Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Przychodni Miejskiej w Pieszycach.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Miejska ogłasza przetarg

  • Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Królowej Jadwigi
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 367 227 , fax. 748 367 227
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Miejska
    ul. Królowej Jadwigi 1
    58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 748 367 227, fax. 748 367 227
    REGON: 89110048000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodniapieszyce.eu.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Przychodni Miejskiej w Pieszycach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Przychodni Miejskiej w Pieszycach. Ponadto zadaniem wykonawcy będzie uzyskania wszelkiej wymaganej przepisami prawa i niezbędnej dokumentacji, koniecznej do wykonania przedmiotu zamówienia, który został szczegółowo opisany w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załączniku nr 1 do SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Podstawą planowanych robót ma być opracowana kompletna dokumentacja projektowa wielobranżowa: projekt budowlany, dokumentacja wykonawcza planowanych robót związanych z zakresem robót remontowych budynku opisanym w PFU wraz z wykonaniem na jej podstawie robót budowlanych. Podstawą dla sporządzenia dokumentacji są obowiązujące przepisy prawa w szczególności:  Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi;  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 września 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.);  Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. 2019 poz. 595). b) Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: Budynek przychodni składa z części przeznaczonej do remontu oraz nowej części, w której trwają prace budowlane związane z jej budową. Obydwie części stanowią jeden budynek. Budynek przychodni zlokalizowany jest na terenie działki nr 951 Obr. środkowy Pieszyce w Pieszycach przy ul. Królowej Jadwigi 1. Jest budynkiem trzykondygnacyjnym, niepodpiwniczony. Konstrukcja budynku tradycyjna, mieszana, dach półokrągły kryty blachą trapezową. Elewacja wykonana jest z tynku strukturalnego malowanego. Stolarka okienna PCV, okna zespolone. Stolarka drzwiowa aluminiowa, wewnętrzna płycinowa. Budynek wyposażony jest w instalację:  elektryczną,  teletechniczną,  informatyczną,  centralnego ogrzewania (zasilana z lokalnej kotłowni zlokalizowanej w piwnicy),  kanalizacyjną – podłączona do kanalizacji miejskiej,  ciepłej i zimnej wody użytkowej,  gazów medycznych. Nie przewiduje się zmiany zagospodarowania terenu, w zakresie prac na zewnątrz budynku przewiduje się budowę ogrodzenia nieruchomości. Nie przewiduje się zmiany istniejącej zabudowy. c) Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje:  wykonanie mapy do celów projektowych, jeżeli będzie wymagana,  wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego,  wykonanie projektu kolorystyki elewacji – wymaga spójność z częścią dobudowywaną,  opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych,  wykonanie przedmiaru robót,  uzyskanie w imieniu Zamawiającego (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa) niezbędnych uzgodnień, warunków technicznych, pozwoleń i zatwierdzeń, w tym pozwolenia na budowę (jeżeli będzie potrzebne), zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,  wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych,  oddanie gotowych pomieszczeń do użytkowania,  uzyskanie pozwolenia na użytkowanie całego obiektu – cześć remontowana oraz budowana. d) Pozostałe informacje: Na terenie obiektu prowadzone są roboty budowlane związane z rozbudową w oparciu o prawomocne pozwolenie na budowę. Wykonawca robót remontowych zobowiązany jest do uzgodnienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego, Projektanta i Kierownika budowy rozwiązań technicznych proponowanych do zastosowania na styku zakresu remontu i rozbudowy. Uwaga: Ponieważ na terenie Obiektu trwają prace budowlane dotyczące budowy nowej części przychodni, kierownikiem budowy w zakresie prac remontowych – objętych niniejszym PFU – powinien być kierownik budowy dotyczącej nowej części przychodni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości: 30 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). Szczegóły dotyczące wadium opisano w pkt. XV SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach