Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 235 700 , fax. 713 235 750
- Data zamieszczenia: 2021-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Namysłowska 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 235 700, fax. 713 235 750
REGON: 20610504000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót rozbiórkowych budynku handlowo- usługowego stanowiącego własność Gminy Wrocław położonym we Wrocławiu przy ul. Opatowickiej 21 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej Dokumentacji projektowej zwanej dalej „Dokumentacją” z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz zatwierdzenia projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę, przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji oraz wykonanie robót rozbiórkowych wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wynikających z opracowanej Dokumentacji projektowej zwanych dalej ,,Robotami budowlanymi” w budynku handlowo- usługowym stanowiącym własność Gminy Wrocław położonym przy ul. Opatowickiej 21 we Wrocławiu. 3. Dokumentacja wykonana zostanie zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 4. Zakres robót budowlanych obejmuje tymczasowe zabezpieczenie terenu budowy, uzyskanie zgody i poniesienie wszelkich opłat związanych z zajęciem pasa drogowego/i pasa zieleni w razie konieczności, rozbiórkę budynku oraz przyległej szklarni do powierzchni terenu, niwelację i utwardzenie terenu, karczowanie terenu w pomieszczeniu szklarni, zabezpieczenie istniejącej zieleni wysokiej, zabezpieczenie ogrodzenia budynku sąsiedniego, wywóz oraz utylizacja odpadów po rozbiórce, zabezpieczenie terenu po wykonanych pracach, uzyskanie zgody poszczególnych gestorów mediów i demontaż podłączonych sieci. 5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny przedmiot 45111000-8 Dodatkowe przedmioty 71000000-8 6. Zamówienie zostało podzielone na dwa następujące etapy: 1) Etap I – obejmuje opracowanie kompleksowej Dokumentacji z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz zatwierdzenia projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę, przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji; 2) Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wynikających z opracowanej Dokumentacji projektowej oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej. 7. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy z załącznikami – załącznik do SIWZ; 2) Projekt umowy – załącznik do SIWZ. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w niniejszym postępowaniu wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy osoby wykonujące prace fizyczne na budowie. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 9. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. w oświadczeniu własnym Wykonawcy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja i modernizacja sali gimnastycznej Liceum Ogólnokształcącego im. Jana III Sobieskiego w Oławie z renowacją zabytkowego oświetlenia zewnętrznego
Dodano: 2024-05-27 - „Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic: Sienkiewicza, Cicha, Niecała, Zielona i Młynarska w Piławie Górnej”. Zadanie realizowane w formule „ zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-04-19 - Remont nawierzchni chodników, ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-03-29 - Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach
Dodano: 2024-02-21 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie miasta Lubina - część 2.
Dodano: 2023-11-08 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie miasta Lubina - Część 2 - ulica Wrocławska i Tulipanowa.
Dodano: 2023-09-01 - Modernizacja ulicy Zdrojowej w Dusznikach-Zdroju
Dodano: 2023-08-11 - Modernizacja ulicy Zdrojowej w Dusznikach - Zdroju
Dodano: 2023-04-13 - Budowa budynku przedszkola i żłobka w Krosnowicach
Dodano: 2023-03-14 - Modernizacja ulicy Zdrojowej w Dusznikach - Zdroju
Dodano: 2023-03-10