiące (łącznie 60 miesięcy). Okres ten będzie podlegał ocenie Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert. 7. Wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 30 ust. 8 ustawy : a) przedmiot zamówienia powinien być tak zaprojektowany i wykonany aby spełniał wszelkie wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych. 8. Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, którą sporządzi Wykonawca (dokumentacja będzie zatwierdzona przez Zamawiającego) oraz wymogami niniejszej SIWZ; 3) użyte materiały powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną; 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 4) spełnienie innych wymagań określonych w warunkach ogólnych umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 10. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 11. Wykonawca może powierzyć część zamówienia Podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy. 12. Zamawiający zaleca aby wycena oferty została poprzedzona wizją lokalną terenu realizowanej roboty i jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i wiedzą techniczną 13. Materiały z rozbiórki nadające się do użytku lub ponownego wbudowania są własnością Zamawiającego. Materiały z rozbiórki nie nadające się do wykorzystania stają się własnością Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy na koszt Wykonawcy i z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach. 14. W przypadku, gdy w PFU bądź SIWZ opisano materiały lub urządzenia przez wskazanie znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały i urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają kryteria równoważności. Ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę są określeniem minimalnych parametrów technicznych i użytkowych jakim muszą odpowiadać materiały i urządzenia aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów wykazujących równoważność (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na konto: Warmiński Bank Spółdzielczy Odział w Gietrzwałdzie 59 8857 1067 3001 0000 0143 0004 z dopiskiem: „Wadium w przetargu na realizację zadania p.n.: Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Klub Senior+ w Biesalu”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na wymieniony rachunek bankowy, za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 4. Potwierdzeniem formy pieniężnej wniesienia wadium będzie załączona do oferty kopia przelewu z potwierdzeniem dokonanego przelewu i poświadczeniem „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę lub oryginał przelewu. W pozostałych przypadkach wymagane jest włożenie do oferty oryginału dokumentu, o którym mowa w ust 2 pkt. od 2)do 5). Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ); Pełnomocnictwo do złożenia oferty (jeżeli dotyczy); Oświadczenia udostępniającego (jeżeli dotyczy); Oświadczenia Wykonawców wspólnie składających ofertę (jeżeli dotyczy). Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach