Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy i przebudowy pasa drogowego odcinka ulicy Jacka Kuronia w Lublinie wraz z odwodnieniem i oświetleniem oraz sprawowanie nadzoru autorskiego

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy i przebudowy pasa drogowego odcinka ulicy Jacka Kuronia w Lublinie wraz z odwodnieniem i oświetleniem oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. sporządzenie dokumentacji: 1.1. wykonanie koncepcji - propozycji rozwiązań geometrycznych rozbudowy pasa drogowego odcinka ul. Jacka Kuronia w Lublinie w ilości 3 egzemplarzy zawierającej: - część opisową (opis techniczny), - część graficzną: plan sytuacyjny (z elementami stałej organizacji ruchu i propozycją rozmieszczenia uzbrojenia technicznego), profile podłużne, przekroje normalne i konstrukcyjne. Koncepcja rozwiązań geometrycznych odcinka ul. Jacka Kuronia w Lublinie powinna obejmować odcinek zgodnie z załącznikiem graficznym. Projekt koncepcyjny może być sporządzony na aktualnej kopii mapy zasadniczej pozyskanej z Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie. Wykonawca po przedłożeniu Zamawiającemu koncepcji rozwiązań geometrycznych przedmiotowych odcinków ulic, zawierającej ww. materiały i uzyskaniu pozytywnej opinii Zamawiającego, wystąpi o wydanie warunków branżowych budowy i usunięcia, bądź zabezpieczenia kolizji istniejącego uzbrojenia z budową ulicy do stosownych zarządców sieci (w przypadku gdy załączone warunki techniczne będą nie wystarczające); 1.2. wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej: - pozyskanie mapy sytuacyjno-wysokościowej dla celów projektowych w skali 1:500, - wykonanie dokumentacji opisowo - graficznych podziału nieruchomości i czasowego korzystania z nieruchomości obejmującej: mapę sytuacyjną, linie rozgraniczające, współrzędne punktów załamania linii rozgraniczających, punktów charakterystycznych ulic i obiektów inżynierskich, wymiary i powierzchnię nieruchomości zajętej pod inwestycję, - wykonanie operatu technicznego dotyczącego podziału działek, opracowanego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. 2013, poz. 687 z późn. zmianami); 1.3. sporządzenie projektów budowlanych branży: drogowej, sanitarnej (kanalizacja deszczowa), elektrycznej (oświetlenie drogowe) oraz zabezpieczenia lub usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną - po 8 egz.; 1.4. sporządzenie projektów wykonawczych branży: drogowej, sanitarnej (kanalizacja deszczowa), elektrycznej (oświetlenie drogowe), oraz zabezpieczenia lub usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną - po 6 egz.; 1.5. przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia i uzyskania przez Gminę Lublin decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z art. 11d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach przygotowania przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687 z późn. zm.) wraz z wypełnionym wnioskiem; 1.6. wykonanie projektu branży zieleń - obejmującego szczegółową inwentaryzację dendrologiczną drzew i krzewów, przewidzianych do wycinki lub przesadzenia (w przypadku kolizji z infrastrukturą techniczną) oraz zaprojektowanie sposobu zagospodarowania zielenią pasów drogowych projektowanych ulic - po 8 egz.; 1.7. uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym; 1.8. opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do uzgodnienia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów dla każdej z branż - po 3 egz.; 1.9. wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu - po 4 egz.; 1.10. wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektów czasowej organizacji ruchu na etapie realizacji robót budowlanych; 1.11. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż - po 6 egz.; 1.12. przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD; Dokumentacja w formacje *.pdf powinna być przekazana jako jeden plik dla każdej branży, ponadto dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron, oraz niezbędne opinie i uzgodnienia. Przedmiary należy przedłożyć w formie pozwalającej na otwarcie pliku w programie NORMA (format *ath). 2. Sprawowanie nadzoru autorskiego: 2.1. wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.); 2.2. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji; 2.3. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji; 2.4. ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego; 2.5. udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie; 2.6. wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego; 2.7. bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej: 3.1. sporządzenie Tabeli Elementów Rozliczeniowych; 3.2. wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę; 3.3. wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp; 3.4. uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót; 3.5. prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót; 3.6. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej; 3.7. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB; 3.8. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 3 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: dokumentację projektową podstawową z naniesionymi zmianami oraz dodatkową jeżeli została sporządzona w trakcie realizacji umowy; STWiORB (z dokumentów umowy, ewentualnie uzupełniające lub zamienne), dzienniki budowy (oryginały), książkę obmiarów lub druki obmiaru robót (oryginały), recepty i ustalenia technologiczne, wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie z STWiORB, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z STWiORB, opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich wyników badań i pomiarów załączonych do odbioru i wykonanych zgodnie z STWiORB wraz z wykazem odchyleń ich uzasadnieniem i omówieniem, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu, kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku inwentaryzacji powykonawczej oraz wykaz zmian gruntowych zarejestrowane we właściwym organie zgodnie z wymogami właściwych przepisów prawa, protokół odebranych elementów robót i świadectwo płatności końcowej sprawdzone przez Inspektora Nadzoru, korespondencję i inne dokumenty mające istotne znaczenie dla przebiegu realizacji inwestycji, 3.9. rozebranie kolidujących elementów infrastruktury technicznej m. in. istniejących chodników, elementów oświetlenia drogowego i wywiezienie wskazanych elementów do magazynu wskazanego przez Zamawiającego na odległość do 15 km, 3.10. monitoring i ewentualna naprawa lub przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej, doszczelnienia wszystkich studni kanalizacji deszczowej, wymiana włazów na wszystkich studniach na włazy z zamknięciem ryglowym, wymiana wpustów, 3.11. monitoring całości kanalizacji deszczowej (nowy i istniejący odcinek), 3.12. przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 0/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach