Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania z VI edycji Budżetu Obywatelskiego pn.: „Przebudowa ul. Koszalińskiej” (BO 20/VIII/11)

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-214 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22i
    41-214 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22, , fax. -
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania z VI edycji Budżetu Obywatelskiego pn.: „Przebudowa ul. Koszalińskiej” (BO 20/VIII/11)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania z VI edycji Budżetu Obywatelskiego pn.: „Przebudowa ul. Koszalińskiej” (BO 20/VIII/11): Części 1: na odcinku od budynku nr 1 do nr 19 w ciągu ul. Koszalińskiej Części 2: na odcinku od budynku nr 12 do nr 24 w ciągu ul. Koszalińskiej Ulica Koszalińska stanowi drogę wewnętrzną Gminy. Całość zadania realizowane będzie na działkach nr: 3222, 3221, 3219, 3099, 3104, 3109, 3108, 3106, 3107, 3105, 3101, 3103, 2293/3, 2292/7, 2291/8, 2290/8, 2289/11, 2288/8, 2287/9, 2289/13, 2290/11, 2291/11, 2292/10, 2293/6, 2294/5, 2295/7, 2296/7, 2297/7, 2298/7, 2299/5, 2300/5, 2301/5, 2302/10, 2302/14, 2305/7, 2306/7, 2307/7, 2308/4, 2310/6 obręb Zagórze, dla której Zamawiający posiada zgodę właściciela nieruchomości. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CAŁOŚĆI: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z:  przebudową istniejącej drogi na długości ok. 400 metrów, polegającej na utwardzeniu pobocza drogi, płytami betonowymi ażurowymi,  przebudową kabla energetycznego nN własności TAURON DYSTRYBUCJA S.A. wraz z otworzeniem nawierzchni jezdni w miejscu przekładki, Zakres robót (wymieniony wg kolejności realizacji):  demontaż istniejących utwardzeń z płyt betonowych 50x50 cm, płyt betonowych 35x35x5 cm w postaci pojedynczych pasów o szerokości jednej płyty oraz kostki brukowej betonowej o szerokości dwóch rzędów kostki,  demontaż krawężnika drogowego wraz z opaską betonową i płyt betonowych 50x50 cm oddzielonych od zieleńca obrzeżem betonowym,  likwidacja łańcuchowego ogrodzenia,  wykonanie koryta pod utwardzenie pobocza,  montaż płyt betonowych ażurowych z wypełnieniem otworów żwirem,  montaż krawężników betonowych wysokich i najazdowych,  montaż obrzeży betonowych,  montaż obramowań drzew z kostki granitowej 12x12 x12 cm,  regulacja urządzeń uzbrojenia podziemnego terenu w obszarze prowadzonych prac; skrzynki żeliwne wodociągowe zasuw i hydrantów, skrzynki żeliwne gazowe, skrzynki teletechniczne wraz z wymianą uszkodzonych ram i pokryw,  przekładka kabla energetycznego,  uzupełnienie nawierzchni asfaltobetonowej jezdni wzdłuż wymienianego krawężnika,  humusowanie i obsianie trawą terenów przyległych i wzdłuż wymienianego przyłącza,  zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu wg wywiadów branżowych stanowiących osobny załącznik do postępowania,  zabezpieczenie innego uzbrojenia niewykazanego na mapach, kolidującego z planowanymi robotami,  organizacja ruchu na czas prowadzenia robót,  wykonanie innych robót wynikłych w trakcie opracowania projektu oraz realizacji robót – w szczególności wycinka krzewów, frezowanie pnia drzewa oraz utrzymanie w nienaruszonym stanie istniejącego drzewostanu przewidzianego do pozostawienia. Uwaga ! 1. Roboty należy skoordynować z robotami związanymi z wymianą słupów oświetleniowych - realizacja wg odrębnego postępowania prowadzonego przez Gminę Sosnowiec, Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta w Sosnowcu. 2. Zakres planowanych robót i ich rodzaje określone w programie funkcjonalno-użytkowym są szacunkowe, ostateczne ilości wynikać będą z opracowanej dokumentacji projektowej. 3. Dla potrzeb oszacowania kosztów robót, zamawiający przekazuje kopię mapy zasadniczej w skali 1:500 z zaznaczonym zakresem planowanych robót. Szczegółowe rozwiązania projektowe wpływające na zwiększenie robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Rodzaj materiału: Wbudowane materiały winny posiadać parametry jak niżej: - krawężniki betonowe uliczne/wysokie o przekroju 15x30x100 cm, - krawężniki betonowe uliczne/najazdowe o przekroju 15x22x100 cm, - ława betonowa z oporem z betonu C12/15, - obrzeża betonowe o przekroju 8x30x100 cm, - płyty betonowe ażurowe gr. 8 cm, - kostka granitowa 12x12x12 cm, - asfaltobeton dla uzupełnienia nawierzchni w-wa ścieralna AC, - rury ochronne dwudzielne PCV Ø 110 mm, - materiały do zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń, - kabel energetyczne YAKY 4x120 mm2. Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania odpowiednich przepisów, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu, zgodnie z regulacjami przepisów o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry. Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych robót budowlanych. Ziemia humus: - ziemia nie powinna zawierać więcej niż 7% materii organicznej, - optymalne pH ziemi 5,5 – 6,8, - powinna posiadać strukturę gruzełkowatą, być dobrze przesianą oraz odchwaszczoną - ziemia urodzajna dostarczona na miejsce składowania - nie może być zagruzowana, przerośnięta korzeniami, zasolona lub zanieczyszczona chemicznie. Wyżej podane właściwości powinny być udokumentowane przez wykonawcę przy dostawie ziemi urodzajnej na miejsce składowania (powinna posiadać aktualne badania dotyczące odczynu pH oraz zawartości mikroelementów) – Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: Program Funkcjonalno-Użytkowy określa wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji i przekazania w użytkowanie wszystkich założonych elementów. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:  dokonania wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia,  wykonania we własnym zakresie, w obrębie inwestycji, monitoringu istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanej z funkcjonowaniem dróg oraz sporządzenia oceny stanu technicznego (wykonanie przekopów kontrolnych, otwarcia urządzeń,…)  opracowania dokumentacji projektowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno- budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie branży drogowej i branży energetycznej,  opracowania projektów zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z planowanymi robotami drogowymi,  opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – fakultatywnie w przypadku zmiany załączonych do programu funkcjonalno-użytkowego. Załączone do programu funkcjonalno-użytkowego Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych są odpowiednie dla proponowanej technologii robót,  wykonania i zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu,  opracowania informacji BiOZ,  opracowania harmonogramu realizacji prac,  uzyskania wymaganych uzgodnień i zatwierdzenie dokumentacji projektowej,  pełnienia obowiązków nadzoru autorskiego,  zrealizowania robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę,  sporządzenia dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Planowane roboty związane z przebudową ul. Koszalińskiej w zakresie utwardzenia poboczy mają zapewnić poprawę warunków ruchu drogowego, komfortu poruszania się, a także estetykę miejsc przestrzeni publicznej dla mieszkańców. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonane w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, a także przy zachowaniu przejezdności na każdym etapie prowadzonych robót. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia robót w cyklu roboczym gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zawartej umowie, przy zapewnieniu właściwej jakości robót. Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia odpowiedzialności cywilnej za:  organizację robót budowlanych,  zabezpieczenie interesów osób trzecich,  ochronę środowiska,  warunki bezpieczeństwa pracy,  warunki bezpieczeństwa ruchu drogowego,  zapewnienie nadzoru właścicieli uzbrojenia podziemnego kolidującego z robotami drogowymi. Kontroli Zamawiającego będą w szczególności poddane:  rozwiązania projektowe zawarte w projekcie wykonawczym przed ich skierowaniem do realizacji robót budowalnych – w aspekcie zgodności z Programem funkcjonalno- użytkowym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy,  stosowane gotowe wyroby budowlane – w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w specyfikacjach technicznych,  sposób wykonania robót budowlanych - w aspekcie zgodności wykonania z projektem wykonawczym i specyfikacjami technicznymi. Sprawdzeniu i kontroli będą podlegały:  użyte wyroby budowlane i powstałe w wyniku robót budowlanych elementy obiektu w odniesieniu do ich parametrów oraz ich zgodności z dokumentami budowy,  jakość wykonania robót i dokładność montażu,  prawidłowość funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia. Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy, na odcinku prowadzonych robót naruszony teren należy przekopać, usunąć zanieczyszczenia, pokryć warstwą humusu grubości 10 cm i obsiać mieszankami traw niskich, odpornymi na czynniki występujące w pasie drogowym. Miejsce po frezowanym pniu uzupełnić humusem i obsiać trawą. Przedmiot zamówienia podzielny jest na dwie części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosowne pełnomocnictwo jeżeli dotyczy Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach