Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 8115470 , fax. 74 8115470
- Data zamieszczenia: 2018-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
ul. Wolności 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 74 8115470, fax. 74 8115470
REGON: 000288283 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie zabudowy tarasu na piętrze w Zakładzie Przyrodoleczniczym Wojciech w Lądku Zdroju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie zabudowy tarasu na piętrze w Zakładzie Przyrodoleczniczym Wojciech w Lądku Zdroju. 2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zabudowy tarasu na piętrze w Zakładzie Przyrodoleczniczym Wojciech zlokalizowanego przy Placu Mariańskim 13 w Lądku Zdroju. 2.1. W pierwszym etapie realizacji należy wykonać projekt budowlano-wykonawczy uwzględniający cały zakres robót, który jest niezbędny do wykonania przedmiotowego zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami. W drugim etapie, na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowo-wykonawczej Wykonawca może rozpocząć roboty budowlane mające na celu wykonanie zaprojektowanej zabudowy. 2.2. Dokumentacja projektowo-wykonawcza dla zabudowy tarasu musi się składać z: - Projektu budowlano-wykonawczego w/w zakresu robót, 5 egz. w wersji papierowej i jeden egz. w wersji elektronicznej format PDF; - Uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków; - Uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę; - Sporządzenia kosztorysów ofertowych w wersji papierowej i edytowalnej ATH rozpoznawalnej w programie NORMA na podstawie projektu budowlano wykonawczego - 2kpl; - Sporządzenia Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w wersji papierowej i elektronicznej format doc. na podstawie projektu budowlano wykonawczego - 2kpl.; 2.3.Opis wymagań (zakresu robót) Zamawiającego w stosunku do przedmiotowego zamówienia zgodnie z zał. Nr 1a do SIWZ 2.4. Powierzchnia tarasu 26 m² . 2.5. Wykonana zabudowa powinna mieć minimalnie 24 miesięczny okres gwarancji – patrz kryterium oceny ofert. 2.6. Wykonana zabudowa powinna być wykonana z bezpiecznych i trwałych materiałów (tkanina zadaszenia odporna na wysokie i niskie temperatury) 3. Opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ nr: 1a i 2a. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie poniżej 30 tys. euro ale postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015r., poz. 2164 ze zm., zwanej dalej Pzp). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów wg zał. nr 3a do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 1 do SIWZ, 2. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru. 3. Zobowiązanie innych podmiotów – wg zał. nr 5b (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10