Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Usuwanie szkód powodziowych powstałych w 2010 r. na terenie powiatu bocheńskiego woj. małopolskie - Prawy wał rzeki Wisła w km 129+005-129+035, km 129+500-129+530 msc. Grobla, Świniary gm. Drwinia oraz w km 123+700 - 124+200, msc. Ispina, Trawniki, gm. Drwinia, pow. bocheński - Etap II w km 123+700-124+200

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Ostrogskich 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6376922 , fax. 014 6376913
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie
    ul. Ostrogskich 5 5
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6376922, fax. 014 6376913
    REGON: 00057754400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Usuwanie szkód powodziowych powstałych w 2010 r. na terenie powiatu bocheńskiego woj. małopolskie - Prawy wał rzeki Wisła w km 129+005-129+035, km 129+500-129+530 msc. Grobla, Świniary gm. Drwinia oraz w km 123+700 - 124+200, msc. Ispina, Trawniki, gm. Drwinia, pow. bocheński - Etap II w km 123+700-124+200
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Usuwanie szkód powodziowych powstałych w 2010 r. na terenie powiatu bocheńskiego woj. małopolskie - Prawy wał rzeki Wisła w km 129+005-129+035, km 129+500-129+530 msc. Grobla, Świniary gm. Drwinia oraz w km 123+700 - 124+200, msc. Ispina, Trawniki, gm. Drwinia, pow. bocheński - Etap II w km 123+700-124+200. Zakres planowanych robót winien uwzględniać: - Dogęszczenie korpusu wału z jego uszczelnieniem ekranem uszczelniającym (bentomata lub geomembrama) całej powierzchni skarpy odwodnej z zakotwieniem poniżej korpusu wału z przykryciem minimum1,0 m z zachowaniem nachylenia skarpy odwodnej 1:2 oraz uzupełnienie do odpowiedniej rzędnej wraz z utwardzeniem klińcem korony wału - Uszczelnienie podłoża poprzez wykonanie przesłony wodoszczelnej w stopie wału zagłębionej do spągu warstwy nieprzepuszczalnej- warstwa iłów trzeciorzędowych Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych, b) opracowania dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku zgłoszenie robót budowlanych, c) opracowania dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z § 4 ust.2 Rozporzadzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 luty 2011 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, d) opracowania ekspertyzy wraz z wymaganymi badaniami, pomiarami, obliczeniami niezbędnymi do wykonania robót polegających na odtworzeniu przekroju poprzecznego ziemnego korpusu obwałowania , dogęszczenie korpusu wału wraz z jego uszczelnieniem, ekranem uszczelniającym całej powierzchni skarpy odwodnej oraz utwardzeniem klińcem korony wału, jak również wykonanie przesłony uszczelniającej w stopie wału od strony odwodnej w celu uszczelnienia podłoża korpusu wału, e) uzyskanie wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami, f) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, g) sporządzenia przedmiaru robót, h) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. i) wykonanie operatu i wypłacenie odszkodowań za szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót, j) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania, k) przekazania kopii dokumentacji w formie elektronicznej, l) realizacji robót w oparciu o uzgodnioną i przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową, m) prowadzenia dziennika budowy, n) przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenia przy współpracy z inspektorem nadzoru operatu powykonawczego, o) sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, p) przekazania zrealizowanego zadania administratorowi obwałowań, q) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz inwentaryzacji fotograficznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez inż. Bogdan Muskała RNU Bochnia stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy i robót budowlanych w szczególności od zdarzeń losowych (z klauzulą ubezpieczenia wartości kontraktu od następstw deszczów nawalnych, zalania, powodzi i obsunięć ). Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentu ubezpieczenia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Prace geodezyjne należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 13.03. 1995 roku poz. 133). Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w druku Formularz oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, jaką część (zakres) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia robót podwykonawcom. Działając zgodnie z treścią art. 36 ust.4 Ustawy, Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia jako załącznika do umowy o treści: Oświadczam że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedstawię mu do akceptacji umowy z podwykonawcami dotyczące wykonania części robót, które będą realizowali podwykonawcy i zobowiązuję się do przedstawienia Zamawiającemu oświadczeń podwykonawców, w których podwykonawcy zobowiążą się do niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdorazowym opóźnieniu w zapłacie przez Wykonawcę za wykonane przez nich roboty. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, a dokument gwarancyjny sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji, jako dokument określający uprawnienia i obowiązki Zamawiającego zostanie dołączony do końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. Okres obowiązywania gwarancji wynosi 36 miesięcy - na wykonane roboty budowlane wraz z wbudowanymi materiałami. Za urządzenie wolne od wad uznaje się urządzenie które spełnia następujące warunki: 1. jest oryginalne, pełnosprawne, odpowiednio oznakowane, np. symbolem CE, 2. posiada instrukcję obsługi w języku polskim, DTR, atesty i certyfikaty z opisanymi parametrami technicznymi produktu, 3. posiada instrukcję montażu i obsługi w języku polskim, gwarancję producenta w języku polskim, 4. posiada informację dotyczącą danych gwaranta i serwisu wraz z adresem, pod który należy zgłaszać reklamacje, 5. spełnia wymogi określone w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji inwestycji. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. W przypadku zniszczenia dróg lokalnych w obrębie robót, po zakończeniu prac należy je przywrócić do stanu pierwotnego. Wykonawca jest zobowiązany pokryć koszty wszelkich odszkodowań wynikłych podczas prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania i zainstalowania na terenie budowy tablicy informacyjnej a po zakończeniu robót budowlanych wymiana na tablicę pamiątkową, których wzory zostaną podane przez Zamawiającego po rozstrzygnięciu przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30 000 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.1. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: KREDYT BANK PBI S.A. II O / KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat ( I piętro ). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub 5 Ustawy. - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązania gwaranta (poręczyciela) z tytułów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań określonych w art. 46 ust.4a i /lub ust. 5 Ustawy każdego z tych wykonawców - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach