Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Bełchowie w ramach Projektu: „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Nieborów”.

Gmina Nieborów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 385 613 , fax. 468 385 658
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieborów
    Aleja Legionów Polskich 26
    99-416 Nieborów, woj. łódzkie
    tel. 468 385 613, fax. 468 385 658
    REGON: 75014836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nieborow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Bełchowie w ramach Projektu: „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Nieborów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a. sporządzenie planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane, b. opracowanie opinii konstruktorskiej dotyczącej wytrzymałości dachu, c. opracowanie dokumentacji projektowej (projekty budowlane – jeśli wymagane – po 4 egz., projekty wykonawcze dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., kosztorysy uproszczone - po 2 egz., oraz wszystkie dokumentacje w wersji elektronicznej), d. opracowanie i uzgodnienie z użytkownikiem harmonogramu planowych wyłączeń zasilania, e. zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa, f. wykonanie prac budowlanych, g. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, h. opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych, i. opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. oraz w wersji elektronicznej), j. przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi, k. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu, l.branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument). Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: • niezbędne prace demontażowe, • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły (bez sali gimnastycznej i zaplecza Sali gimnastycznej, powierzchnia ścian powyżej cokołu około 654,80 m2.; powierzchnia ścian cokołu i poniżej gruntu około 146,70 m2) wraz z pracami towarzyszącymi: zszycie istniejących na elewacjach pęknięć, uporządkowanie okablowania biegnącego na elewacjach wraz demontażem i ponownym montażem anten, ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej cokołu styropianem λ= 0,036 W/mK, gr min. 15cm (miejscowo wełną mineralną spełniającą powyższe parametry), ocieplenie glifów okiennych styropianem λ= 0,036W/mK, gr min. 2cm, ocieplenie ścian zewnętrznych cokołu (po usunięciu istniejącej okładziny kamiennopodobnej na cokole) styrodurem λ= 0,036 W/mK, gr min. 10cm, izolacja przeciwwilgociowa pionowa i pozioma fundamentów i ścian piwnicznych wraz z ociepleniem tych elementów styrodurem λ= 0,036 W/mK, gr min. 10cm, montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, wymianę orynnowania wraz z ułożeniem korytek w strefie chodników i opasek odprowadzających wodę poza budynek na teren zielony, odtworzenie schodów (żelbetowych i na gruncie wykonanych z kostki betonowej) po wykonaniu izolacji fundamentów (3 szt.), odtworzenie chodników i opasek wokół budynku, odtworzenie pochylni dla niepełnosprawnych, wykonanie nowych obróbek blacharskich na dachu (po ociepleniu ścian) – pasy rynnowe, rynny, obróbki attyk, zwieńczenia ścian szczytowych, itp, wykonanie daszku nad wejściem (2 szt.), demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych na elewacji, ponowny montaż (po wykonaniu ocieplenia) elementów drobnych na elewacji: tablice informacyjne, uchwyty na flagi, drabiny wyjściowe na dach, itp., wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, • ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej gr. 25cm, λ=0,039W/mK, powierzchnia około 614,00 m2. • wymiana starych okien drewnianych i okien z 2005r: okna PCV, białe obustronnie, U=0,9 W/m2.K wraz z pracami towarzyszącymi: montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, (okna w strefach ppoż należy wymienić na okna w odporności ogniowej), powierzchnia okien około 309,98 m2, • wymiana kompletnej instalacji kotłowej w istniejącej kotłowni węglowej na kotłownię gazową z kotłem kondensacyjnym o mocy min. 150 kW, wraz z wykonaniem instalacji spalinowej, przyłącza gazowego, instalacji gazowej i dwóch podziemnych zbiorników na gaz płynny o pojemności około 6700 dm3 każdy oraz z pracami towarzyszącymi, w tym w szczególności remont pomieszczenia kotłowni z dostosowaniem do obowiązujących przepisów; • wymiana całej kompletnej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników na nowe, montażem zaworów i głowic termostatycznych (poza skrzydłem sali gimnastycznej), • montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy min. 11,88 kWp na dachu szkoły wraz z jej przyłączeniem w układzie on-grid. Uwaga. Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne - wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy oraz Załącznik nr 11 do SIWZ – Audyty energetyczne. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Zamawiający przewiduje możliwość zgłaszania w toku wizji pytań o wyjaśnienia treści SIWZ, na które odpowiedzi, bez wskazywania źródeł zapytań, zostaną udzielone na stronie internetowej, na której została udostępniona specyfikacja. Zamawiający wymaga, żeby minimalny deklarowany okres gwarancji, obejmującej całość przedmiotu zamówienia, wynosił 5 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym gwarancja na panele fotowoltaiczne powinna wynosić: minimum 10 lat na 90% wydajności, minimum 25 lat na 80% wydajności oraz gwarancja produktowa minimum 10 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty. 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Ziemi Łowickiej o/Nieborów Nr 48 9288 1066 1144 7151 2000 0080 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr GZEAS.076.32.2019”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach