Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 235 700, , fax. 713 235 750
- Data zamieszczenia: 2020-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Namysłowska 8
50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 235 700, , fax. 713 235 750
REGON: 20610504000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie lokalu mieszkalnego stanowiącego własność Gminy Wrocław znajdującego się we Wrocławiu przy ulicy Grudziądzkiej 120/1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej Dokumentacji projektowej zwanej dalej „Dokumentacją” z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz zatwierdzenia projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę, przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji oraz wykonanie robót budowlanych wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wynikających z opracowanej Dokumentacji projektowej zwanych dalej ,,Robotami budowlanymi” polegających na przebudowie i remoncie lokalu mieszkalnego (pustostanu) stanowiącego własność Gminy Wrocław znajdującego się we Wrocławiu przy ulicy Grudziądzkiej 120/1. 3. Dokumentacja wykonana zostanie zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 4. Zamówienie zostało podzielone na dwa następujące etapy: 1) Etap I – obejmuje opracowanie kompleksowej Dokumentacji z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz zatwierdzenia projektu i uzyskanie pozwolenia na budowę, przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji; 2) Etap II – obejmuje wykonanie robót budowlanych wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wynikających z opracowanej Dokumentacji projektowej oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej. 5. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Program Funkcjonalno-Użytkowy z załącznikami – załącznik nr 8 do SIWZ; 2) Projekt umowy – załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w niniejszym postępowaniu wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy osoby wykonujące prace fizyczne na budowie. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 7. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. w oświadczeniu własnym Wykonawcy). 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć na całość zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w rozdz. VII SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu (wzór zał. nr 2a, b do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, składa odrębnie i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej. 4. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącymi podmiotami na których zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej. 5.INNE DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ: Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp (wzór zał. nr 6a, 6b do SIWZ), lub inny stosowny dokument w tym zakresie, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, z którego wynikać będzie jednoznacznie: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej www.wm.wroc.pl informacji, o której mowa w rozdz. XIII pkt 6 SIWZ, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa i remont części piwnic, niskiego i wysokiego parteru w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu wraz z rozbudową części podziemnej (...)
Dodano: 2024-06-12 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na przebudowę budynków po byłym zakładzie roszarniczym w celu adaptacji na Centrum Usług Społecznych w Radwanicach.
Dodano: 2023-06-27 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy drogi gminnej ul. Nowobielawskiej i ul. Sowiej w Bielawie
Dodano: 2021-04-21 - Roboty budowlane – Zaprojektowanie i wykonanie remontu dachu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w budynku biurowym KPP w Strzelinie
Dodano: 2020-06-19 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie wiejskim gminy Ścinawa –Grzybów, Jurcz”
Dodano: 2020-03-12 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie wiejskim gminy Ścinawa – Redlice, Grzybów, Jurcz”
Dodano: 2020-01-15 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy ul. Nowobielawskiej i ul. Sowiej w Bielawie”
Dodano: 2020-01-09 - Remont elewacji budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Złotoryi.
Dodano: 2019-05-31 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu schodów zewnętrznych, podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w budynku KMP w Wałbrzychu
Dodano: 2019-05-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy infrastruktury sportowo-rekreacyjnej
Dodano: 2019-05-20