Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej - ulicy Warszawskiej oraz odcinka ulicy Zagrodowej w Pogwizdowie

Gmina Hażlach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-419 Hażlach, Główna 57
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 856 9479
  • Data zamieszczenia: 2023-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hażlach
    Główna 57
    43-419 Hażlach, woj. śląskie
    tel. 33 856 9479
    REGON: 072182479
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej - ulicy Warszawskiej oraz odcinka ulicy Zagrodowej w Pogwizdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej - ulicy Warszawskiej na długości 532m oraz odcinka ulicy Zagrodowej w Pogwizdowie na długości 218m. W ramach niniejszej przebudowy przewiduje się przede wszystkim remont istniejącej nawierzchni, poprawę istniejącego odwodnienia.Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie :a) wykonanie odwodnienia realizowane poprzez zaprojektowane odpowiednio spadki poprzeczne i podłużne i korytka odwadniające oraz kanalizację deszczową,b) wzmocnienie istniejącej podbudowy poprzez głęboki recykling wraz z jej stabilizacją – grubość 30cm, c) wzmocnienie podbudowy warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - grubość 10cm,d) skropienie emulsją asfaltową, e) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W - grubość 5cm,f) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S - grubość 4cm,g) remont istniejących zjazdów,h) uzupełnienie poboczy frezem asfaltowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2020, poz. 299).Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:4.1.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył przynajmniej dwa (2) zadania obejmujące roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub budowie drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto każda.UWAGA 1: Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, dla których wystawiono Protokół Odbioru Końcowego.UWAGA 2: W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej).4.2.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia tj.:• kierownik budowy – 1 osoba o następujących kwalifikacjach: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządzie zawodowym architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).Uprawnienia winny być potwierdzone decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub inne ważne uprawnienia do projektowania w tej specjalności bez ograniczeń, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający uzna również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334 z późn. zm.).UWAGA 3: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby na inną posiadającą co najmniej takie same kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia w trakcie realizacji zamówienia. O planowanej zmianie osób lub dodatkowych osobach przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tej osoby do wykonania prac.Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełnienia określonego wyżej warunku w zakresie pkt 4.1. przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach