Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Różance w ramach programu Radosna Szkoła

Gmina Włodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Jana Pawła II 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0825721234 , fax. 0825721234
  • Data zamieszczenia: 2011-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włodawa
    ul. Jana Pawła II 22 22
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 0825721234, fax. 0825721234
    REGON: 11019786500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/wlodawa/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej w Różance w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw, zlokalizowanego na działce nr. ewid. 502/7 , w Różance. Zamierzenie budowlane realizowane będzie jako mały plac zabaw tj. o łącznej powierzchni ok. 240 m2, w ramach programu Radosna Szkoła, zgodnie z Uchwałą Nr 112/2009 z dnia 7 lipca 2009 r. Rady Ministrów z późniejszymi zmianami i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. z późniejszymi zmianami. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem małego placu zabaw o pow. 240m2 oraz wyposażenie tegoż placu zabaw w urządzenia do zabaw. 2. W skład powierzchni placu zabaw wchodzi: 1) strefa do zabaw i ćwiczeń o nawierzchni bezpiecznej (piankowej) o powierzchni 150m2 - w kolorze pomarańczowym /paleta barw PANTONE: 152 C; RAL: 2011 Tieforange - ułożona z kształtek, tworzących nieregularne układy powierzchni; 2) ścieżki (chodniki) wykonane z nawierzchni typu tartan lub inna syntetyczna o powierzchni 20m2 - w kolorze niebieskim /paleta barw PANTONE: 540 C; RAL:5003 - Saphirbau; 3) zieleń (trawniki oraz krzewy i drzewa) o powierzchni 70m2. 3. W skład wyposażenia placu zabaw wchodzą: 1) 1 szt. - Wieża - Zestaw sprawnościowo-zabawowy 2) 1 szt. - Huśtawka sprężynowa wagowa; 3) 1 szt. - Huśtawka wahadłowa podwójna 4) 1 szt. - Bujak sprężynowy czteroosobowy 5) 2 szt. - Bujak sprężynowy pojedynczy 6) 1 szt. - zestaw zawierający siatkę do wspinania, ściankę wspinaczkową i drabinki 7) 1 szt. - Ławka 8) 1 szt. - Kosz parkowy 9) Tablica z napisem o treści Szkolne miejsce zabaw wyposażone w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA oraz logo programu i regulaminem - szt.1 4. Jeżeli w dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń, o których mowa w art. 29 ust.3 i art.30 ust.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy przyjąć że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważnie opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego - art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Ukształtowanie terenu: Na obszarze inwestycji nie występuje istotny spadek terenu. 6. Pozostałe elementy zagospodarowania działki: Na obszarze, na którym ma powstać plac zabaw obecnie znajduje się trawnik. 7. Inne prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 1) Wykonawca zrealizuje wszystkie prace niezbędne do wykonania i dopuszczenia do użytkowania przedmiotu zamówienia w tym m.in. przygotowanie terenu pod budowę oraz wykonanie zagospodarowania placu budowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać kopię mapy zasadniczej w skali 1:500 do celów projektowych; 3) Wykonawca powinien w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 4) Dokumentacja techniczna winna zostać wykonana zgodnie z aktualnymi przepisami prawa. 5) Wykonawca wykona roboty budowlane: dostawę oraz montaż urządzeń i elementów wchodzących w skład stanowisk placu zabaw (wraz z tablicą informacyjną) i jego uruchomienie. 6) Wykonawca przekaże zamawiającemu gotowy do użytkowania obiekt wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą projekt zagospodarowania, atesty, aprobaty bądź też certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz instrukcję użytkowania i kartę gwarancyjną. 8. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać dokumentację projektową w zakresie pozwalającym na dokonanie zgłoszenia robót budowlanych zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), oraz przedłożyć projekt dla zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia projekt funkcjonalno - użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,- zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP S.A 91 1020 1260 0000 0402 0099 5431 . 4. Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego z dopiskiem Plac zabaw w Różance przed upływem terminu składania ofert. Liczy się data uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art.46 ust. 4a i ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.plwlodawa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach