Gmina Kłodzko ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, Okrzei 8 a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 64 74 161
- Data zamieszczenia: 2023-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodzko
Okrzei 8 a
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 74 64 74 161
REGON: 890717964 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugklodzko.nv.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku przedszkola i żłobka w Krosnowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pn.: „Budowa budynku przedszkola i żłobka w Krosnowicach”, dz. nr 2000/4 obręb Krosnowice.1.1 Planowana inwestycja obejmuje I etap budowy i wyposażenie nowoczesnego, niskoemisyjnego, energooszczędnego budynku, przedszkola z 4 oddz. i żłobka z min. 4 oddz. w Krosnowicach (rozwiązania EKO i OZE).Ilość miejsc w przedszkolu: 100, żłobku: 32. W budynku m.in.: sala widowiskowa, terapeutyczna, bawialnie, sypialnie, pracownia artystyczna, łazienki, szatnie, 1 kuchnia, jadalnie, gabinety specjalistyczne, pierwszej pomocy, pomieszczenia socjalne, sanitarne, techniczne, biurowe oraz zagospodarowanie terenu. Nowopowstały budynek, będzie mieścił 2 jednostki organizacyjne GK (przedszkole oraz żłobek) z 1 kuchnią przygotowującą posiłki dla 2 placówek. Zaplanowano: użycie rozwiązań mających wpływ na efekt. energetyczną, zwartą bryłę, materiały o dużej absorbcji ciepła. Budynek zaprojektowany został z myślą o zrównoważonym rozwoju, uwzględnia rozwiązania obniżające koszty utrzymania, poprzez użycie odpowiednich parametrów izolacyjności przegród, minimalizując straty ciepła i wykorzystując OZE.. Budynek zapewni szereg ważnych udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami. Wentylacja nawiewno wywiewna z odzyskiem ciepła oraz systemami filtrującymi do oczyszczania powietrza zapewniającymi przeciwdziałanie rozprzestrzeniania się wirusów w tym COVID-19. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 65 000,00 zł [słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100].Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w rozdziale XV SWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;1.4 zdolności technicznej lub zawodowej.Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy:2.1 W zakresie warunku określonego w ppkt 1.1 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2 W zakresie warunku określonego w ppkt. 1.2 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3 W zakresie warunku określonego w ppkt. 1.3 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4 W zakresie warunku określonego w ppkt. 1.4 wykażą2.4.1 Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zadania w zakresie podobnym jak wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, tj. którego przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej równej 2 500 000,00 zł brutto każda.2.4.2. Dysponowanie osobami posiadającymi następujące uprawnienia budowlane:a) (co najmniej) 1 osobę posiadającą kwalifikacje w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej.2.4.3.Wykonawca dołączy informację dotyczącą osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy wraz podaniemnumeru uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic: Sienkiewicza, Cicha, Niecała, Zielona i Młynarska w Piławie Górnej”. Zadanie realizowane w formule „ zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-04-19 - Remont nawierzchni chodników, ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych w pasach drogowych dróg gminnych na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-03-29 - Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach
Dodano: 2024-02-21 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie miasta Lubina - część 2.
Dodano: 2023-11-08 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie miasta Lubina - Część 2 - ulica Wrocławska i Tulipanowa.
Dodano: 2023-09-01 - Modernizacja ulicy Zdrojowej w Dusznikach-Zdroju
Dodano: 2023-08-11 - Modernizacja ulicy Zdrojowej w Dusznikach - Zdroju
Dodano: 2023-04-13 - Modernizacja ulicy Zdrojowej w Dusznikach - Zdroju
Dodano: 2023-03-10 - Budowa Strefy Aktywności w Dusznikach – Zdroju
Dodano: 2023-03-07 - „Dostępna Gmina Kłodzko" dostosowanie budynku UG w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (PFRON)
Dodano: 2023-02-01