Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Budowa instalacji do stabilizacji tlenowej odpadów ulegających biodegradacji funkcjonujących w ramach Projektu Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Hajnówce.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Łowcza 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6823032, 0508 055666 , fax. 085 6822357
  • Data zamieszczenia: 2014-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Łowcza 4 4
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 085 6823032, 0508 055666, fax. 085 6822357
    REGON: 05033290900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Budowa instalacji do stabilizacji tlenowej odpadów ulegających biodegradacji funkcjonujących w ramach Projektu Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Hajnówce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) sporządzenie Projektu Technologicznego instalacji do stabilizacji tlenowej odpadów ulegających w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Hajnówce. 2) sporządzenie projektu budowlanego obejmującego obiekt oraz wszystkie niezbędne stabilizacji tlenowej odpadów ulegających zgodnie z PFU, 3) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych do realizacji przedmiotowej inwestycji, w tym ostatecznego pozwolenia na budowę po uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego, 4) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów i specyfikacji technicznych w tym wszystkich niezbędnych sieci i przyłączy a w szczególności sieci elektrycznej, wodociągowej, wod.-kan., kanalizacji deszczowej, 6) wykonanie wszelkich niezbędnych instalacji wewnętrznych, w tym wodociągowej, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, 7) dostawa wyposażenia zgodnie z wymaganiami PFU, 8) montaż wyposażenia, 9) wykonanie instalacji sterowania i wizualizacji nowego wyposażenia , 10) zapewnienie nadzoru autorskiego przez: cały okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz 36 - miesięcznej rękojmi za wady, 11) przeprowadzenie rozruchu końcowego wraz z próbami wydajnościowymi instalacji, 12) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 13) opracowanie instrukcji eksploatacji, przekazanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń, instrukcji BHP oraz p.poż. dla instalacji, 14) szkolenie personelu Zamawiającego w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia (2 pracowników Zamawiającego w Zakładzie), dotyczące obsługi, konserwacji, naprawy w zakresie przedmiotu zamówienia. Szkolenie zakończy się najpóźniej w dniu podpisania Protokołu Odbioru Końcowego, 15) przygotowanie dokumentacji powykonawczej pozwalającej na oddanie obiektu do użytkowania oraz uzyskanie wszystkich wymaganych prawem pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do użytkowania inwestycji, w tym pozwolenia na użytkowanie, po uprzednim uzyskaniu pełnomocnictwa od Zamawiającego, 16) wykonanie innych prac, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej. Dokumentację należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy (PFU). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest za pomocą Programu funkcjonalno - użytkowego - Załącznik PFU do SIWZ. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca wykonania zamówienia, celem uzyskani informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 200 000,00 PLN słownie: dwieście tysięcy złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. Oddział 1 w Hajnówce nr 64 10201 13320000 1702 0204 8601 z dopiskiem: wadium - Budowa instalacji do stabilizacji tlenowej odpadów (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się data uznania konta Zamawiającego), 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz.U z 2007 r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (lub poręczenia), gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - a także w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw; chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a) ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wymaga się, aby w przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazywało, iż jest ono wystawione na rzecz wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk-hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach