Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych trzech budynków oświatowych w ramach Projektu: „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Nieborów”.

Gmina Nieborów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 385 613 , fax. 468 385 658
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieborów
    Aleja Legionów Polskich 26
    99-416 Nieborów, woj. łódzkie
    tel. 468 385 613, fax. 468 385 658
    REGON: 75014836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nieborow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych trzech budynków oświatowych w ramach Projektu: „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Nieborów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a. sporządzenie planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane b. opracowanie opinii konstruktorskiej dotyczącej wytrzymałości dachów, w tym w szczególności ekspertyzy budowlanej dla dachu Sali gimnastycznej SP w Bobrownikach, c. opracowanie dokumentacji projektowej (projekty budowlane – jeśli wymagane – po 4 egz., projekty wykonawcze dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., kosztorysy uproszczone - po 2 egz., oraz wszystkie dokumentacje w wersji elektronicznej), d. uzgadnianie z odpowiednim wyprzedzeniem z Zamawiającym oraz Użytkownikami nieruchomości, na terenie których prowadzone będą prace, wszelkich czynności związanych z wykonywaniem robót budowlanych, e. opracowanie i uzgodnienie z użytkownikiem harmonogramu planowych wyłączeń zasilania, f. zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa, g. wykonanie prac budowlanych, h. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (jeśli dotyczy), i. opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych, j. opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. oraz w wersji elektronicznej), k. przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi, l. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po ich wybudowaniu, m. branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument). Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Zespół Placówek Oświatowych w Nieborowie: • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły i sali gimnastycznej wraz z pracami towarzyszącymi (powierzchnia ścian powyżej cokołu około 1185,8 m2, powierzchnia ścian cokołu i poniżej gruntu około 301,5 m2): − zszycie istniejących na elewacjach pęknięć, − uporządkowanie okablowania biegnącego na elewacjach wraz demontażem i ponownym montażem anten, − ocieplenie ścian zewnętrznych starszej części budynku, powyżej cokołu styropianem λ= 0,036W/mK, gr min. 14cm (miejscowo wełną mineralną spełniającą powyższe parametry), − ocieplenie ścian zewnętrznych środkowej części budynku, powyżej cokołu styropianem λ= 0,036W/mK, gr min. 12cm (miejscowo wełną mineralną spełniającą powyższe parametry), − ocieplenie ścian zewnętrznych sali gimnastycznej, powyżej cokołu styropianem λ= 0,036W/mK, gr min. 15cm (miejscowo wełną mineralną spełniającą powyższe parametry), − ocieplenie glifów okiennych styropianem λ= 0,036 W/mK, gr min. 2cm, − ocieplenie ścian zewnętrznych cokołu (w miejscach bez cokołu należy wykonać cokół min. 30cm powyżej gruntu) styrodurem λ= 0,036 W/mK, gr min. 10cm, − izolacja przeciwwilgociowa pionowa i pozioma fundamentów i ścian piwnicznych wraz z ociepleniem tych elementów styrodurem λ= 0,036 W/mK, gr min. 10cm, − montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, − odtworzenie chodników i opasek wokół budynku, − wykonanie nowej podbitki dachowej, − wykonanie nowych obróbek blacharskich na dachu (po ociepleniu ścian i dachów) – pasy rynnowe, rynny, obróbki attyk, zwieńczenia ścian szczytowych, itp, − remont daszków (o konstrukcji żelbetowej) nad wejściami (3 szt), − wykonanie nowych daszków (istniejące daszki w konstrukcji drewnianej) – 2szt., − demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych na elewacji, - ponowny montaż (po wykonaniu ocieplenia) elementów drobnych na elewacji: tablice informacyjne, uchwyty na flagi, drabiny wyjściowe na dach, itp., − wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, − montaż nowego orynnowania i rur spustowych wraz z ułożeniem korytek w strefie chodników i opasek odprowadzających wodę poza budynek na teren zielony, • ocieplenie stropodachu wentylowanego (nad starą częścią szkoły – dach kryty obecnie papą) granulatem z wełny mineralnej gr.24cm, min. λ=0,039W/mK - pow. ok. 232,5 m2, • ocieplenie stropodachu wentylowanego (nad środkową częścią szkoły – dach kryty obecnie blacha falistą) granulatem z wełny mineralnej gr.20cm, min. λ=0,039W/mK - pow. ok. 282,1 m2, • ocieplenie stropodachu części budynku przy sali gimnastycznej wraz z pracami towarzyszącymi - pow. ok. 119,4 m2: − usunięcie istniejących warstw wykończeniowych dachu, − ułożenie płyt ze styropapy λ= 0,039 W/mK, gr min.14cm (w dwóch warstwach) – płyty klejone do podłoża, − wykończenie dachu papą podkładową i wierzchniego krycia − podwyższenie kominów murowanych i kominków wentylacyjnych, − podwyższenie ścian szczytowych i attykowych (nadmurowanie) wraz z obróbkami z blachy stalowej ocynkowanej, • ocieplenie stropodachu nad sanitariatami i kotłownią (dobudówka przy starej części szkoły) wraz z pracami towarzyszącymi - pow. ok. 69,5 m2:: − usunięcie istniejących warstw wykończeniowych dachu, − ułożenie płyt ze styropapy λ= 0,039 W/mK, gr min.24cm (w dwóch warstwach) – płyty klejone do podłoża, − wykończenie dachu papą podkładową i wierzchniego krycia, − podwyższenie kominów murowanych i kominków wentylacyjnych, − podwyższenie ścian szczytowych i attykowych (nadmurowanie) wraz z obróbkami z blachy stalowej ocynkowanej, • wymiana starych okien drewnianych w sali gimnastycznej: − okna aluminiowe na sali gimnastycznej (duże okna), białe, podział do ustalenia z zamawiającym, − okna PCV – małe okna na zapleczu sali gimnastycznej, białe, − U=0,9 W/m2.K − montaż parapetów zewnętrznych, − okna w strefach p.poż należy wymienić na okna w odporności ogniowej, • wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe, U=1,3 W/m2.K: − szerokość wejścia przy pełnym otwarciu drzwi musi spełniać wymogi ewakuacji p.poż z budynku • montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej (min. 15,84 kWp) na dachu budynku sali gimnastycznej wraz z jej przyłączeniem • wymiana opraw oświetleniowych • modernizacja kotłowni o mocy min. 120 kW wraz z instalacją gazową i dwoma naziemnymi zbiornikami na gaz płynny, • wymiana instalacji grzewczej, Szkoła podstawowa im. Jana Pawła II w Bednarach: • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z pracami towarzyszącymi (powierzchnia ścian powyżej cokołu około 2055,7 m2, powierzchnia ścian cokołu i poniżej gruntu około 495,0 m2): − zszycie istniejących na elewacjach pęknięć, − uporządkowanie okablowania biegnącego na elewacjach wraz demontażem i ponownym montażem anten, − demontaż drewnianej okładziny ściany, − demontaż obróbek blacharskich nad oknami, − ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej cokołu styropianem λ= 0,038 W/mK, gr min. 14cm (miejscowo wełną mineralną spełniającą powyższe parametry), − ocieplenie glifów okiennych styropianem λ= 0,038 W/mK, gr min. 2cm, − ocieplenie ścian zewnętrznych cokołu (należy wykonać cokół min. 30cm powyżej gruntu) styrodurem λ= 0,036 W/mK, gr min. 10cm, − izolacja przeciwwilgociowa pionowa i pozioma fundamentów i ścian piwnicznych wraz z ociepleniem tych elementów styrodurem λ= 0,036 W/mK, gr min. 10cm, − montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, − odtworzenie chodników i opasek wokół budynku, − wymianę orynnowania wraz z ułożeniem korytek w strefie chodników i opasek odprowadzających wodę poza budynek na teren zielony, − wykonanie nowych obróbek blacharskich na dachu (po ociepleniu ścian) – pasy rynnowe, rynny, obróbki attyk, zwieńczenia ścian szczytowych, itp, - ułożenie pasa papy wierzchniego krycia na dachu (wykończenie dachu po wykonaniu nowych obróbek blacharskich), − remont daszku nad wejściem bocznym, − demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych na elewacji, − ponowny montaż (po wykonaniu ocieplenia) elementów drobnych na elewacji: tablice informacyjne, uchwyty na flagi, drabiny wyjściowe na dach, itp., − wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, • ocieplenie stropu nad częścią wyższą budynku (część budynku z wejściem głównym) wraz z pracami towarzyszącymi - pow. ok. 100,3 m2: − ułożenie płyt ze styropapy λ= 0,035 W/mK, gr min. 14cm (w dwóch warstwach), − wykończenie dachu papą podkładowa i wierzchniego krycia, − podwyższenie kominów murowanych i kominków wentylacyjnych, − podwyższenie ścian szczytowych i attykowych (nadmurowanie) wraz z obróbkami z blachy stalowej ocynkowanej, • ocieplenie stropodachu niewentylowanego (nad najwyższą częścią budynku) granulatem z wełny mineralnej gr.15cm, λ=0,038W/mK, - pow. ok. 67,2 m2 • ocieplenie stropodachu wentylowanego (nad główną częścią szkoły – dach „harmonijkowy”) granulatem z wełny mineralnej gr. 17 cm, λ=0,038W/mK - pow. ok. 689,3 m2, • ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem (pod skośnymi dachami) wełną mineralną z rolki 18 cm λ=0,039W/mK - pow. ok. 531,1 m2, • wymiana starych okien drewnianych w sali gimnastycznej: − okna aluminiowe (duże okna), białe, podział do ustalenia z zamawiającym, − okna PCV – małe okna na zapleczu sali gimnastycznej, białe, − U=0,9 W/m2.K − montaż parapetów zewnętrznych, − okna w strefach p.poż należy wymienić na okna w odporności ogniowej • montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej (min. 12,54 kWp) na dachu budynku sali gimnastycznej wraz z jej przyłączeniem • wymiana opraw oświetleniowych w całym budynku z wyjątkiem sali gimnastycznej • wymiana instalacji elektrycznych • wymiana instalacji grzewczej, Szkoła podstawowa im. Leokadii Ostrowskiej w Bobrownikach • należy wykonać ekspertyzę budowlaną wskazującą na możliwość wykonania dodatkowego obciążenia istniejącej konstrukcji warstwą ocieplenia i zalegającego zimą śniegu. W razie konieczności należy wykonać projekt wzmocnienia konstrukcji nośnej dachu oraz wzmocnić dach przed wykonaniem ocieplenia. • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły i sali gimnastycznej wraz z pracami towarzyszącymi (powierzchnia ścian powyżej cokołu około 1247,6 m2, powierzchnia ścian cokołu i poniżej gruntu około 208,6 m2): − zszycie istniejących na elewacjach pęknięć, − uporządkowanie okablowania biegnącego na elewacjach wraz demontażem i ponownym montażem anten, − ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej cokołu styropianem λ= 0,032W/mK, gr min. 15cm (miejscowo wełną mineralną spełniającą powyższe parametry), − ocieplenie glifów okiennych styropianem λ= 0,032 W/mK, gr min. 2cm, − ocieplenie ścian zewnętrznych cokołu (należy wykonać cokół min. 30cm powyżej gruntu) styrodurem λ= 0,036 W/mK, gr min. 10cm, − izolacja przeciwwilgociowa pionowa i pozioma fundamentów i ścian piwnicznych wraz z ociepleniem tych elementów styrodurem λ= 0,036 W/mK, gr min. 10cm, − montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, − odtworzenie chodników i opasek wokół budynku, − wykonanie nowej podbitki dachowej, − wykonanie nowych obróbek blacharskich na dachu (po ociepleniu ścian i dachów) – pasy rynnowe, rynny, obróbki attyk, zwieńczenia ścian szczytowych, itp, − remont daszków nad wejściami bocznymi (2 szt) i nad wejściem głównym (1 szt.), − demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych na elewacji, − ponowny montaż (po wykonaniu ocieplenia) elementów drobnych na elewacji: tablice informacyjne, uchwyty na flagi, drabiny wyjściowe na dach, itp., − wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, • ocieplenie dachu nad sala gimnastyczną, łącznikiem do sali gimnastycznej i zapleczem wraz z pracami towarzyszącymi - pow. ok. 442,75 m2: − usunięcie istniejącego pokrycia z blachy fałdowej, − usunięcie istniejącego ocieplenia wraz z warstwą wyrównawczą z betonu, − ułożenie płyt ze styropapy λ= 0,035 W/mK, gr min. 20cm (w dwóch warstwach) – płyty klejone do podłoża, − wykończenie dachu papą podkładową i blachą falistą – należy wyrobić okap szer min 40cm, − podwyższenie kominów murowanych i kominków wentylacyjnych, − podwyższenie ścian szczytowych i attykowych (nadmurowanie) wraz z obróbkami z blachy stalowej ocynkowanej, − montaż nowego orynnowania i rur spustowych wraz z ułożeniem korytek w strefie chodników i opasek odprowadzających wodę poza budynek na teren zielony, • ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem (część główna budynku szkolnego) wełną mineralną z rolki 22cm λ=0,038W/mK - pow. ok. 651,0 m2 • montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej (min. 9,90 kWp) na dachu budynku sali gimnastycznej wraz z jej przyłączeniem • wymiana opraw oświetleniowych • wymiana instalacji grzewczej, Uwaga. Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne - wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy oraz Załącznik nr 11 do SIWZ – Audyty energetyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020 poz. 299). 3. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty. 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Ziemi Łowickiej o/Nieborów Nr 95 9288 1066 1144 7151 2000 0010 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr GZEAS.2241.1.2020”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach