Przetargi.pl
Roboty budowlane – Zaprojektowanie i wykonanie remontu dachu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w budynku biurowym KPP w Strzelinie

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 93015621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane – Zaprojektowanie i wykonanie remontu dachu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w budynku biurowym KPP w Strzelinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pt. Zaprojektowanie i wykonanie remontu dachu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w budynku biurowym Komendy Powiatowej Policji w Strzelinie przy ul. Wolności 13, 15. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, uzgodnień, opinii (jeśli wymagane) oraz wykonanie robót budowlanych związanych z remontem dachu budynku Komendy Powiatowej Policji w Strzelinie, ul. Wolności 13,15 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 2.2. Zamawiający informuje, że wszelkie prace objęte zakresem przedmiotu zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie. 2.3. Powyższe zadanie nie posiada dokumentacji projektowej. Zamawiający nie posiada dokumentacji archiwalnej. 2.4. Normy i certyfikaty – zgodnie z PN przenoszącymi normy europejskie i wytycznymi branżowymi. 2.5. Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać należy wykonać na podstawie uprzednio wykonanej inwentaryzacji, odkrywek, pomiarów, badań na podstawie których zostanie opracowana dokumentacja projektowa, będąca podstawą realizacji robót budowlanych. 2.6. Dodatkowe usługi, warunki zamówienia – przed przystąpieniem do prac należy przeprowadzić wizję terenową. Osobą do kontaktu jest Pan Adam Kobiela (Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu), telefon: 47 871 23 39. 2.7. Termin realizacji zamówienia zadania – zadanie przewidziano do realizacji w terminie do dnia 16.10.2020 r. 2.8. Obiekt został objęty ochroną konserwatorską poprzez wpis do wykazu zabytków nieruchomych wyznaczonych do ujęcia w gminnej ewidencji zabytków na podstawie art. 7 ustawy z dnia 18.03.2010 r. o zmianie ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. nr 75, poz. 474). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej: PFU), stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Oferty częściowe. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części ze względu na proces technologiczny prac i koordynację prac. 5. W Programie Funkcjonalno-Użytkowym nie uwzględniono wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych – nie dotyczy. 6. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. 6.1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający w punkcie 25 Istotnych Postanowień Umowy (dalej: IPU) wymaga od wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG – osób wykonujących przy realizacji zamówienia czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, w tym operatorów sprzętu Wykonawcy na cały okres realizacji zamówienia. Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202) oraz osób wykonujące czynności pomiarów i uruchomienia urządzeń i instalacji, dostaw towarów, usług transportu załadunku i rozładunku. 6.2. Wykonawca (podwykonawca lub dalszy podwykonawca) przed przystąpieniem do wykonywania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty (oświadczenia) dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy osób wykonujących czynności opisane powyżej, czyli czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych przez cały okres realizacji zamówienia. Obowiązki wykonawcy (podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy) zostały szczegółowo opisane przez Zamawiającego w punktem 9 IPU (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający ma prawo do czynności sprawdzających, o których mowa w pkt 9 IPU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ROZDZIAŁ XII: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA: Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu będzie stosował tzw. procedurę odwróconą, uregulowaną w art. 24aa ustawy Pzp, tzn. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału i braku podstaw wykluczenia odbywać się będzie dwuetapowo. W etapie I Wykonawcy składają: 1. Formularz ofertowy (ofertę) w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp do oferty Wykonawca dołącza w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ). 3. Zobowiązanie innych podmiotów. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – składa wraz z ofertą oświadczenie (zobowiązanie), którego treść została określona w załączniku nr 7 do SIWZ, w formie pisemnej (w oryginale) podpisane odpowiednio przez osobę uprawnioną do reprezentacji innego podmiotu. 3.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załącznik nr 4 do SIWZ i załącznik nr 5 do SIWZ), o których mowa w wyżej w punkcie 2. 4. Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców – oświadczenie o udziale podwykonawców, wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ, składa wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 4.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w oświadczeniu potwierdzającym brak podstaw wykluczenia (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ). 5. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp: 5.1. są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 5.2. są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale) pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 5.1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie pisemnej lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 5.3.1. łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 5.3.2. oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). 5.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy dołączyć do oferty dodatkowo, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników – pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (w oryginale) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Uwaga! Oświadczenia (dokumenty), o których mowa wyżej w punktach 1-6, wg wyboru Wykonawcy, mogą zostać złożone w formie elektronicznej, tzn. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W takim przypadku Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, przesyła Zamawiającemu te oświadczenia zaszyfrowane (patrz odpowiednie postanowienia punkt 4 w Rozdział I SIWZ) na adres e-mail: adam.balicki@wr.policja.gov.pl 7.1. W takim przypadku środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń lub dokumentów przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna adres e-mail: adam.balicki@wr.policja.gov.pl 7.2. UWAGA! Złożenie oświadczeń wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach