Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie przy Szkole Podstawowej w miejscowości Opatkowice (gmina Puławy) w ramach rządowego programu Radosna Szkoła

Gmina Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8874121 , fax. 081 8874122
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puławy
    ul. Dęblińska 4 4
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8874121, fax. 081 8874122
    REGON: 00054912800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw na terenie przy Szkole Podstawowej w miejscowości Opatkowice (gmina Puławy) w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw o powierzchni 240m2 na terenie przy Szkole Podstawowej w miejscowości Opatkowice (gmina Puławy) w ramach rządowego programu Radosna Szkoła (działka nr geod. 1045) o wartości szacunkowej poniżej 5 000 000 EURO. Ogólna charakterystyka terenu objętego inwestycją: - zagospodarowanie terenu pod plac zabaw zajmuje część działki nr. geod. 1045, - na działce znajdują się zabudowania Szkoły Podstawowej w msc. Opatkowice, - powierzchnia placu zabaw 240 m2, - teren zagospodarowany jako trawnik, - nie występują kolizje z uzbrojeniem sieci podziemnych, - teren objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Puławy, - lokalizację placu zabaw na terenie szkoły przedstawia załącznik graficzny do SIWZ. Charakterystyczne parametry określające zakres robót. 1. Powierzchnia szkolnego placu zabaw 240 m?; 1) powierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny - 150 m?; 2) nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna - 20 m?; 3) strefa zielona pod trawniki i obsadzenia roślinnością średnią - 70 m?. 2. Wykonawca zrealizuje wszystkie prace niezbędne do wykonania i dopuszczenia do użytkowania przedmiotu zamówienia w tym m.in. przygotowanie terenu pod budowę oraz wykonanie zagospodarowania placu budowy. Zakres przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego placu zabaw o powierzchni 240 m?; 2) wykonanie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej, przepuszczalnej w kolorze pomarańczowym paleta barw PANTONE: 152C; RAL: 2011 - Tieforange - amortyzującej upadki w strefie zabaw i ćwiczeń ruchowych - o powierzchni 150 m?; 3) wykonanie niezbędnych ciągów komunikacyjnych w postaci ścieżek z nawierzchni syntetycznej bezpiecznej w kolorze niebieskim paleta barw PANTONE: 540 C; RAL: 5003 Saphirblau - 20 m?, 4) wyposażenie placu i montaż sprzętu; 5) wykonanie nowych nasadzeń i trawników - o powierzchni 70 m?, 6) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z założeniami programu Radosna Szkoła. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie dokumentacji budowlanej na podstawie opisu technicznego Koncepcji idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw i szkolnych miejsc zabaw dla dzieci młodszych dostępnego na stronie http://www.radosnaszkola.men.gov.pl; Dokumentacja winna zawierać: a) projekt budowlano-wykonawczy - 4 egz., w tym: - część tekstowa: projekt zagospodarowania terenu, projekt nawierzchni; - rysunki: sytuacja, nawierzchnia, przekroje konstrukcyjne, rozmieszczenie wyposażenia; - karty techniczne urządzeń b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) - 2 egz. c) przedmiary robót - 2 egz., d) kosztorys inwestorski - 2 egz. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania dokumentacji również w formie elektronicznej (pliki w formacie DOC lub PDF). 2. Nawierzchnie: 1) nawierzchnia syntetyczna w kolorze: - niebieskim: kolor warstwy górnej PANTONE 540C; kolor ścieżek RAL 5003-Saphirblau; - pomarańczowym: kolor warstwy górnej PANTONE 152C; część bezpieczna RAL 2011-Tieforange; 2) podbudowa z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie: - miał kamienny - warstwa wyrównawcza pod nawierzchnię; - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o 0-31,5 mm - warstwa podbudowy pod nawierzchnię; - piasek gruby - warstwa podbudowy pod nawierzchnie i konstrukcje wzmacniająca stabilizację podłoża; - grunt rodzimy - stabilizowany; 3) obrzeże betonowe - ramowanie nawierzchni syntetycznej placu zabaw; beton B-15 do wykonania oporu i ław pod obrzeża. 4) chodnik pieszy - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6 cm ograniczona obrzeżem betonowym na styku z nawierzchnią trawiastą z 2.0 % spadkiem poprzecznym 3. Wyposażenie placu zabaw: Zestaw zabawowy: zadaszone trzy wieże i jedna baszta, trzy zjeżdżalnie, pomost tunelowy, rurkowy i drabinkowy, trzy różnorodne wejścia - szt. 1, Dwie platformy o różnych wysokościach z jedną zjeżdżalnią i schody wejściowe - szt. 1 Huśtawka metalowa podwójna dwa zawiesia jedno z siedziskiem typu koszyk - szt. 1 Kosz na śmieci - szt. 1 Tablica informacyjna z regulaminem - szt. 1 Ławka drewniana - szt. 1 Konstrukcja ww. urządzeń: stal zabezpieczona przed korozją poprzez cynkowanie i dwukrotne malowanie proszkowe. Dachy wież i baszty wykonane z kolorowych płyt polietylenowych. Ślizgi zjeżdżalni wykonane ze stali nierdzewnej z polietylenowymi burtami. Podesty i płyty wspinaczkowe z wodoodpornych płyt antypoślizgowych. Preferowane jest zastosowanie prefabrykowanych elementów betonowych jako fundamenty do których kotwiona jest konstrukcja urządzeń zabawowych. 4. Tablica informacyjna: - o konstrukcji stalowej z regulaminem placu zabaw i oznaczona wg wytycznych umieszczonych na stronie: http://www.radosnaszkola.men.gov.pl. - fundamenty: beton B-25 do montażu elementów wyposażenia zgodnie z instrukcja producenta urządzeń. 5. Wykonanie nowych nasadzeń i trawników: W ramach inwestycji przewiduje się zagospodarowanie terenów zielonych oraz wykonanie nasadzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót do wykonania określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie prace i ewentualnie uzyskać wszelkie decyzje administracyjne - niezbędne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Zgłoszenia robót do właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej dokona Zamawiający. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń rekreacyjnych niż zawarte w dokumentacji przetargowej pod warunkiem zachowania co najmniej takich samych parametrów urządzeń, jak też materiałów, jakie zostały przyjęte w programie funkcjonalno - użytkowym. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy, b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, d) ewentualne inne nie wymienione prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, e) opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, f) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawy.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach