Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg
- Adres: 00-919 Warszawa, Świętokrzyska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48221852820 , fax. +48221851211
- Data zamieszczenia: 2019-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
Świętokrzyska 11/21
00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48221852820, fax. +48221851211
REGON: 00000222300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://e-zamowienia.nbp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych dla potrzeb NBP części obiektu przy ul. Wareckiej 11a w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych dla potrzeb NBP części obiektu przy ul. Wareckiej 11a w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę w następujących etapach: 1) Etap I obejmuje: opracowanie i dostarczenie Projektu Koncepcyjnego wraz z przeniesieniem na Zamawiającego: autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Projektu Koncepcyjnego oraz prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których Projekt ten utrwalono, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; 2) Etap II obejmuje: a) opracowanie i dostarczenie Projektu budowlanego wymaganego do złożenia Wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę wraz z przeniesieniem na Zamawiającego: autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Projektu budowlanego oraz prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których Projekt ten utrwalono, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; b) przygotowanie Wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę do właściwego Urzędu oraz jego dostarczenie Zamawiającemu; 3) Etap III obejmuje: opracowanie i dostarczenie Dokumentacji wykonawczej, wraz z przeniesieniem na Zamawiającego: autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Dokumentacji wykonawczej oraz prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których Dokumentację utrwalono, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; 4) Etap IV obejmuje: a) wykonanie Robót na podstawie zaakceptowanej i odebranej Dokumentacji projektowej, b) sprawowanie nadzoru autorskiego nad wykonywanymi Robotami, c) wykonanie i dostarczenie Dokumentacji powykonawczej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego: autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Dokumentacji powykonawczej oraz prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których Dokumentację tą utrwalono, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; d) przeszkolenia w siedzibie Zamawiającego wskazanych pracowników Zamawiającego, z obsługi Urządzeń zainstalowanych w ramach Robót, w uzgodnionym z Zamawiającym terminie – nie później jednak niż do dnia dokonania odbioru końcowego i podpisania Protokołu odbioru końcowego. Czas trwania przeszkolenia, liczba pracowników skierowana do przeszkolenia oraz jego zakres zostały określone w załączniku nr 2 do Umowy; 5) Etap V obejmuje: udzielenie 36 miesięcznej gwarancji jakości oraz wykonanie 6 Przeglądów w okresie obowiązywania udzielonej gwarancji i rękojmi. 3. Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz 742), zwanej dalej „ustawą o ochronie informacji niejawnych”. W związku z tym, Wykonawca do realizacji zamówienia w zakresie wykonania systemu sygnalizacji włamania i napadu, skarbca oraz elementów z nim powiązanych musi dysponować: 1) osobami, które posiadają: - ważne poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „zastrzeżone” lub pisemne upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”, wydane zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych przez kierownika Wykonawcy, - zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, przeprowadzone zgodnie z art. 19 ustawy o ochronie informacji niejawnych; 2) akredytowanym systemem teleinformatycznym przeznaczonym do przetwarzania informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „zastrzeżone”, spełniającym wymagania ustawy o ochronie informacji niejawnych, 3) pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych oraz pion ochrony w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości brutto - 40 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16