Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.: „Rewitalizacja skwerku przy przychodni ul. Kisielewskiego” (BO 19/VIII/13)

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.: „Rewitalizacja skwerku przy przychodni ul. Kisielewskiego” (BO 19/VIII/13)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót zgodnie z koncepcją zawartą w Programie Funkcjonalno – Użytkowych (PFU) oraz załączonymi rysunkami. Całość zadania realizowane będzie na działkach nr 2115/16 oraz 2114/17 obręb Zagórze będących własnością Gminy Sosnowiec, na ul. Stefana Kisielewskiego. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” składa się z: 1. wykonanie prac rozbiórkowych, 2. wykarczowanie krzewów żywopłotowych, 3. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 4. wykonanie nasadzeń z traw ozdobnych, 5. wykonanie trawnika z rolki, 6. montaż słupa oświetleniowego w centralnej części skwerku, 7. montaż elementów małej architektury (stół do gry w szachy, stół do gry w chińczyka, piłkarzyki, ławki), 8. wykonanie termoutwardzalnych gier terenowych, 9. zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia kolidującego z planowanymi robotami (fakultatywnie), 10. wykonanie innych robót wynikłych w trakcie opracowania projektu oraz realizacji robót. Zakres Przedmiotu umowy obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) w tym: a) sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu na podstawie koncepcji zawartej w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, 1) sporządzenie projektów budowlanych (fakultatywnie), 2) sporządzenie projektów wykonawczych, 3) sporządzenie projektów zabezpieczeń urządzeń uzbrojenia podziemnego kolidującego z planowanymi robotami drogowymi (fakultatywnie), 4) przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż), 5) wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej (fakultatywnie), 6) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż, 7) uzyskanie dokumentu z organu administracji architektoniczno – budowlanej o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Forma opracowania dokumentacji: papierowa – 4 egzemplarze, na nośniku CD – 2 egzemplarze. 2. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej w zakresie prac uwzględnionych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. 3. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Forma opracowania dokumentacji: papierowa – 2 egzemplarze, na nośniku CD – 1 egzemplarz. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 11. dokonania wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia, 12. wykonania we własnym zakresie, w obrębie inwestycji, monitoringu istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanej z funkcjonowaniem dróg oraz sporządzenia oceny stanu technicznego (wykonanie przekopów kontrolnych, otwarcia urządzeń,…) 13. opracowania dokumentacji projektowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie, 14. opracowania projektów zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z planowanymi robotami drogowymi, 15. opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 16. opracowania informacji BiOZ, 17. uzyskania wymaganych uzgodnień i zatwierdzenie dokumentacji projektowej, 18. pełnienia obowiązków nadzoru autorskiego, 19. zrealizowania robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, 20. sporządzenia dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Planowane roboty mają stworzyć atrakcyjne miejsce o usystematyzowanym przebiegu alejek i ciekawej formie, dając mieszkańcom pobliskich bloków możliwość ciekawego wypoczynku z dziećmi w czasie wolnym. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe (podane w niniejszym programie funkcjonalno-użytkowym ilości planowanych robót mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej). Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy, na odcinku prowadzonych robót naruszony teren zieleńców należy przekopać, usunąć zanieczyszczenia, pokryć warstwą humusu gr. 5 cm ( i obsiać mieszankami traw). Ziemia humus: - ziemia nie powinna zawierać więcej niż 7% materii organicznej, - optymalne pH ziemi 5,5 – 6,8 - powinna posiadać strukturę gruzełkowatą, być dobrze przesianą oraz odchwaszczoną - ziemia urodzajna dostarczona na miejsce składowania - nie może być zagruzowana, przerośnięta korzeniami, zasolona lub zanieczyszczona chemicznie. Wyżej podane właściwości powinny być udokumentowane przez wykonawcę przy dostawie ziemi urodzajnej na miejsce składowania ( powinna posiadać aktualne badania dotyczące odczynu pH oraz zawartości mikroelementów). W trakcie procesu opracowania dokumentacji – jeżeli zajdzie taka konieczność – Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym (np. w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych, materiałowych, itp.). Cena oferty powinna zawierać w szczególności: 1) koszty związane z wykonaniem koncepcji, dokumentacji projektowej, w tym koszty zabezpieczeń i przekładek uzbrojenia terenu kolidującego z robotami drogowymi (fakultatywnie) oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy, 2) koszty związane z realizacją robót budowlanych objętych zamówieniem, 3) koszty robót przygotowawczych (zagospodarowanie terenu budowy, utrzymania zaplecza budowy, dozoru budowy i ubezpieczenia budowy) oraz koszty robót tymczasowych, 4) koszty obsługi geodezyjnej, 5) koszty inwentaryzacji powykonawczej, 6) koszty nadzoru autorskiego, 7) koszty nadzoru właścicieli sieci wynikającym z zapisów wywiadów branżowych, 8) koszty wywiezienia pozyskanych w trakcie remontu materiałów rozbiórkowych wraz z ich zagospodarowaniem oraz utylizacją, Zamawiający posiada do wglądu na terenie jednostki Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu, przy ul. Plonów 22/1 aktualne uzgodnienia i wywiady branżowe w zakresie sieci uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w obrębie planowanych robót. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1 771,64 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset siedemdziesiąt jeden złotych, 64/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; na rachunek bankowy Zamawiającego; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: w PKO Bank Polski SA, nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826. Pozostałe formy wadialne - w kasie jednostki w Sosnowcu, przy ulicy Plonów 22/1.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach