Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła

Gmina Michów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-140 Michów, Rynek I 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8566001 , fax. 81 8566001 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2012-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michów
    Rynek I 16
    21-140 Michów, woj. lubelskie
    tel. 81 8566001, fax. 81 8566001 w. 29
    REGON: 43101956600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamichow.pl www.bip.lublin.pl/michow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła. Powierzchnia terenu przeznaczonego na plac zabaw - 240 m2. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1)Przygotowanie materiałów do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę; 2)Opracowanie przez uprawnionego projektanta projektu rozmieszczenia urządzeń zabawowych, bezpiecznej nawierzchni, nawierzchni ścieżek i roślinności oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu. Do projektu muszą być dołączone rysunki lub zdjęcia poszczególnych elementów wyposażenia wraz z podanymi wymiarami oraz wizualizacja placu w formie elektronicznej; 3)Wygrodzenie placu zabaw wzdłuż granic placu zabaw, wygrodzenie w formie formowanego żywopłotu np. ligustr (wysokość sadzonek powyżej 20 cm.) itp. Zamawiający wymaga uwzględnienia zabezpieczenia sadzonek przez pierwszy okres użytkowania np. siatką plastikową, celem ochrony przed zadeptaniem; 4)Budowę, dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw; 5)Wykonanie bezpiecznej nawierzchni w strefie bezpieczeństwa urządzenia zabawowego oraz nawierzchni ścieżek; 6)Sporządzenie regulaminu placu zabaw i jego montaż na konstrukcjach dostarczonych przez Wykonawcę. W ramach obowiązków leżących po stronie Wykonawcy w celu prawidłowego wykonania robót dotyczących zarówno etapu projektowania jak również wykonania robót budowlanych oraz prac związanych z nasadzeniem, jest wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia. W cenę zamówienia powinny być wliczone wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty wszystkich uzgodnień i odbioru robót; 2.Urządzenia zabawowe wskazane przez Zamawiającego: 1)Zestaw zabawowy - wieża zabawowa 2 szt. z mostkiem, pochylnią lub przeplotnią, zjeżdzalnią 2 szt, tunelem ścianką wspinaczkową - rysunek nr 1(rysunek stanowi tylko przekład) 2)Karuzela tarczowa - rysunek nr 2 (rysunek stanowi tylko przekład) 3)Urządzenia na sprężynie: równoważnia, ważka, koniczynka - rysunek nr 3 (rysunek stanowi tylko przekład) 4)Urządzenia na podstawie metalowej: ważka, huśtawka podwójna - rysunek nr 4 (rysunek stanowi tylko przekład) 5)Drabinka pozioma - rysunek nr 5 (rysunek stanowi tylko przekład) 6)Podwójne drążki gimnastyczne - rysunek nr 6 (rysunek stanowi tylko przekład) Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia muszą wskazywać opisane powyżej funkcje, a gabarytowo muszą zostać dopasowane do przedziału wiekowego 6-12 lat. Bezpieczna strefa użytkowania dla każdego elementu zostanie określona przez Wykonawcę w opracowanym projekcie, i nie może być mniejsza niż wynikająca z przepisów szczególnych. 3.Oprócz elementów wskazanych powyżej, na terenie przeznaczonym na plac zabaw należy umieścić dodatkowo: 1)Ławka z oparciem o wymiarach min. dł. 1,5m x szer. 0,4m x wys. 1,0m - 2 szt. 2)Kosz na śmieci (z wyciąganym wkładem) - 2 szt. 3)Tablica informacyjna z regulaminem - szt. 1 (Wykonanie i zainstalowanie na terenie szkolnego placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający warunki i zasady korzystania z placu zabaw oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA) Zamawiający wymaga aby elementy wyposażenia placu zabaw, zaprojektowane zostały konwencji naturalnej z materiałów drewnianych (okrąglaki, bale, drewno klejone, kantówki o wym. 10x10 cm), lin szalowanych, lub łańcuchów i drążków metalowych, zakonserwowanych i zaimpregnowanych odpowiednimi farbami i preparatami do konserwacji drewna zapewniającymi ochronę urządzeń przez okres co najmniej trzech lat (drewno impregnowane ciśnieniowo). Elementy ze stali o wysokiej odporności na rozciąganie zabezpieczone powłoką galwaniczną im polakierowane metodą proszkową. Wszystkie elementy wykończeniowe zastosowane do wykonania wyposażenia placu zabaw winny być wykonane z materiałów lekkich, odpornych i zachowujących kolorystykę w trudnych warunkach atmosferycznych. Urządzenia dla zapewnienia stabilności powinny być kotwione w gruncie poprzez betonowanie. W przypadku kontaktu z ziemią należy stosować: 1)Stosowanie gatunku drewna o dostatecznej odporności naturalnej zgodnie z klasami 1 i 2 klasyfikacji naturalnej odporności normy EN 350-2: 1994. 2)Gdy drewno znajduje się ponad ziemia na metalowej stopie. 3)Stosowanie drewna poddanego impregnacji ciśnieniowej zgodnie z normą EN 351-1: 1995 i zgodnie z 4 klasą zagrożenia EN 335-2. 4.Podstawowymi, dominującymi kolorami nawierzchni powinny być - pomarańczowe i niebieskie. Proponowane do wyposażenia placu elementy gotowe jak również robione na zamówienie powinny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Wszelkie urządzenia zastosowane na placu zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa). Nawierzchnie wyposażenia placów zabaw powinny być przepuszczalne bez konieczności stosowania odwodnień skanalizowanych, realizowane winny być zgodnie z wymogami normy PN- EN 1177 (nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki), piankowa - kolor pomarańczowy - paleta barw PANTONE 152 C; RAL; 2011 Tieforange - ułożone z kształtek, tworzących nieregularne układy powierzchni jako bezpieczna nawierzchnia określona w odniesieniu do małego placu zabaw w ilości ok. 150,0 m?, typu tartan lub inna syntetyczna - rozwijalna, zgodna z wymogami normy - kolor niebieski - paleta barw PANTONE; 540 C; RAL; 5003 Saphirblau - ułożona w postaci wijącej się łagodnymi łukami ścieżki, jako nawierzchnia ścieżek - ok. 20,0 m?. Ilość zieleni określona w ilości ok. 70,0 m?. Wszystkie urządzenia mają być zakotwione w gruncie zgodnie z normami w celu bezpiecznego Użytkowania urządzeń. Norma PN-EN 1176-1 określa jednoznacznie sposób fundamentowania urządzeń zabawowych. Kształt fundamentu oraz głębokości ich umieszczania są ściśle określone. Okres, na który Wykonawca udzieli gwarancji to trzy lata od daty odbioru końcowego. 5. W wartości oferty musi zostać uwzględniona cena nasadzeń nowej zieleni oraz wykonanie nawierzchni trawiastej na pozostałej części placu zabaw, na której nie zostanie ułożona nawierzchnia bezpieczna. Pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw zielenią (trawa odporna na trudne warunki Użytkowania). 6. Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie zostanie zapłacone przez Zamawiającego na rachunek Wykonawcy przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia udokumentowanego protokołem odbioru robót Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 7. Nazwy własne producentów, materiałów i urządzeń podane w dokumentach będących dokumentacją przetargowa podane są przykładowo. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych spełniających wskazane funkcje o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż wskazane urządzenia przez Zamawiającego. Powyższy zapis nie dotyczy zmiany materiału wskazanego w opisie urządzeń zabawowych, określonego jako materiały naturalne oraz innych wskazywanych w obowiązujących wytycznych MEN. 8. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy. Na czas prowadzenia robót Wykonawca musi zabezpieczyć teren prac i zapewnić niezbędny dozór oraz kierownictwo robót. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Polskimi Normami, sztuką budowlaną oraz przepisami BHP. 9. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na zamontowanie urządzenia zabawowe deklaracje producenta o zgodności z normami wyposażenia placu zabaw, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje o zgodności zamontowania urządzeń z instrukcją montażu oraz o nadawaniu się do Użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/michow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach