Przetargi.pl
Remont instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej i przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 07-100 Węgrów, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 922 833 , fax. 257 922 833
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 15
    07-100 Węgrów, woj. mazowieckie
    tel. 257 922 833, fax. 257 922 833
    REGON: 30462200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wegrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej i przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej i przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie ul. Kościuszki 201. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót stanowiące Załączniki nr 2, 3, 4 Specyfikacji, dokumentacja projektowa stanowiąca Załączniki nr 12 i 13 Specyfikacji oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 14 do Specyfikacji. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia na swój koszt, z terminem od dnia podpisania umowy o zamówienie, umowy ubezpieczenia potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. na jedno zdarzenie i 1 000 000 zł. na wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji umowy. W terminie 3 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię umowy ubezpieczenia (polisy lub innego dokumentu) W przypadku gdy umowa ubezpieczenia obejmuje czas krótszy niż okres realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ciągłości ubezpieczenia oraz przedkładania dowodów ubezpieczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od zakończenia poprzedniej umowy ubezpieczenia. W przypadku nie przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających zawarcie ubezpieczenia Zamawiający zawrze stosowną umowę ubezpieczenia na koszt Wykonawcy; 3.2. z uwagi na realizacje robót w czynnym budynku- Szpitalu Powiatowym w Węgrowie wymagana jest należyta staranność przy wykonywaniu zobowiązań umowy; 3.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 3.4. wszystkie materiały i urządzenia zastosowane do realizacji robót powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy Prawo Budowlane oraz wymaganiom przedmiarów robót; 3.5. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia, a na materiały zgodnie z kartą gwarancyjną producenta; 3.6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 3.7. ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy; 3.8. stosownie do treści art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace budowlane w zakresie realizacji ww. zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 11 963,00 zł. (słownie: jedenaście tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt trzy złote). 2. Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 5.1. pieniądzu – poleceniu przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A nr 69 1240 2731 1111 0010 1842 9333 z dopiskiem: „Wadium na remont instalacji centralnego ogrzewania, wodociągowej i przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Węgrowie”. Wymagany rodzaj potwierdzenia: kserokopia bankowego polecenia przelewu dołączona do oferty; 5.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 5.3. gwarancjach bankowych; 5.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 6. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w ust. 5 pkt 5.2-5.5. oryginał dokumentu wadium musi być dołączony do oferty. Oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu dokumentu, bez uszkodzenia oferty po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. 8. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników Konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 4. Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących Załączniki nr 2, 3, 4 do Specyfikacji. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysu również w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD lub pamięci flash w formacie PDF. 5. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym do składania oświadczenia woli. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 6. Dowód wniesienia wadium: 6.1. w formie pieniężnej – kserokopia bankowego polecenia przelewu, 6.2. w formie niepieniężnej (wg zasad określonych w rozdziale IX ust. 3 SIWZ) – oryginał. 7. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale V ust.3 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy PZP (jeśli dotyczy) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 Specyfikacji. 8. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Jeżeli osoba/ osoby podpisująca (e) ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach