Przetargi.pl
Dostawa mebli stanowiących wyposażenie Centrum Usług Społecznościowych oraz mieszkań chronionych w Tychach

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 323 22 41 , fax. 32 323 22 62, 32 323 22 41
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Budowlanych 59
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 32 323 22 41, fax. 32 323 22 62, 32 323 22 41
    REGON: 34490540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.tychy.pl/zamowienia_publiczne/powyzej30.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli stanowiących wyposażenie Centrum Usług Społecznościowych oraz mieszkań chronionych w Tychach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i montażem mebli stanowiących wyposażenie Centrum Usług Społecznościowych oraz mieszkań chronionych w Tychach przy ul. Edukacji 11. 1. Stół do kuchni ze stali nierdzewnej - 1szt. 2. Stół rozkładany - 2szt. 3. Stół okrągły - 2szt. 4.Komplet stół+krzesła - 1 szt. 5.Komplet stół+krzesła - 2szt. 6.Komplet stół+krzesła - 4szt. 7.Komplet stół+krzesła do jadalni - 6szt. 8. Stol biurowy - 1szt. 9. Stół biurowy - 5szt. 10. Stół biurowy - 7 szt. 11. Stolik kawowy - 2szt. 12.Stolik kawowy - 4szt. 13.Stolik RTV - 1szt. 14. Krzesło - 46szt. 15. Krzesło hoker - 14szt. 16. Fotel obrotowy - 13szt. 17. Taboret - 1szt. 18. Sofa wypoczynkowa 3+2- 2szt 19. Sofa wypoczynkowa 1+2- 3szt. 20. Sofa wypoczynkowa- 1szt. 21. Tapczan - 2szt. 22. Szafa do gabinetu-12szt. 23. Szafa - 2szt. 24. Szafa ubraniowa - 5szt. 25. Szafka na dokumenty - 1szt. 26. Szafka łazienkowa-3szt. 27. Regał łazienkowy- 2szt 28. Szafka ubraniowa do szatni- 8szt. 29. Szafa- 1szt. 30. Komoda- 10szt. 31. Regały- 14szt. 32. Kontener biurowy- 9szt. 33. Wieszak wolnostojący- 4 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, które winny być załączone do oferty: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 5 do SIWZ. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Niniejszy dokument będzie wymagany również w stosunku do podmiotu udostępniającego zasoby celem spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp, Wykonawca załączy do oferty: - karty katalogowe zaproponowanych mebli, płyt meblowych w kolorze jasny dąb rodzajów tapicerek, obejmujące zdjęcia i/lub rysunki, nazwę producenta i nazwę handlową oraz opis produktu (zgodnie ze złożoną ofertą), pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach