Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych – tj. Budowa oświetlenia wraz z przebudową nawierzchni alejek na skwerze pomiędzy ulicami Leśną, Moniuszki i Szymańskiego w Zawierciu”.

GMINA ZAWIERCIE ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, LEŚNA 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67
  • Data zamieszczenia: 2022-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ZAWIERCIE
    LEŚNA 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67
    REGON: 276258871
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych – tj. Budowa oświetlenia wraz z przebudową nawierzchni alejek na skwerze pomiędzy ulicami Leśną, Moniuszki i Szymańskiego w Zawierciu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia: „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych – tj. Budowa oświetlenia wraz z przebudową nawierzchni alejek na skwerze pomiędzy ulicami Leśną, Moniuszki i Szymańskiego w Zawierciu”.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1. Prace projektowe, tj:1) uzyskanie zatwierdzenia koncepcji technicznej od Zamawiającego,2) uwzględnienie w opracowywanej dokumentacji wymagań osób starszych i niepełnosprawnych, przyjęte szerokości, pochylenia chodnika, poziomy krawężników i obrzeży na połączeniach ciągów komunikacyjnych nie mogą stwarzać barier w poruszaniu dla osób z dysfunkcjami w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich,3) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę, przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych. Przekazanie dokumentacji odbędzie się na podstawie protokołu przekazania i oświadczenia Projektanta o kompletności dokumentacji oraz o tym, że projekt został wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami prawa oraz normami i jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Do dokumentacji należy także dołączyć oświadczenie Projektanta, że wszelkie zmiany i uwagi wniesione na etapie uzgodnień, zostały wprowadzone do projektu.Dokumentacja projektowa winna obejmować wykonanie:1) projektu budowlanego, który winien być przedłożony Zamawiającemu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej. Projekt powinien być opracowany tak, aby umożliwiał otrzymanie pozwolenia na budowę właściwego organu;2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), w 2 egz.w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu wersji elekt.;3) przedmiaru robót w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektr.; 4) kosztorysu inwestorskiego w 2 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektr.;5) projektu czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w 3 egz.w wersji papierowej oraz w 1 egz.w wersji elektronicznej;6) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.2. Roboty budowlane tj.:1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dok.projektową, zakres robót obejmuje:a) ułożenie nawierzchni alejek w ich istniejącym śladzie o szerokości 1,6 m z kostki brukowej betonowej (bezfazowej) gr. 8 cm na pow. ok. 830 m2: kostka prostokątna o wym. 20x10x8 cm kolor złota jesień wraz z podbudową gr. 18 cm. Wysokościowo nawierzchnię alejek dostosować do bezp. przylegających chodników w ulicach Leśnej i Moniuszki. W miejscu prostokątnego placu o wymiarach 11,0 m x 24,0 m należy zaprojektować i wykonać alejkę w kształcie koła o średnicy wewn.(zieleńca) 6,0 m i szerokości alejki 2,2 m – identyczne jak przy pomniku, pozostałe alejki połączyć z zaprojektowaną alejką w kształcę koła celem zach. głównych ciągów komunikacyjnych na terenie skweru, przed masztami flagowymi zach. istniejącą szerokość alejki (3,0 m),b) rozebranie istniejących alejek o nawierzchni asfaltobetonowej o gr. ok. 3 cm na powierzchni ok. 1 510 m2 wraz z jej wywozem i utylizacją,c) rozebranie istniejących obrzeży na długości 700 mb wraz z ich wywozem i utylizacją,d) rozebranie istniejącej podbudowy o gr. ok. 10 cm wraz z jej wywozem i utylizacją na pow. 1 510 m2,e) ułożenie obrzeża betonowego o wymiarach 30x8x100 cm kolor grafit na długości ok. 630 mb na ławie betonowej o wym. 20x15 cm. Obrzeże betonowe należy zabudować pomiędzy nawierzchnią alejek z kostki brukowej i trawnikiem,f) ustawienie 6 szt. betonowych donic o wymiarach 120x60x60 cm, g) przestawienie 6 szt. ławek parkowych wraz z ułożeniem nawierzchni z kostki brukowej betonowej (bezfazowej) gr. 8 cm. Pow. kostki uwzgl. jest w ilości wskazanej w lit. a,h) przestawienie 6 szt. koszy ulicznych wraz z ich umyciem i oczyszczeniem z grafiti,i) dostarczenie i montaż 8 szt. słupów aluminiowych o wys. 4,5 m wraz z fundamentem betonowym. Grubość ścianki słupa 3 mm. Średnica słupa przy podstawie 114 mm. Średnica słupa na wierzchołku 60 mm,j) dostarczenie i montaż 8 szt. wysięgników aluminiowych jednoramiennych przeznaczonych na słupy aluminiowe. Dł. wysięgnika 500 mm,k) dostarczenie i montaż 8 szt. opraw led o mocy min. 27 W, stopień ochrony IP 66 dla części optycznej i układu zasilającego. Oprawa wyk.ze stopu aluminium. Liczba diod: min. 12,l) ułożenie kabla elektroenergetycznego na dł. ok. 250 mb,m) humusowanie o gr. 10 cm z posianiem trawy na pow. ok. 750 m2,n) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,o) prowadzenie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania,p) w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnymi do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie zabezp.sieci lub usunięcia kolizji. Szczegółowe rozwiązania winny być zgodnie z warunkami techn.gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa PFU.Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawierają także PPU, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia. 3. Tam, gdzie w SWZ , w tym w PFU lub innych dok. zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakt. produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm europejskich , ocen tech., wspólnych specyfikacji tech. lub innych odniesień , o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Z. zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równ. lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów tech. nie gorszych od założonych w dok. oraz będą zgodne pod względem:a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fiz., liczba elementów składowych),b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane tech., konstrukcja),e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,f) standardów emisyjnych,oraz pod warunkiem udow. przez Wyk. zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.(….)6. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.7. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.8. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezp. związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie robót budowlanych) tj. tj. roboty związane z instalacją oświetlenia, rozbiórką, wykonaniem podbudowy, nawierzchni oraz roboty towarzyszące były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podw. (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dot. osób: projektanta/ów, kierujących robotami budowlanymi, wykonujących usługi transportowe, dostawców mat. bud., sprzętu, urządzeń, osób fiz. prowadzących działalność gosp., urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.9. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełn. zg.z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie wprowadza barier archit. dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. PFU przewiduje uwzględnienie w opracowanej dok.wymagań osób starszych i niepełnosprawnych, przyjęte szerokości, pochylenia chodnika, poziomy obrzeży na połączeniach ciągów komunikacyjnych nie mogą stwarzać barier w poruszaniu dla osób z dysfunkcjami w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich.Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach