Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Nieborów” - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Mysłakowie

Gmina Nieborów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 385 613 , fax. 468 385 658
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieborów
    Aleja Legionów Polskich 26
    99-416 Nieborów, woj. łódzkie
    tel. 468 385 613, fax. 468 385 658
    REGON: 75014836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nieborow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Nieborów” - Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Mysłakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku Sali gimnastycznej wraz z zapleczem Sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Mysłakowie w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Nieborów”. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a. sporządzenie planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane b. opracowanie opinii konstruktorskiej dotyczącej wytrzymałości dachu, c. opracowanie dokumentacji projektowej (projekty budowlane – jeśli wymagane – po 4 egz., projekty wykonawcze dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., kosztorysy uproszczone - po 2 egz., oraz wszystkie dokumentacje w wersji elektronicznej), d. opracowanie i uzgodnienie z użytkownikiem harmonogramu planowych wyłączeń zasilania, e. zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa, f. wykonanie prac budowlanych, g. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – jeżeli będzie to wymagane, h. opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych, i. opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. oraz w wersji elektronicznej), j. przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi, k. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu, l. branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument). 2. Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) niezbędne prace demontażowe, b) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z pracami towarzyszącymi: – zszycie istniejących na elewacjach pęknięć – głównie na ścianie jednowarstwowej, – uporządkowanie okablowania biegnącego na elewacjach wraz demontażem i ponownym montażem anten, – ocieplenie ścian zewnętrznych – ściany trójwarstwowe - powyżej cokołu styropianem λ= 0,038 W/mK, gr min. 12cm (miejscowo, w strefach ppoż, wełną mineralną spełniającą powyższe parametry), – ocieplenie ścian zewnętrznych – ściana jednowarstwowa - powyżej cokołu styropianem λ= 0,038 W/mK, gr min. 15cm (miejscowo, w strefach ppoż, wełną mineralną spełniającą powyższe parametry), – ocieplenie glifów okiennych styropianem λ= 0,038 W/mK, gr min. 2cm, – ocieplenie ścian zewnętrznych cokołu (należy wykonać cokoł min. 30cm powyżej gruntu) styrodurem λ= 0,036 W/mK, gr min. 10cm, – izolacja przeciwwilgociowa pionowa i pozioma fundamentów i ścian piwnicznych wraz z ociepleniem tych elementów styrodurem λ= 0,036 W/mK, gr min. 10cm, – montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, – wykonanie opasek wokół budynku – szer min 40cm, z otoczaków - wraz z ułożeniem korytek odprowadzających wodę deszczową poza budynek na teren zielony, – wymianę orynnowania i rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi gzymsu dachowego – blacha stalowa ocynkowana, powlekana, – remont krat okiennych, – rozbiórka istniejących schodów (2szt) i wykonanie nowych odtworzeniowo (po wykonaniu ocielenia fundamentów), wykończenie schodów – preferowany beton lastryko, – wykonanie nowych obróbek blacharskich na dachu (po ociepleniu ścian) – pasy rynnowe, rynny, obróbki attyk, zwieńczenia ścian szczytowych, itp, - blacha stalowa ocynkowana, powlekana, – ułożenie pasa papy wierzchniego krycia na dachu (wykończenie dachu po wykonaniu nowych obróbek blacharskich), – demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych na elewacji, – ponowny montaż (po wykonaniu ocieplenia) elementów drobnych na elewacji: tablice informacyjne, uchwyty na flagi, kratki wentylacyjne, kamery, systemy alarmowe, itp., – montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z jej przyłączeniem, – wymianę opraw oświetleniowych, – wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, – przesadzenie krzewów rosnących bezpośrednio przy budynku (5szt.) oraz drzew iglastych (2szt.). Uwaga. Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne - wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy oraz Załącznik nr 11 do SIWZ – Audyty energetyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty. 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Ziemi Łowickiej o/Nieborów Nr 14 9288 1066 1144 7151 2000 0110 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr GZEAS.076.31.2.2020”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach