Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie przy Szkole Podstawowej w miejscowości Gołąb (gmina Puławy) w ramach rządowego programu Radosna Szkoła

Gmina Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8874121 , fax. 081 8874122
  • Data zamieszczenia: 2014-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puławy
    ul. Dęblińska 4 4
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8874121, fax. 081 8874122
    REGON: 00054912800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie przy Szkole Podstawowej w miejscowości Gołąb (gmina Puławy) w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw o powierzchni 500m2 na terenie przy Gminnym Przedszkolu (działka nr geod. 1829/2) oraz przy Szkole Podstawowej (działka nr geod. 1832) w miejscowości Gołąb (gmina Puławy) w ramach rządowego programu Radosna Szkoła o łącznej wartości szacunkowej zamówienia udzielanego w częściach (z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania) poniżej 5 186 000 EURO. Ogólna charakterystyka terenu objętego inwestycją: - zagospodarowanie terenu pod plac zabaw zajmuje część działki nr. geod. 1829/2 i 1832 (obręb ewidencyjny Gołąb), - na działce znajdują się zabudowania Gminnego Przedszkola i Szkoły Podstawowej w msc. Gołąb, - powierzchnia placu zabaw 500 m2, - teren zagospodarowany jako trawnik, przewidywany demontaż istniejącej piaskownicy, - występują kolizje z uzbrojeniem sieci podziemnych, - teren objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Puławy, - lokalizację działek przedstawia mapa do celów projektowych. Charakterystyczne parametry określające zakres robót: 1. Powierzchnia szkolnego placu zabaw 500 m?; 1) powierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny - 240 m?; 2) powierzchnia strefy komunikacyjnej - 50 m?; 3) strefa zielona pod trawniki - 210 m?. 2. Wykonawca zrealizuje wszystkie prace niezbędne do wykonania i dopuszczenia do użytkowania przedmiotu zamówienia w tym m.in. przygotowanie terenu pod budowę oraz wykonanie zagospodarowania placu budowy. Zakres przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego placu zabaw o powierzchni 500 m?; 2) wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej, przepuszczalnej w kolorze pomarańczowym paleta barw PANTONE: 152C; RAL: 2011 - Tieforange - amortyzującej upadki w strefie zabaw i ćwiczeń ruchowych - o powierzchni 240 m?; 3) wykonanie niezbędnych ciągów komunikacyjnych w postaci ścieżek z nawierzchni syntetycznej bezpiecznej w kolorze niebieskim paleta barw PANTONE: 540 C; RAL: 5003 Saphirblau - 50 m?, 4) wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe, kosz, ławki i tablicę informacyjną z regulaminem, 5) wykonanie nowych trawników - o powierzchni 210 m?, 6) wykonanie dojścia z kostki brukowej betonowej do placu zabaw, 7) wykonanie ogrodzenia systemowego wys. 1.5 m z furtką z samozamykaczem. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie dokumentacji budowlanej na podstawie opisu technicznego Koncepcji idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw i szkolnych miejsc zabaw dla dzieci młodszych dostępnego na stronie http://www.radosnaszkola.men.gov.pl. Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę powinna zawierać: a) projekt budowlano-wykonawczy - 4 egz., w tym: - opis techniczny, - projekt zagospodarowania terenu, projekt nawierzchni, plan sytuacyjny, przekroje konstrukcyjne, rozmieszczenie wyposażenia, - karty techniczne urządzeń b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. c) przedmiar robót - 2 egz., d) kosztorys inwestorski (kalkulacja szczegółowa i uproszczona) - 2 egz. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentacji również w formie elektronicznej (pliki w formacie DOC lub PDF). 2. Nawierzchnie: Charakterystyka nawierzchni Nawierzchnia dwuwarstwowa poliuretanowo - gumowa układana bezspoinowo o grubości zależnej od wysokości swobodnego upadku. Nawierzchnia składa się z warstwy górnej wykonanej z granulatu EPDM oraz warstwy dolnej wykonanej z granulatu SBR połączonego lepiszczem poliuretanowym; 1) nawierzchnia syntetyczna w kolorze: - niebieskim: kolor warstwy górnej PANTONE 540C; kolor ścieżek RAL 5003-Saphirblau; - pomarańczowym: kolor warstwy górnej PANTONE 152C; część bezpieczna RAL 2011-Tieforange; 2) podbudowa z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie: - miał kamienny - warstwa wyrównawcza pod nawierzchnię; - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o frakcji 0-31,5 mm - warstwa podbudowy pod nawierzchnię; - piasek gruby - warstwa podbudowy pod nawierzchnie i konstrukcje wzmacniająca stabilizację podłoża; - grunt rodzimy - stabilizowany; 3) obrzeże betonowe 8x25 cm - obramowanie nawierzchni syntetycznej placu zabaw, do wykonania oporu i ław pod obrzeża beton B-15, 4) chodnik pieszy - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6 cm ograniczona obrzeżem betonowym 8x25cm na styku z nawierzchnią trawiastą z 2.0 % spadkiem poprzecznym (o szer. 1,5m.). 3. Wyposażenie placu zabaw (wyłącznie fabrycznie nowe, nie używane urządzenia): Zestaw zabawowy dwie wieże ze zjeżdżalnią, pomostem tunelowym, trzema rodzajami wejść i rurą strażacką oraz zestawem przeplotni linowych - szt.1; Linarium o wysokości min. 2,0 m - szt.1; Huśtawka wahadłowa z siedziskiem typu gniazdo, siedzisko wykonane z lin polipropylenowych na oplocie stalowym, zawieszone na łożyskach samosmarujących - szt. 1; Huśtawka wahadłowa dwuosobowa dwa zawiesia jedno z siedziskiem typu koszyk - szt.2; Bujak sprężynowy - szt. 2; Urządzenie sprawnościowe linaria typu pajęczyna oraz siatka wykonana z liny, skałka wspinaczkowa - szt. 1; Huśtawka wagowa z odbojnikami - szt.1; Kosz na śmieci (zadaszony o konstrukcji metalowej) - szt.1; Tablica informacyjna z regulaminem - szt.1; Ławka z oparciem (o konstrukcji metalowo-drewnianej, szer. 60 cm, dł. 160 cm.) - szt. 2 Konstrukcja ww. urządzeń: stal zabezpieczona przed korozją poprzez cynkowanie i dwukrotne malowanie proszkowe. Siedziska bujaków i boki wykonane z kolorowych płyt polietylenowych. Ślizgi zjeżdżalni wykonane ze stali nierdzewnej z polietylenowymi burtami. Podesty i płyty wspinaczkowe z wodoodpornych płyt antypoślizgowych. Liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym połączone elementami z wysokiej jakości tworzywa. Łańcuch huśtawek techniczny kalibrowany, ocynkowany, zawieszony na łożyskach samosmarujących. Preferowane jest zastosowanie prefabrykowanych elementów betonowych jako fundamenty do których kotwiona jest konstrukcja urządzeń zabawowych. 4. Tablica informacyjna: - o konstrukcji stalowej z regulaminem placu zabaw i oznaczona wg wytycznych umieszczonych na stronie: http://www.radosnaszkola.men.gov.pl. - fundament betonowy. 5. Ogrodzenie W ramach inwestycji przewiduje się ogrodzenie placu zabaw. W części wykorzystanie już istniejącego ogrodzenia, a na odcinku około 60 metrów wykonanie nowego ogrodzenia i furtki. Ogrodzenie panelowe wys. 1.5 m, wykonane z poziomych i pionowych prętów stalowych o grubości 5 mm, osadzonych na stalowych słupkach o przekroju 40x60 mm i długości 230 cm., za pomocą obejm montażowych. Panele bez ostrych krawędzi oraz wystających z górnej krawędzi panela prętów. Furtka stalowa w postaci ramki stalowej z wypełnieniem panelem ogrodzeniowym w postaci pionowych i poziomych prętów o gr. 5 mm. Furtka z samozamykaczem, szer. 120cm w świetle słupków, słupki przy furtce o wym. 60x60mm. Panele, słupki i furtka stalowe, ocynkowane a następnie pokryte powłoką poliestrową w kolorze zielonym. 6. Wykonanie nowych nasadzeń i trawników: W ramach inwestycji przewiduje się zagospodarowanie terenów zielonych jako trawnik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót do wykonania określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie prace i ewentualnie uzyskać wszelkie decyzje administracyjne - niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Zgłoszenia robót do właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej dokona Zamawiający. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy, b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, d) ewentualne inne nie wymienione prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, e) opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, f) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach