Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH”

Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, Rybickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8340821 , fax. 468340823
  • Data zamieszczenia: 2021-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
    Rybickiego 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 8340821, fax. 468340823
    REGON: 00065711900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW SZPITALNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH”. 2. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach i obejmuje 6 budynków: a) Pawilon D – Budynek Zakaźny b) Pawilon E – Budynek Laryngologii c) Pawilon F – Budynek Rehabilitacji i Ortopedii d) Pawilon G – Budynek Administracji e) Przychodnia ul. Wita Stwosza – Budynek nowy f) Przychodnia ul. Wita Stwosza – Budynek stary 3. Prace montażowo-budowlane należy prowadzić z uwzględnieniem charakteru obiektu. Wszelkie utrudnienia w normalnej działalności szpitala powinny być zaplanowane i uzgodnione z odpowiednim wyprzedzeniem z Zamawiającym oraz Użytkownikami, w szczególności wszelkie przerwy w dopływie energii elektrycznej, ogrzewania lub wody użytkowej. 4. Dane ogólne budynków: a) Pawilon D – Budynek Zakaźny: powierzchnia użytkowa 1480,00 m2, powierzchnia zabudowy 1199,10 m2, kubatura 6414,00 m3, b) Pawilon E – Budynek Laryngologii: powierzchnia użytkowa 857,00 m2, powierzchnia zabudowy 795,20 m2, kubatura 3852,00 m3, c) Pawilon F – Budynek Rehabilitacji i Ortopedii: powierzchnia użytkowa 1518,80 m2, powierzchnia zabudowy 1767,96 m2, kubatura 7391,00 m3, d) Pawilon G – Budynek Administracji: powierzchnia użytkowa 1039,80 m2, powierzchnia zabudowy 758,30 m2, kubatura 6753,00 m3, e) Przychodnia ul. Wita Stwosza – Budynek nowy: powierzchnia użytkowa 705,00 m2, powierzchnia zabudowy 865,24 m2, kubatura 3682,00 m3, f) Przychodnia ul. Wita Stwosza – Budynek stary: powierzchnia użytkowa 455,00 m2, powierzchnia zabudowy 375,00 m2, kubatura 1591,00 m3, 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a sporządzenie planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane b opracowanie opinii konstruktorskiej dotyczącej wytrzymałości dachów, na których będą montowane instalacje fotowoltaiczne, c opracowanie dokumentacji projektowej dla każdego budynku (projekty budowlane – jeśli wymagane – po 4 egz., projekty wykonawcze dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – po 2 egz. kosztorysy uproszczone - po 2 egz., oraz wszystkie wskazane dokumentacje i kosztorysy w wersji elektronicznej w formacie *.pdf oraz w wersji edytowalnej *. doc, *.dwg, *.ath), d zapewnienie nadzoru autorskiego, e opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikiem harmonogramu planowych wyłączeń zasilania, f zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa, g wykonanie prac budowlanych, h wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, i opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalacje fotowoltaiczne wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych, j opracowaniu dokumentacji powykonawczej dla każdego budynku (po 2 egz. oraz w wersji elektronicznej), k przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi, l uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu, m branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument), n usługi serwisowe, wraz z kosztami materiałów eksploatacyjnych podlegających okresowym wymianom, w okresie gwarancyjnym. 6. Zakres dokumentacji projektowej i powykonawczej obejmuje w szczególności: a przygotowanie dokumentacji odrębnie dla każdego budynku, b skompletowanie dokumentacji w odrębnych skoroszytach, posegregowanych i wpiętych do segregatorów w sposób uzgodniony z Zamawiającym (skoroszyty i segregatory wg jednego wzoru i w jednolitej kolorystyce), c umieszczenie na okładkach, stronach tytułowych, grzbietach segregatorów logotypów programu dofinansowania – do uzgodnienia z Zamawiającym. 7. Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Pawilon D – Budynek Zakaźny − Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K. − Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm, − Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K, − Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K, − Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, − Wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie energooszczędne LED, − Zastosowanie systemu zarządzania energią, − Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy nie mniejszej niż 19,6 kWp. b) Pawilon E – Budynek Laryngologii − Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K. − Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm, − Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K, − Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K, − Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, − Wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie energooszczędne LED, − Zastosowanie systemu zarządzania energią. c) Pawilon F – Budynek Rehabilitacji i Ortopedii − Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K. − Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm, − Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K, − Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K, − Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, − Wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie energooszczędne LED, − Zastosowanie systemu zarządzania energią. d) Pawilon G – Budynek Administracji − Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K. − Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm, − Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K, − Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K, − Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, − Wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie energooszczędne LED, − Zastosowanie systemu zarządzania energią, − Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy nie mniejszej niż 8,96 kWp. e) Przychodnia ul. Wita Stwosza – budynek nowy − Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K. - Docieplenie ścian zewnętrznych cokołowych warstwą izolacji grubości 10 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K, − Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm, − Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K, − Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K, − Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, − Wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie energooszczędne LED, − Zastosowanie systemu zarządzania energią. f) Przychodnia ul. Wita Stwosza – budynek stary − Ocieplenie ścian zewnętrznych warstwą izolacji grubości 16 cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,036 W/m·K. − Ocieplenie stropodachu warstwą izolacji o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/m·K i gr. 24 cm, − Wymiana stolarki okiennej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła dla okna U= 0,9 W/m2·K, − Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na stolarkę o współczynniku przenikania ciepła U= 1,3 W/m2K, − Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej, − Wymiana oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie energooszczędne LED, − Zastosowanie systemu zarządzania energią. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy (dalej: PFU) oraz Załącznik nr 11 do SIWZ – Audyty energetyczne. Mając na uwadze, iż zgodnie z treścią Istotnych Postanowień Umowy zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c., oferta Wykonawcy winna obejmować realizację całości przedmiotu zamówienia tj. również wykonanie wszelkich prac tymczasowych, towarzyszących, naprawczych, demontażowych niezbędnych do osiągnięcia rezultatu rzeczowego przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU, a cena winna uwzględnić wszelkie koszty z tym związane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach